tag:blogger.com,1999:blog-6482474829879531709.post6904512794290840486..comments2024-01-01T23:41:32.605+02:00Comments on paragliding and aviation: Cross Country Magazine test the new BASE reserve system from Sup'AirVangelis drflighthttp://www.blogger.com/profile/00739550167339378232noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6482474829879531709.post-29285100923530529202012-05-04T10:40:36.694+03:002012-05-04T10:40:36.694+03:00Είδα ότι κυκλοφορεί και μία ακόμα άποψη στο μεταξύ...Είδα ότι κυκλοφορεί και μία ακόμα άποψη στο μεταξύ γι αυτού του τύπου τα εφεδρικά και τη μεταφέρω κι εδώ σαν τροφή για σκέψη..<br />Αν τραβήξεις τη λαβή και αποχωριστείς από το κύριο αλεξίπτωτο και κατόπιν υπάρξει δυσλειτουργία στο άνοιγμα του εφεδρικού τότε σε αυτή την περίπτωση τί γίνεται?Vangelis drflighthttps://www.blogger.com/profile/00739550167339378232noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6482474829879531709.post-83884679965290262552012-05-03T23:12:55.177+03:002012-05-03T23:12:55.177+03:00για μερικους που εχουμε τραβηξη εφεδρικο και εχουμ...για μερικους που εχουμε τραβηξη εφεδρικο και εχουμε νοιωση τη σημενη βαρος και χασημο υψους και ενα αλεξιπτωτο που δεν λυνεται το προβλημα απο πανω σου καλυτερα να φευγη και να ανοιγη το εφεδρικο.billy goumasnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6482474829879531709.post-56533408060190324672012-04-06T23:45:22.976+03:002012-04-06T23:45:22.976+03:00Πάντως έχει το παράπλευρο μειονέκτημά του καθώς κι...Πάντως έχει το παράπλευρο μειονέκτημά του καθώς κινδυνεύεις να χάσεις κυριολεκτικά το κύριο αλεξίπτωτό σου.. προέχει η ασφάλεια βέβαια αλλά το να χάσεις ή να είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανακτήσεις το πανί σου μπορεί και να κάνει κάποιον ή κάποιους να σκεφτούν δύο φορές πριν τραβήξουν εφεδρικό... ειδικά στις εποχές που έρχονται... δεν ξέρω τί λέτε κι εσείς...Vangelis drflighthttps://www.blogger.com/profile/00739550167339378232noreply@blogger.com