Σελίδες
▼
Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013
Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013
Aύρες - Θερμικά - Συγκλίσεις - Κύμα Όρους - Ρότορες - Δημιουργία και Λειτουργία Νεφών!
Όλα σε ένα πολύ ενδιαφέρον επεξηγηματικό βίντεο!
Paragliding Free Flight
Paragliding Free Flight
Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013
Bίντεο - Αναγκαστική Προσγείωση Αερόστατου σε λίμνη της Ολλανδίας
Βίντεο: Αερόστατο με επιβάτες έπεσε σε λίμνη
Αερόστατο στο οποίο επέβαιναν 11 επιβάτες έπεσε σε λίμνη της Ολλανδίας την Τετάρτη το πρωί. Δεν υπήρξαν θύματα μεταξύ των επιβαινόντων στο αερόστατο, ωστόσο δύο οδηγήθηκαν στο νοσοκομεία με ελαφριά τραύματα.
Η σκηνή της ανώμαλης πτώσης του αερόστατου στην Αλμέρε, ανατολικά του Άμστερνταμ, κατεγράφη σε βίντεο με ερασιτεχνικά μέσα.
http://www.rescuenews.gr
Αερόστατο στο οποίο επέβαιναν 11 επιβάτες έπεσε σε λίμνη της Ολλανδίας την Τετάρτη το πρωί. Δεν υπήρξαν θύματα μεταξύ των επιβαινόντων στο αερόστατο, ωστόσο δύο οδηγήθηκαν στο νοσοκομεία με ελαφριά τραύματα.
Η σκηνή της ανώμαλης πτώσης του αερόστατου στην Αλμέρε, ανατολικά του Άμστερνταμ, κατεγράφη σε βίντεο με ερασιτεχνικά μέσα.
http://www.rescuenews.gr
Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013
G-164A Grumman AgCat - Δείτε τα πανέμορφα Διπλάνα της ΠΑ - όταν πετούσαν ακόμα - μαζί με τα PZL, να δίνουν τα ρέστα τους!!!!!
G-164A AgCat Grumman & PZL M-18BS Dromader ...in top flying
Σάββατο 20 Ιουλίου 2013
Paragliding Photo Contest! « TO ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ»
« TO ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ»
Ένας πρωτότυπος διαγωνισμός φωτογραφίας γεμάτος από στιγμιότυπα από τις πτήσεις μας. Φωτογραφίες από την Ελλάδα, από όλους εμάς που πετάμε και μας αρέσει να είμαστε εκεί ψηλά . Μέσα από τον φακό αναδεικνύουμε τις πιο όμορφες , φωτεινές και ονειρεμένες γωνίες της Ελλάδας, αποθανατίζουμε τις δικές μας προσωπικές στιγμές σε ελληνικά τοπία, και προβάλλουμε το άθλημα του παραπέντε.
Kανονισμοί
Ο διαγωνισμός λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2013
Ο κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να συμμετέχει με μια φωτογραφία κάθε εβδομάδα , την οποία θα ανεβάζει σε αυτήν σελίδα. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι δικες σας ή φίλων σας που συμμετείχαν στην φωτογράφηση
Ο κάθε διαγωνιζόμενος θα μπορεί να ψηφίσει τις τρεις καλύτερες φωτογραφίες ( εκτός των δικών του) μετά το τέλος του διαγωνισμού
Οι φωτογραφίες θα συνοδεύονται από ένα κείμενο, με το οποίο θα αναφέρεται η τοποθεσία, ο πιλότος και ο φωτογράφος.
Η καλύτερη φωτογραφία κερδίζει μια τριήμερη διαμονή στο ξενοδοχείο « Αιθέρων Hotel» το οποίο είναι και ο χορηγός του διαγωνισμού και το οποίο βρίσκεται στους πρόποδες της απογείωσης « Κερασιές Έδεσσας» για να απολαύσει ένα πτητικό τριήμερο, μέσα στο 2013.
Καλές πτήσεις !!!!
Αmbitious Pilots Team
Ένας πρωτότυπος διαγωνισμός φωτογραφίας γεμάτος από στιγμιότυπα από τις πτήσεις μας. Φωτογραφίες από την Ελλάδα, από όλους εμάς που πετάμε και μας αρέσει να είμαστε εκεί ψηλά . Μέσα από τον φακό αναδεικνύουμε τις πιο όμορφες , φωτεινές και ονειρεμένες γωνίες της Ελλάδας, αποθανατίζουμε τις δικές μας προσωπικές στιγμές σε ελληνικά τοπία, και προβάλλουμε το άθλημα του παραπέντε.
Kανονισμοί
Ο διαγωνισμός λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2013
Ο κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να συμμετέχει με μια φωτογραφία κάθε εβδομάδα , την οποία θα ανεβάζει σε αυτήν σελίδα. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι δικες σας ή φίλων σας που συμμετείχαν στην φωτογράφηση
Ο κάθε διαγωνιζόμενος θα μπορεί να ψηφίσει τις τρεις καλύτερες φωτογραφίες ( εκτός των δικών του) μετά το τέλος του διαγωνισμού
Οι φωτογραφίες θα συνοδεύονται από ένα κείμενο, με το οποίο θα αναφέρεται η τοποθεσία, ο πιλότος και ο φωτογράφος.
Η καλύτερη φωτογραφία κερδίζει μια τριήμερη διαμονή στο ξενοδοχείο « Αιθέρων Hotel» το οποίο είναι και ο χορηγός του διαγωνισμού και το οποίο βρίσκεται στους πρόποδες της απογείωσης « Κερασιές Έδεσσας» για να απολαύσει ένα πτητικό τριήμερο, μέσα στο 2013.
Καλές πτήσεις !!!!
Αmbitious Pilots Team
Περισσότερα στο
Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013
Phoenix-Fly - The Need 4 Speed - Mountain Trails
2012 has been an incredible year for the evolution of human flight.
New suit technology and a dedication to improving skill levels mean
we can now fly further, faster and more accurately than ever before.
Team Need 4 Speed have worked hard this year to fly new, beautiful
lines. We've focused on amazing terrain for backdrops, with tight
proximity led formations.Thank you for an amazing year from everyone in Team Need 4 Speed, Phoenix Fly and Adrenalin BASE.
See you at the exit point in 2013
Phoenix-Fly - The Need 4 Speed - Mountain Trails from Phoenix Fly on Vimeo.
Ίσως η πιο απλή λύση για Sky Diving... Ο τρελάρας Dell για άλλη μια φορά επί το έργον....!
Flat Top Ninja Paramotor Power!!!
Powered Paraglider Hauls Base Jumpers From 6250 ft Lake Tahoe!!
Powered Paraglider Hauls Base Jumpers From 6250 ft Lake Tahoe!!
Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013
Oxygen Team Scramble 2013
Πρόγραμμα Συνάντησης
και χρήσιμες πληροφορίες
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19/7/2013
10:00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ Δημαρχείο Πλαταιών
12:30 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ XC FLYING TIPS (ΜΕΡΟΣ Α) Δημαρχείο Πλαταιών
ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
16:00 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 20/7/2013
10:00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ Δημαρχείο Πλαταιών
12:00 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ XC FLYING TIPS (ΜΕΡΟΣ Β) Δημαρχείο Πλαταιών
MATRAS SLAWOMIR, ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
16:00 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
21:30 ΠΑΡΤΥ (ΜΠΟΥΦΕΣ, ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΩΡΩΝ) Τουριστικό Περίπτερο Πλαταιών
ΚΥΡΙΑΚΗ 21/7/2013
13:00 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
21:00 ΑΠΟΝΟΜΗ Δημαρχείο Πλαταιών
Υπενθυμίζουμε τον κύριο σκοπό του TeamScramble: ...να βοηθηθούν οι νεότεροι πιλότοι από τους εμπειρότερους για τα «τι?» και «πως?» του αγωνιστικού πετάγματος με αλεξίπτωτο πλαγιάς. Οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι πιλότοι να προσπαθήσουν όσο μπορούν καλύτερα να μυήσουν, φροντίσουν, συμβουλέψουν ανερχόμενους πιλότους στο αγωνιστικό πνεύμα...
Καλά θα ήταν η επιλογή ομάδων να συνάδει με το εκπαιδευτικό πνεύμα. Οι ομάδες θα δηλώνονται στην εγγραφή.
Κανονισμοί αγώνα
Η κάθε ομάδα συμμετοχής πρέπει να αποτελείται από 3 πιλότους. Αλλά….
Μόνο ένας από αυτούς τους τρεις μπορεί να έχει δίπλωμα ΠΠ (οι άλλοι δυο υποχρεωτικά χαμηλότερης κατηγορίας).
Η κάθε ομάδα πρέπει να έχει τουλάχιστον έναν πιλότο με πτέρυγα κατηγορίας ΕΝ-Β . Ταυτόχρονα δικαιούνται να έχει μόνο έναν πιλότο με πτέρυγα κατηγορίας ΕΝ-D.
Το σύνολο καθημερινής βαθμολογίας της κάθε ομάδας θα αποτελείται από το άθροισμα των δυο μόνο πιλότων της, αυτών που είχαν τις χαμηλότερες βαθμολογίες στα καθημερινά αποτελέσματα της ομάδας!
Σε περίπτωση που ο καιρός μας βοηθήσει και γίνουν τρεις αγωνιστικές μέρες, θα μετρήσουν μόνο οι δυο καλύτερες της κάθε ομάδας και νικήτρια θα είναι η ομάδα με τη μεγαλύτερη βαθμολογία από το άθροισμα των δυο αυτών ημερών.
Η βαθμολόγηση θα γίνει με τον τρόπο που ισχύει σε όλους τους αγώνες αποστάσεων. Τα task θα περιλαμβάνουν πυλώνες, χρόνους κτλ.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι κάτοχοι διπλώματος αλεξιπτώτου πλαγιάς της ΕΛΑΟ.
Οι πιλότοι που θα συμμετάσχουν μπορούν να κατεβάσουν τους πυλώνες του Κιθαιρώνα ΕΔΩ
καθώς και τον χάρτη της περιοχής
Υ.Γ.: Παρακαλούνται οι πιλότοι να ετοιμάζονται πριν πάνε στο χώρο της απογείωσης, ώστε να μην καθυστερούν τους υπόλοιπους.
Το Party του Σαββάτου είναι ανοιχτό για όλους.
Τα δώρα που θα κληρωθούν στους συμμετέχοντες του Oxygen Team Scramble είναι:
και χρήσιμες πληροφορίες
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19/7/2013
10:00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ Δημαρχείο Πλαταιών
12:30 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ XC FLYING TIPS (ΜΕΡΟΣ Α) Δημαρχείο Πλαταιών
ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
16:00 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 20/7/2013
10:00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ Δημαρχείο Πλαταιών
12:00 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ XC FLYING TIPS (ΜΕΡΟΣ Β) Δημαρχείο Πλαταιών
MATRAS SLAWOMIR, ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
16:00 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
21:30 ΠΑΡΤΥ (ΜΠΟΥΦΕΣ, ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΩΡΩΝ) Τουριστικό Περίπτερο Πλαταιών
ΚΥΡΙΑΚΗ 21/7/2013
13:00 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
21:00 ΑΠΟΝΟΜΗ Δημαρχείο Πλαταιών
Υπενθυμίζουμε τον κύριο σκοπό του TeamScramble: ...να βοηθηθούν οι νεότεροι πιλότοι από τους εμπειρότερους για τα «τι?» και «πως?» του αγωνιστικού πετάγματος με αλεξίπτωτο πλαγιάς. Οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι πιλότοι να προσπαθήσουν όσο μπορούν καλύτερα να μυήσουν, φροντίσουν, συμβουλέψουν ανερχόμενους πιλότους στο αγωνιστικό πνεύμα...
Καλά θα ήταν η επιλογή ομάδων να συνάδει με το εκπαιδευτικό πνεύμα. Οι ομάδες θα δηλώνονται στην εγγραφή.
Κανονισμοί αγώνα
Η κάθε ομάδα συμμετοχής πρέπει να αποτελείται από 3 πιλότους. Αλλά….
Μόνο ένας από αυτούς τους τρεις μπορεί να έχει δίπλωμα ΠΠ (οι άλλοι δυο υποχρεωτικά χαμηλότερης κατηγορίας).
Η κάθε ομάδα πρέπει να έχει τουλάχιστον έναν πιλότο με πτέρυγα κατηγορίας ΕΝ-Β . Ταυτόχρονα δικαιούνται να έχει μόνο έναν πιλότο με πτέρυγα κατηγορίας ΕΝ-D.
Το σύνολο καθημερινής βαθμολογίας της κάθε ομάδας θα αποτελείται από το άθροισμα των δυο μόνο πιλότων της, αυτών που είχαν τις χαμηλότερες βαθμολογίες στα καθημερινά αποτελέσματα της ομάδας!
Σε περίπτωση που ο καιρός μας βοηθήσει και γίνουν τρεις αγωνιστικές μέρες, θα μετρήσουν μόνο οι δυο καλύτερες της κάθε ομάδας και νικήτρια θα είναι η ομάδα με τη μεγαλύτερη βαθμολογία από το άθροισμα των δυο αυτών ημερών.
Η βαθμολόγηση θα γίνει με τον τρόπο που ισχύει σε όλους τους αγώνες αποστάσεων. Τα task θα περιλαμβάνουν πυλώνες, χρόνους κτλ.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι κάτοχοι διπλώματος αλεξιπτώτου πλαγιάς της ΕΛΑΟ.
Οι πιλότοι που θα συμμετάσχουν μπορούν να κατεβάσουν τους πυλώνες του Κιθαιρώνα ΕΔΩ
καθώς και τον χάρτη της περιοχής
Υ.Γ.: Παρακαλούνται οι πιλότοι να ετοιμάζονται πριν πάνε στο χώρο της απογείωσης, ώστε να μην καθυστερούν τους υπόλοιπους.
Το Party του Σαββάτου είναι ανοιχτό για όλους.
Τα δώρα που θα κληρωθούν στους συμμετέχοντες του Oxygen Team Scramble είναι:
Α' λαχνός - NOVA ORYX (L)
B' λαχνός - BRAUNINGER IQ Basic / GPS
Γ' λαχνός - PLUSMAX Jacket 'Protect'
Μην ξεχάσετε να "φέρετε μαζί σας" την θετική σας διάθεση!!!!
--------------------------
Τρίτη 16 Ιουλίου 2013
Κυκλοφόρησε η αυτοβιογραφία του Ακριβού Δημ. Τσολάκη
Ένας ζωντανός θρύλος της Ελληνικής Αεροπορικής Ιστορίας....!
ΤΟΛΜΑ! ‘Ένας Τρόπος Ζωής
( 488 σελίδες, 016 x 23 cm, ιστορικά ντοκουμέντα, σπάνιες φωτογραφίες)
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δημ. Τσολάκη,μέσα από την αυτοβιογραφία του
.. Σχολή Αεροπορίας στο Τατόι... “Tiger Moth”... “Harvard”... “Mustang” στο Τέξας των ΗΠΑ... “Spitfire” στο Σέδες... Dakota..., αποστολή στην Κορέα... Ελευσίνα Τ-33... Νέα Αγχίαλος... F-84.... Ολυμπιακή Αεροπορία... B707, 727, A300, B747... Συνέδρια Ασφάλειας Πτήσεων με την Flight Safety Foundation... Διερευνήσεις Ατυχημάτων... YAK-42 στα Πιέρια.. Falcon... Δημιουργία ΕΔΑΑΠ... ΕΚΑΒ 1... 2... 3... Helios-522... προσφορά στη διεθνή ασφάλεια πτήσεων μέσα απο αμέτρητες συστάσεις ασφάλειας πτήσεων...
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δήμ Τσολάκη, μέσα από μία μοναδική διήγηση, πλούσια σε ιστορικά τεκμήρια και ντοκουμέντα
Από το σταυροδρόμι Μαρτίου και Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε να ξεκινάει την αεροπορική του καριέρα, το χειμώνα του 1949, ως πρωτοετής στην Σχολή Ικάρων της Ελληνικής ΠΑ. Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση του στην Αμερική με τα θρυλικά αεροσκάφη Tiger Moth και το Harvard. Συνέχισε την πτητική του καριέρα στα Ελληνικά Spitfire.
Πολύ νέος βρέθηκε να πετάει στην εμπόλεμη ζώνη του 39ου Παράλληλου στην Κορέα με τα Ελληνικά C-47 Dakota.
Το 1952 μετακινήθηκε στα jet T-33 και F-84 ενώ διετέλεσε ως αεροπορικός ακόλουθος στο Βελιγράδι.
Το 1965 τελειώνει η έντονη πτητική του καριέρα στην Πολεμική Αεροπορία και συνεχίζει να γράφει ιστορία με τα φτερά την Ολυμπιακής Αεροπορίας ως κυβερνήτης σε Boeing 707, Boeing 727, Boeing 747 και Airbus A300.
Από την αρχή της αεροπορικής του καριέρας έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για την ασφάλεια πτήσεων. Είχε καθιερώσει την έκδοση εταιρικού περιοδικού στην Ολυμπιακή Αεροπορία από τον κλάδο της διεύθυνσης ασφάλειας πτήσεων που ο ίδιος δημιούργησε.
Το 1990 ολοκληρώνεται και ο δεύτερος κύκλος της πτητικής του καριέρας στην Ολυμπιακή και ξεκινάει ένας νέος ακόμη πιο συναρπαστικός. Οι διερευνήσεις ατυχημάτων.
Το 1997 ορίζεται πρόεδρος της διερεύνησης του ατυχήματος του Yak-42 στα Πιέρια, και το 1999 εισαγγελικός διερευνητής του ατυχήματος του Falcon στο Βουκουρέστι.
Αργότερα ορίζεται ως πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων ο οποίος θα γίνει παγκόσμια γνωστός με την διερεύνησης και το πόρισμα της "Helios 522" στο Γραμματικό.
Η αυτοβιογραφία του μέσα από δική του μοναδική αφήγηση, περιλαμβάνει όλα τα στάδια της καριέρας του με δεκάδες διακρίσεις και τεράστιο έργο τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.
Διατίθεται από το www.pilotshop.gr με δυνατότητες παραγγελιών:
e-shop www.pilotshop.gr direct link εδώ
e-mail: order@11aviation.com
Τηλεφωνικά: 210 95 10 355 Τρίτη-Σάββατο 10:00-18:00
Ή από το κατάστημα Pilotshop Λεωφόρος Συγγρού 224, Καλλιθέα
Τα αντίγραφα από το Pilotshop φέρουν την υπογραφή του συγγραφέα
-----------------------------------------------
http://www.11aviation.com/articles.pl?id=67
( 488 σελίδες, 016 x 23 cm, ιστορικά ντοκουμέντα, σπάνιες φωτογραφίες)
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δημ. Τσολάκη,μέσα από την αυτοβιογραφία του
.. Σχολή Αεροπορίας στο Τατόι... “Tiger Moth”... “Harvard”... “Mustang” στο Τέξας των ΗΠΑ... “Spitfire” στο Σέδες... Dakota..., αποστολή στην Κορέα... Ελευσίνα Τ-33... Νέα Αγχίαλος... F-84.... Ολυμπιακή Αεροπορία... B707, 727, A300, B747... Συνέδρια Ασφάλειας Πτήσεων με την Flight Safety Foundation... Διερευνήσεις Ατυχημάτων... YAK-42 στα Πιέρια.. Falcon... Δημιουργία ΕΔΑΑΠ... ΕΚΑΒ 1... 2... 3... Helios-522... προσφορά στη διεθνή ασφάλεια πτήσεων μέσα απο αμέτρητες συστάσεις ασφάλειας πτήσεων...
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δήμ Τσολάκη, μέσα από μία μοναδική διήγηση, πλούσια σε ιστορικά τεκμήρια και ντοκουμέντα
Από το σταυροδρόμι Μαρτίου και Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε να ξεκινάει την αεροπορική του καριέρα, το χειμώνα του 1949, ως πρωτοετής στην Σχολή Ικάρων της Ελληνικής ΠΑ. Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση του στην Αμερική με τα θρυλικά αεροσκάφη Tiger Moth και το Harvard. Συνέχισε την πτητική του καριέρα στα Ελληνικά Spitfire.
Πολύ νέος βρέθηκε να πετάει στην εμπόλεμη ζώνη του 39ου Παράλληλου στην Κορέα με τα Ελληνικά C-47 Dakota.
Το 1952 μετακινήθηκε στα jet T-33 και F-84 ενώ διετέλεσε ως αεροπορικός ακόλουθος στο Βελιγράδι.
Το 1965 τελειώνει η έντονη πτητική του καριέρα στην Πολεμική Αεροπορία και συνεχίζει να γράφει ιστορία με τα φτερά την Ολυμπιακής Αεροπορίας ως κυβερνήτης σε Boeing 707, Boeing 727, Boeing 747 και Airbus A300.
Από την αρχή της αεροπορικής του καριέρας έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για την ασφάλεια πτήσεων. Είχε καθιερώσει την έκδοση εταιρικού περιοδικού στην Ολυμπιακή Αεροπορία από τον κλάδο της διεύθυνσης ασφάλειας πτήσεων που ο ίδιος δημιούργησε.
Το 1990 ολοκληρώνεται και ο δεύτερος κύκλος της πτητικής του καριέρας στην Ολυμπιακή και ξεκινάει ένας νέος ακόμη πιο συναρπαστικός. Οι διερευνήσεις ατυχημάτων.
Το 1997 ορίζεται πρόεδρος της διερεύνησης του ατυχήματος του Yak-42 στα Πιέρια, και το 1999 εισαγγελικός διερευνητής του ατυχήματος του Falcon στο Βουκουρέστι.
Αργότερα ορίζεται ως πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων ο οποίος θα γίνει παγκόσμια γνωστός με την διερεύνησης και το πόρισμα της "Helios 522" στο Γραμματικό.
Η αυτοβιογραφία του μέσα από δική του μοναδική αφήγηση, περιλαμβάνει όλα τα στάδια της καριέρας του με δεκάδες διακρίσεις και τεράστιο έργο τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.
Διατίθεται από το www.pilotshop.gr με δυνατότητες παραγγελιών:
e-shop www.pilotshop.gr direct link εδώ
e-mail: order@11aviation.com
Τηλεφωνικά: 210 95 10 355 Τρίτη-Σάββατο 10:00-18:00
Ή από το κατάστημα Pilotshop Λεωφόρος Συγγρού 224, Καλλιθέα
Τα αντίγραφα από το Pilotshop φέρουν την υπογραφή του συγγραφέα
-----------------------------------------------
http://www.11aviation.com/articles.pl?id=67
Αmazing!!!! - 7 days in the life of Pi
When your glider weighs 14 pounds, it's not hard to bring it with you everywhere. And I'm glad I did this week.
Σάββατο 13 Ιουλίου 2013
ΒΙΝΤΕΟ: Ένα "ενοχλητικό" Apache....
Αυτό το βίντεο μου θύμησε ένα απόφθεγμα που κυκλοφορεί τελευταία στο fb:
''Με το να πετάς μα@@@ίες δεν γίνεσαι πιλότος.''
Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι εννοώ...
Τα ελικόπτερα του Αιγυπτιακού στρατού εμψύχωναν τους διαδηλωτές κατά του Μόρσι. Ένα απ΄ αυτά πάντως προσπάθησε να εμψυχώσει συμπατριώτες τους που προτίμησαν την παραλία για να κάνουν μπάνιο. Το ελικόπτερο Apache έκανε μία πτήση επίδειξης στους λουόμενους οι οποίοι μπορεί να εντυπωσιάστηκαν. Αλλά και ενοχλήθηκαν αφού το Apache προκάλεσε τέτοια ρεύματα αέρα που τους "πήρε και τους σήκωσε".
http://www.onalert.gr
''Με το να πετάς μα@@@ίες δεν γίνεσαι πιλότος.''
Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι εννοώ...
Τα ελικόπτερα του Αιγυπτιακού στρατού εμψύχωναν τους διαδηλωτές κατά του Μόρσι. Ένα απ΄ αυτά πάντως προσπάθησε να εμψυχώσει συμπατριώτες τους που προτίμησαν την παραλία για να κάνουν μπάνιο. Το ελικόπτερο Apache έκανε μία πτήση επίδειξης στους λουόμενους οι οποίοι μπορεί να εντυπωσιάστηκαν. Αλλά και ενοχλήθηκαν αφού το Apache προκάλεσε τέτοια ρεύματα αέρα που τους "πήρε και τους σήκωσε".
http://www.onalert.gr
Ένα αποκαλυπτικό γράφημα για την πορεία προσέγγισης της ASIANA AIRLINES στο αεροδρόμιο του San Francisco!
Ένα ιδιαίτερα αποκαλυπτικό γράφημα που εξομοιώνει την προσέγγιση για προσγείωση της πτήσης της ASIANA AIRLINES στο αεροδρόμιο του San Francisco σε αντιπαραβολή με αυτήν που θα έπρεπε να είναι...
Ευχαριστούμε τον Άρη Κολλιάκο που μας το έστειλε!
Δείτε ακόμα σχετικά:
Ευχαριστούμε τον Άρη Κολλιάκο που μας το έστειλε!
Δείτε ακόμα σχετικά:
Asiana Airlines - An Open Letter to Airline Passengers
Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013
Ρουκέτα εκτοξεύεται και εκτελεί προσγείωση ακριβείας στην εξέδρα εκτόξευσης!
Στις 14 Ιουνίου, η ρουκέτα τύπου Grasshopper της εταιρίας SpaceX πέταξε 325 μ. και στην συνέχεια προσγειώθηκε πίσω στο ίδιο σημείο, ομαλά.
Οι περισσότερες ρουκέτες ειναι εξοπλισμένες με αισθητήρες ωστόσο δεν εχουν την ικανότητα να ξανα-προσγειωνονται με τόση ακριβεια όπως η Grasshopper. Οι προηγούμενες δοκιμές Grasshopper έγιναν με βάση τους συνηθισμένους αισθητήρες που εχουν συνήθως οι ρουκέτες, στην συγκεκριμένη δοκιμή η εταιρεία SpaceX είχε τον πλήρη έλεγχο της ρουκέτας με βάση νέες αναγνώσεις ανίχνευσης , προσθέτοντας ετσι ενα νέο επίπεδο ακρίβειας μεταξύ της ρουκέτας και του εδάφους συνέπως επιτρέποντας μια πιο ακριβή προσγείωση.
Η ρουκέτα Grasshopper (δηλαδή Ακρίδα) ειναι 10 επιπέδων με δυνατότητες κάθετης απογείωσης - κάθετης προσγείωσης (VTVL) ειδικά σχεδιασμένη ώστε να μπορεί να επιστρέψει στην Γη άθικτη. Ενώ οι περισσότερες ρουκέτες ειναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο που στην επανείσοδο τους καίγονται αμέσως, οι ρουκέτες της SpaceX ειναι σχεδιασμένες οχι μόνο για να αντέξουν στην επανείσοδο αλλα και για να επιστρέφουν στην εξέδρα εκτόξευσης.
On June 14, SpaceX's Grasshopper flew 325 m (1066 feet)--higher than Manhattan's Chrysler Building--before smoothly landing back on the pad. For the first time in this test, Grasshopper made use of its full navigation sensor suite with the F9-R closed loop control flight algorithms to accomplish a precision landing. Most rockets are equipped with sensors to determine position, but these sensors are generally not accurate enough to accomplish the type of precision landing necessary with Grasshopper.
Previous Grasshopper tests relied on the other rocket sensors but for this test, an additional, higher accuracy sensor was in the control loop. In other words, SpaceX was directly controlling the vehicle based on new sensor readings, adding a new level of accuracy in sensing the distance between Grasshopper and the ground, enabling a more precise landing.
Grasshopper is a 10-story Vertical Takeoff Vertical Landing (VTVL) vehicle designed to test the technologies needed to return a rocket back to Earth intact. While most rockets are designed to burn up on atmosphere reentry, SpaceX rockets are being designed not only to withstand reentry, but also to return to the launch pad for a vertical landing. The Grasshopper VTVL vehicle represents a critical step towards this goal.
Grasshopper consists of a Falcon 9 rocket first stage tank, Merlin 1D engine, four steel and aluminum landing legs with hydraulic dampers, and a steel support structure.
Οι περισσότερες ρουκέτες ειναι εξοπλισμένες με αισθητήρες ωστόσο δεν εχουν την ικανότητα να ξανα-προσγειωνονται με τόση ακριβεια όπως η Grasshopper. Οι προηγούμενες δοκιμές Grasshopper έγιναν με βάση τους συνηθισμένους αισθητήρες που εχουν συνήθως οι ρουκέτες, στην συγκεκριμένη δοκιμή η εταιρεία SpaceX είχε τον πλήρη έλεγχο της ρουκέτας με βάση νέες αναγνώσεις ανίχνευσης , προσθέτοντας ετσι ενα νέο επίπεδο ακρίβειας μεταξύ της ρουκέτας και του εδάφους συνέπως επιτρέποντας μια πιο ακριβή προσγείωση.
Η ρουκέτα Grasshopper (δηλαδή Ακρίδα) ειναι 10 επιπέδων με δυνατότητες κάθετης απογείωσης - κάθετης προσγείωσης (VTVL) ειδικά σχεδιασμένη ώστε να μπορεί να επιστρέψει στην Γη άθικτη. Ενώ οι περισσότερες ρουκέτες ειναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο που στην επανείσοδο τους καίγονται αμέσως, οι ρουκέτες της SpaceX ειναι σχεδιασμένες οχι μόνο για να αντέξουν στην επανείσοδο αλλα και για να επιστρέφουν στην εξέδρα εκτόξευσης.
On June 14, SpaceX's Grasshopper flew 325 m (1066 feet)--higher than Manhattan's Chrysler Building--before smoothly landing back on the pad. For the first time in this test, Grasshopper made use of its full navigation sensor suite with the F9-R closed loop control flight algorithms to accomplish a precision landing. Most rockets are equipped with sensors to determine position, but these sensors are generally not accurate enough to accomplish the type of precision landing necessary with Grasshopper.
Previous Grasshopper tests relied on the other rocket sensors but for this test, an additional, higher accuracy sensor was in the control loop. In other words, SpaceX was directly controlling the vehicle based on new sensor readings, adding a new level of accuracy in sensing the distance between Grasshopper and the ground, enabling a more precise landing.
Grasshopper is a 10-story Vertical Takeoff Vertical Landing (VTVL) vehicle designed to test the technologies needed to return a rocket back to Earth intact. While most rockets are designed to burn up on atmosphere reentry, SpaceX rockets are being designed not only to withstand reentry, but also to return to the launch pad for a vertical landing. The Grasshopper VTVL vehicle represents a critical step towards this goal.
Grasshopper consists of a Falcon 9 rocket first stage tank, Merlin 1D engine, four steel and aluminum landing legs with hydraulic dampers, and a steel support structure.
Grasshopper 325m Test | Single Camera (Hexacopter)
Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013
Paramotor στην πανέμορφη Κύπρο - Παραλία Πρωτάρα και Αγία Νάπα!
Εμείς τί είπαμε κάνουμε στις 6 το πρωί...?
Cyprus Protaras & Ayia Napa Βy Panikos Ierarchi
Eυχαριστούμε τον Άρη Κοιλιάκο που μας το έστειλε!
Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013
Hanglider Aerotow Incident - Emergency Parachute Deployment Video
The guy's description:
I was towing and I'd attached the link to the tow line incorrectly. It couldn't release. At 1,000' I realized I was in trouble, couldn't fix it, was descending at 3000' per minute, and tossed my parachute. 11 seconds after my parachute was full, I was on the ground. More excitement than I need, I can assure you.
1:09 I release my auto-release. That allows me to get somewhat higher without it disconnecting the tow.
1:24
you can see me try to release the tow, and nothing happens, even after several tries.
1:30 in, I know I'm in trouble. I kicked my feet out of the harness to indicate that I had a problem. (But they already knew that.)
1:40, you can see the tow line, nearly straight down, over the base tube, starting to put pressure to dive.
1:50, I start fishing, with one hand, for my parachute. That didn't work.
2:00, I begin to use both hands, and at 2:10, the parachute is finally out. The video shows that 'chute waving around, but it's still. The glider and I are doing the waving. That's obvious if you see the shadows on the glider wing.
2:19, you can see the glider shudder. That's the tow line being cut on the hose clamp that holds the wheel in place.
2:23 I'm on the ground.
If you look at the angle of the glider with the horizon, at around 1:40 and compare that with the angle at 1:54, you can see that I'm headed nearly straight down. On the ground, thinking, "Hey, I'm down, alive, and I don't hurt. Amazing."
At the top of my flight, I was dragging about a mile of tow line behind me. Harold had released the power to both winch drums, and watched the line scream off both drums at a rate he'd never seen, or heard, before. He was pretty much terrified. "I'm really sorry Harold."
http://www.liveleak.com/view?i=159_1372863987
Τρίτη 9 Ιουλίου 2013
Intermediate Aerobatic Figures - by Vasileios Efthymiou!
Ένα ακόμα εξαιρετικό και ακόμα πιο ζόρικο acro βιντεάκι με το Extra 200 από την British Aerobatic Academy και τον κ Βασίλη Ευθυμίου τον οποίο ευχαριστούμε θερμά που μας το έστειλε!
Μερικές έξτρα πληροφορίες από τον ίδιο:
Maximum +7G/-3G, αλλά συνήθως +6G/-2G. Το ζόρι είναι τα παρατεταμένα αρνητικά Gs τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε G-LOC. Το αεροπλάνο είναι ένα Extra 200 με reg.number: G-EEEK.
Μερικές έξτρα πληροφορίες από τον ίδιο:
Maximum +7G/-3G, αλλά συνήθως +6G/-2G. Το ζόρι είναι τα παρατεταμένα αρνητικά Gs τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε G-LOC. Το αεροπλάνο είναι ένα Extra 200 με reg.number: G-EEEK.
Airplane: Extra 200 (British Aerobatic Academy)
Place: Little Gransden
Figures: Intermediate (Outside P Loop with 1/2 Roll up - Inward Rolling Turns etc)
Place: Little Gransden
Figures: Intermediate (Outside P Loop with 1/2 Roll up - Inward Rolling Turns etc)
Intermediate Aerobatic Figures
Asiana Airlines - An Open Letter to Airline Passengers
*Του Mathew Palmer
An Open Letter to Airline Passengers:
Many of you ignore us. And by us, I mean your flight crew – you know,
those pesky, perky folks in polyester that pour Cokes. Flight
Attendants, contrary to popular belief, are highly skilled and it’s not
in the art of delivering beverages and snacks. Instead, we’re safety
professionals initially taught for weeks, some of us a couple months, on
delivering babies, putting out fires,
administering first aid and, of course, evacuating an aircraft… which
means getting you off and to safety along with perhaps hundreds more in
ninety seconds or less. We are required by the FAA to maintain these
skills through annual recurrent training.
In an incredible show of just how capable Flight Attendants are at their job, our colleagues at Asiana Airlines evacuated a full Boeing 777 before it was engulfed in flames after crash-landing in San Francisco. Kudos to them for sure… Among our industry, we hold them in awe, partly because we are thankful it wasn’t us on that plane. We can do it and perhaps must one day, but no one wants to be faced with the danger, with death.
But, you, Passenger, have to make a phone call. Send that text. Play with your iProduct. Ignore the safety demonstration. Do you recall where your exit was? The plane is on fire; the door near you is blocked. The overhead bin is now in your lap. Smoke has filled the cabin and you cannot see. Wires and oxygen masks hang in your face. Who are you gonna look for now?
Oh, it’s the Flight Attendant! The one who said hello to you during boarding but to whom you could not utter a word because you were too busy to notice.
We appreciate your flying; we genuinely do. We enjoy hearing about your world, where you’re heading for business or vacation. Without your business, we wouldn’t feed ourselves much less our families. We couldn’t pay our car payments or afford to educate ourselves higher than the degrees many already possess. We also wouldn’t jet off to exotic locales courtesy of the company we work for and enjoy a lifestyle unlike any other. We really do enjoy serving you.
What we don’t enjoy is being taken for granted. We are trained to react for both anticipated and unanticipated emergencies. The Asiana crew had no clue what was about to befall them. This would be an unanticipated emergency. After an almost eleven hour flight, the crew likely had discussed what they’d enjoy on their layover in San Francisco, one of my favorites. Without a doubt, though, the crew – like all of us – silently/mentally prepare for just what happened. Who would have thought that the landing gear would be sheared off by the sea wall and the tail of the aircraft ripped apart? Thank God the plane didn’t catapult down the runway…
When we sit on that jump seat for takeoff and landing, we are recalling our training. Where is my emergency equipment? What are my evacuation commands? If we land in the water, which exits are usable? What should I take with me to use until first responders arrive? The Asiana crew was en pointe.
And that is where we need you to be, Mister and Mrs. Important Passenger. We need you to turn off your damned electronics and listen to us. Debate the specifics of whether it interferes with aircraft navigation guides with someone else. We need you to hear us and not just for your sake. While you’re being caught up to speed on the very important details other passengers are comprehending, you’re cutting into the ninety seconds we’re trained to get you off the aircraft, namely because that’s approximately the time it takes for it to become engulfed in flames. It’s not just you we’re tasked with saving… it’s everyone on board, and then ourselves.
In an incredible show of just how capable Flight Attendants are at their job, our colleagues at Asiana Airlines evacuated a full Boeing 777 before it was engulfed in flames after crash-landing in San Francisco. Kudos to them for sure… Among our industry, we hold them in awe, partly because we are thankful it wasn’t us on that plane. We can do it and perhaps must one day, but no one wants to be faced with the danger, with death.
But, you, Passenger, have to make a phone call. Send that text. Play with your iProduct. Ignore the safety demonstration. Do you recall where your exit was? The plane is on fire; the door near you is blocked. The overhead bin is now in your lap. Smoke has filled the cabin and you cannot see. Wires and oxygen masks hang in your face. Who are you gonna look for now?
Oh, it’s the Flight Attendant! The one who said hello to you during boarding but to whom you could not utter a word because you were too busy to notice.
We appreciate your flying; we genuinely do. We enjoy hearing about your world, where you’re heading for business or vacation. Without your business, we wouldn’t feed ourselves much less our families. We couldn’t pay our car payments or afford to educate ourselves higher than the degrees many already possess. We also wouldn’t jet off to exotic locales courtesy of the company we work for and enjoy a lifestyle unlike any other. We really do enjoy serving you.
What we don’t enjoy is being taken for granted. We are trained to react for both anticipated and unanticipated emergencies. The Asiana crew had no clue what was about to befall them. This would be an unanticipated emergency. After an almost eleven hour flight, the crew likely had discussed what they’d enjoy on their layover in San Francisco, one of my favorites. Without a doubt, though, the crew – like all of us – silently/mentally prepare for just what happened. Who would have thought that the landing gear would be sheared off by the sea wall and the tail of the aircraft ripped apart? Thank God the plane didn’t catapult down the runway…
When we sit on that jump seat for takeoff and landing, we are recalling our training. Where is my emergency equipment? What are my evacuation commands? If we land in the water, which exits are usable? What should I take with me to use until first responders arrive? The Asiana crew was en pointe.
And that is where we need you to be, Mister and Mrs. Important Passenger. We need you to turn off your damned electronics and listen to us. Debate the specifics of whether it interferes with aircraft navigation guides with someone else. We need you to hear us and not just for your sake. While you’re being caught up to speed on the very important details other passengers are comprehending, you’re cutting into the ninety seconds we’re trained to get you off the aircraft, namely because that’s approximately the time it takes for it to become engulfed in flames. It’s not just you we’re tasked with saving… it’s everyone on board, and then ourselves.
You can thank us later… after you say hello. And, leave your damned
belongings behind like we told you. No one needs luggage during an
evacuation. And, if you puncture the slide on one of our only usable
exits, we’re not going to be as happy as we were when we were pouring
you that Diet Coke.
Think it cannot happen to you: You can’t ask those two teens that died but ask the hundreds who walked away.
Think it cannot happen to you: You can’t ask those two teens that died but ask the hundreds who walked away.
Διάσωση Iσπανού Αγνοούμενου από Super Puma της ΠΑ - VIDEO!
Διάσωση Αγνοούμενου από Super Puma της ΠΑ
| ||
---|---|---|
Το ελικόπτερο της ΠΑ εντόπισε το ακυβέρνητο ιστιοφόρο και στη συνέχεια, δεύτερο ελικόπτερο Super Puma της ΠΑ απογειώθηκε από την 112 ΠΜ στις 13:11, εντόπισε τη φουσκωτή λέμβο, περισυνέλεξε σώο τον αγνοούμενο στις 14:31, περίπου 10 ναυτικά μίλια δυτικά της Νήσου Κύθνου και τον μετέφερε με ασφάλεια στην 112 ΠΜ.
http://www.haf.gr
Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013
Red Bull X-Alps 2013 - Ο ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ - Το Ξεκίνημα στο Salzburg
Εδω -και στην κορυφή του blog- μπορείτε να βλέπετε την κατάταξη των αθλητών μέχρι στιγμής. Κλικάρετε στο hide για να δειτε τον χάρτη με το live tracking!
Red Bull X-Alps 2013: Start in Salzburg
Ο ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ!
Από τη Βενεζουέλα ως την Ιαπωνία και από τη Νότια Αφρική ως το Νεπάλ, οι καλύτεροι αθλητές αντοχής και (αλεξιπτώτου πλαγιάς) paragliding στον κόσμο, είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την πιο δύσκολη πρόκληση της ζωής τους.
Κάνοντας πεζοπορία κατά μήκος των ηπείρων και πετώντας πάνω από εχθρικά βουνά, οι ήρωες αυτοί θα διαγωνιστούν στον σκληρότερο αγώνα περιπέτειας στον κόσμο, το RedBullX-Alps. Η στιγμή της αλήθειας είναι πολύ κοντά, καθώς ετοιμάζονται για την έκτη διεξαγωγή του δημοφιλούς αγώνα. Συγκεκριμένα, στις 7 Ιουλίου, 32 αθλητές από 21 χώρες θα ξεκινήσουν από το Σάλτσμπουργκ για το μεγαλύτερο στοίχημα της ζωής τους. Από εκεί θα αρχίσει ένα περιπετειώδες ταξίδι 1,031 χιλιομέτρων πάνω από τις Άλπεις μέχρι το Μονακό, κατά τη διάρκεια του οποίου, οι αθλητές θα δίνουν μια συνεχόμενη μάχη με τις άσχημες καιρικές συνθήκες, την εξάντληση και τον πόνο.
Αυτός ο αγώνας δεν μπορεί να συγκριθεί με κανέναν άλλον. Στρατηγική, εξοπλισμός και σώμα, έχουν όλα συντονιστεί τέλεια κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας μηνών, ώστε να διασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή απόδοση. Κανείς όμως δεν μπορεί να μαντέψει τι θα συμβεί μόλις ξεκινήσει ο αγώνας, καθώς οι αθλητές θα κληθούν να αντιμετωπίσουν όχι μόνο τα δικά τους όρια αντοχής αλλά και τις απρόβλεπτες καταστάσεις της μητέρας φύσης. Ο επικεφαλής του αγώνα ChristophWeber σχολιάζει: «Ο σχεδιασμός της διαδρομής ήταν για εμένα έμπνευση- σκεφτήκαμε συναρπαστικά τοπία, άγρια φύση, καλά cross-country σημεία και διάσημες τοποθεσίες για paragliding. Θέλαμε να στήσουμε μια επική διαδρομή.»
Χάρη στις προηγμένες δυνατότητες του GPSκαι στην τεχνολογία LiveTracking, οι fans θα μπορούν πλέον να παρακολουθήσουν τον αγώνα την ώρα που θα εξελίσσεται μέσω του smartphone και του tablet τους στο www.redbullxalps.com, Facebookκαι στο Twitter. Επιπλέον θα μπορούν να έχουν πρόσβαση ζωντανά σε πληροφορίες για τον καιρό, τους 3Dχάρτες, τις ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και τα στατιστικά, προσφέροντας μια νέα διάσταση στη συνολική εμπειρία.
-//-
Περισσότερες πληροφορίες:
Για να βρείτε εικόνες, περιεχόμενο, τα προφίλ των αθλητών ή λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδρομή μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα redbullxalpsnewsroom.com.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ REDBULLX-ALPS
Το RedBullX-Alps2013 είναι ο σκληρότερος αγώνας περιπέτειας στον κόσμο και φέτος θα διεξαχθεί για έκτη χρονιά. Θα ξεκινήσει στις 7 Ιουλίου με 32 αθλητές από 21 χώρες να μάχονται πάνω από 1,000 χιλιόμετρα κατά μήκος των Άλπεων από το Σάλτσμπουργκ μέχρι του Μονακό μέσω 10 υποχρεωτικών στάσεων, με σκοπό να κάνουν τον καλύτερο δυνατό χρόνο. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του αγώνα, οι συμμετέχοντες πρέπει να διανύσουν κάθε χιλιόμετρο είτε με τα πόδια είτε πετώντας με paraglider.
Είναι ένα τρομερό εγχείρημα, το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά, σχεδόν τρομακτικά μέρη. Κάθε ομάδα αποτελείται από έναν αθλητή και έως δυο υποστηρικτές. Δεν επιτρέπεται καμία τεχνική ή εξωτερική υποστήριξη. Οι αθλητές θα πρέπει να διαγωνιστούν μεταξύ των ωρών 05:00 με 22:30. Μια ευχάριστη αλλαγή στους κανονισμούς για το 2013 υπόσχεται να κάνει τον αγώνα ακόμη πιο συναρπαστικό, καθώς οι αθλητές θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν ένα «NightPass» το οποίο θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν την πεζοπορία καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας.
Ο αγώνας απαιτεί εμπειρία και πολύ υψηλά επίπεδα αντοχής- δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο για τους αθλητές να κάνουν μέχρι και 100 χιλιόμετρα περπατώντας, σε μια μέρα. Ο ChristianMaurer(ΕΛΒ) ήταν ο νικητής του τελευταίου RedBullX-Alpsπου πραγματοποιήθηκε το 2011, ο οποίος κατάφερε να διασχίσει τη διαδρομή σε 11 μέρες, 4 ώρες και 22 λεπτά. Ο φετινός αγώνας σηματοδοτεί τη δεκάτη επέτειο από το πρώτο RedBullX-Alps το 2003.
Standard Aerobatic Sequence by Vassilis Efthimiou! - Airplane: Extra 200 (British Aerobatic Academy)
EXTRA 200 G-EEEK British Aerobatic Academy |
British Aerobatic Academy |
Airplane: Extra 200 (British Aerobatic Academy)
Place: Little Gransden
Manoeuvres: 1) Climbing 45 line, 2) 1 1/2 spin, 3) Loop, 4) Half Cuban 8, 5) Immelman, 6) Steepturn 180, 7) Wing Over, 8) Stall Turn, 9) P Loop, 10) Half Reverse Cuban Eight.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ Βασίλη Ευθυμίου που μας το έστειλε!
Πυροσβεστική Λευκάδας: Διάσωση αθλητή αλεξιπτώτου πλαγιάς
Βρέθηκε αιωρούμενος σε δύσβατη χαράδρα βάθους 30 μέτρων.
Δελτίο Τύπου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λευκάδας.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Λευκάδας μετέβηκε στην περιοχή και ανέλαβε το έργο της διάσωσης με ειδικό εξοπλισμό και δύναμη πέντε (5) ανδρών.
Μετά από συντονισμένες προσπάθειες βρέθηκε ο αγνοούμενος, αιωρούμενος σε δύσβατη χαράδρα βάθους τριάντα μέτρων και περί ώρα 20:15΄, απεγκλωβίστηκε από τις δυνάμεις της Υπηρεσίας μας οι οποίες τον μετέφεραν σε ασφαλές μέρος και στην συνέχεια αναχώρησε από την περιοχή με φιλικά του πρόσωπα.
Ο Διοικητής
Βασίλειος Ε. Κώνστας
Πύραρχος
Πύραρχος
Πρώτες προσπάθειες για Helico by Dimitris Mat! - SIV trixonida 2013 - Helico first attemts
SIV trixonida 2013 - No Borders - Helico first attemts
Πρώτες προσπάθειες για Helico - δείξτε επιείκια !!Μετά από 10 προσπάθειες κατάφερα να κάνω 2 στροφές ...
Και φυσικά οι γραβάτες είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα του heli
My first attemts to Helico, pls be lenient !!
After 10 tries i could do 2 turns.
Ofcource a cravat is always in helico menu ....
Pilot: dim
Wing: Gradient Golden 3
Σάββατο 6 Ιουλίου 2013
500,000 Προβολές Σελίδας - 700+ Φίλοι! Σας Ευχαριστούμε!!!
Ξεπεράσαμε προ πολλού τις 500,000 προβολές στην σελίδα μας με βάση την μέτρηση του blogger της Google, από το 2009 που είμαστε στον διαδικτυακό αέρα! Στην αρχή πιο διστακτικά, τα τελευταία δύο χρόνια πολύ πιο δυναμικά και ενημερωτικά. Πάντα με αγάπη για ό,τι πετάει.
Και μαζί με τις 500,000 προβολές σελίδας ξεπεράσαμε και τους 700 φίλους στην σελίδα μας στο fb. H ιδιαιτερότητα της σελίδας στο fb είναι ότι σε αντίθεση με τα 4 χρόνια του blog, διανύει μόλις 14 μήνες ζωής καθώς δημιουργήθηκε πέρυσι τον Μάιο του 2012.
Και βέβαια έχει εξελιχθεί και σε ένα εργαλείο πιο πέρα από το blog αφού εδώ μπορούμε να κοινοποιούμε ή να δημοσιεύουμε οτιδήποτε ενδιαφέρον βρίσκουμε από το ιπτάμενο ταξίδι μας στο διαδίκτυο, χωρίς να χρειάζεται να παραφορτώνουμε το blog.
Σας ευχαριστούμε που μας επισκέπτεστε, σας ευχαριστούμε για το υλικό που μας στέλνετε, αλλά πιο πολύ σας ευχαριστούμε για τα καλά λόγια που μας λέτε σε κάθε μας επικοινωνία!
Να είστε όλοι καλά και να έχετε πάντα καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις!
Vangelis ''DrFllight'' Arvanitis
H τετράδα που οδήγησε τον Αγώνα στο Σαντομέρι σε γραφική αναπαράσταση της πτήσης μέσω υπολογιστή!
Photo: Η στιγμή της προσγείωσης του Βαγγέλη στο goal. Aπό πάνω είναι ο Γιάννης ενώ την ίδια στιγμή ο Ιωακείμ προσγειώνεται σε διπλανό χωράφι. Το αυτοκίνητο της διοργάνωσης είναι εκεί στο κέντρο, δίπλα στο ανεμούριο που δεν φαίνεται, για να επισημανθεί πιο εύκολα η προσγείωση από ψηλά.
---------------------------------------
---------------------------------------
Αγωνας Σαντομερίου ...glides on speed
1. ΙΩΑΚΕΙΜ ΣΚΟΝΔΡΑΣenzo EN-D - Πράσινη γραμμή
2. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΤΑΜΕΛΛΟΣ mentor3 ΕΝ-Β (large size) Μωβ γραμμή
3. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ icepeak6 ΕΝ-D Μπλε γραμμή
4. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΗΣ trango XC EN-C (large size) Κόκκινη γραμμή
Το final glide είναι ολο με επιτάχυνση και καμιά 15αρα + km/h κόντρα αερα.
Eπίσης να σημειώσω ότι ο πρώτος (Ιωακείμ) από τον δεύτερο (Βαγγέλης) είχε χρονική διαφορά την στιγμή του air goal μόλις 23 δευτερόλεπτα. Ένα πραγματικά συναρπαστικός αγώνας και για εμένα που ως μέρος της διοργάνωσης είχα την τύχη (και την ατυχία γιατί δεν πέταξα) να βρίσκομαι στο χωράφι του γκολ στην αρχαία Τριταία του Ερυμάνθου.
*Το βίντεο αλλά και ο αγώνας αυτός, με την επιλογή του Βαγγέλη Σταμέλλου να πάρει μέρος με ένα αλεξίπτωτο τελευταίας τεχνολογίας EN-B απέναντι σε πτέρυγες ΕΝ - D & EN - C και να διεκδικήσει με πολλές αξιώσεις όχι μόνο μια εξαιρετικά καλή θέση αλλά σχεδόν ακούμπησε την πρωτιά, καταδεικνύει αν μη τι άλλο το πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία και πόσο μεγάλες είναι οι επιδόσεις στις πτέρυγες που προορίζονται για τον μέσο πιλότο, δηλαδή για τους περισσότερους από εμάς.
Φυσικά η χειριστική δεινότητα του Βαγγέλη (απέναντι σε επίσης εξαιρετικούς χειριστές) είναι αυτή που κάνει τη διαφορά αλλά είναι αυτό που λέμε, δεν φταίει που δεν έχουμε ΕΝ - D και δεν κάνουμε μεγάλα xc, φταίει ότι δεν έχουμε μάθει να εκμεταλευόμαστε την πτέρυγά μας στο 100% πριν την εγκαταλείψουμε για μία άλλη μεγαλύτερων επιδόσεων.
Και βέβαια είναι και το θέμα της -παθητικής- ασφάλειας όπου τα πράγματα απέχουν σαν την ημέρα με τη νύχτα συγκρίνοντας ένα Β με ένα D παρόμοιας τεχνολογίας...
ΥΓ: στο 1:45 παραλίγον σύγκρουση του Ιωακείμ (Εnzo) με τον Βαγγέλη (Mentor 3) πάνω από τον προτελευταίο πυλώνα (Ανδρικοπουλαίικα)!!
Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013
Εκπληκτική Υδροληψία CL - 215 στο Ρίο με Βουτιά και Πλαγιολίσθηση!
H φωτο είναι από την σελίδα της 355 ΜΤΜ στο FB (Jim Buffalonick) |
Photo: @Petros-t Giannoutsos |
Προσέξτε την πολύ απότομη κάθοδο, σχεδόν βουτάει στο 0:51, και την καταπληκτική πλαγιολίσθηση στο 1:00, ώστε να ξεκινήσει την υδροληψία σχεδόν από την ..ακρογιαλιά και να αποφύγει τον κυματισμό στα ανοιχτά!
Εξαιρετικός!
Την ανάρτηση την αφιερώνουμε στον φίλο μας Jim Buffalonick που τα πετάει!
Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013
Val Louron last task part 2 - Αmazing Vid above Pyrenees!!!! - by Philippe Broers
Kαι βέβαια θα κρατήσω το σχόλιο του δικού μας Αλέξανδρου Καραβίτη στα σχόλια του βίντεο..:
Wow. Just fucking WOW.
-----------------------
Vid by Philippe Broers
Ok, this is my brutal edit version, but this is how i like it, it might be a little edited later but not much, enjoy!
I call this paragliding porn.
Val Louron last task part 2 from Philippe Broers on Vimeo.
Wow. Just fucking WOW.
-----------------------
Vid by Philippe Broers
Ok, this is my brutal edit version, but this is how i like it, it might be a little edited later but not much, enjoy!
I call this paragliding porn.
Val Louron last task part 2 from Philippe Broers on Vimeo.
Sun Comes Out For You (Paragliding Cross Country)
Paragliding Cross Country Season 2010
Fiesch, Switzerland
(Feel Good Movie)
Fiesch, Switzerland
(Feel Good Movie)
Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013
Φωτογραφίες από την Αερομεταφορά του UAV Sperwer του ΕΣ που έκανε αναγκαστική προσγείωση στην Αγία Ευθυμία
Αναδημοσιεύουμε εκτός από τις αποκλειστικές φωτογραφίες της αερομεταφοράς του UAV Sperwer του ΕΣ από ελικόπτερο CH-47 Chinook και το σχετικό κείμενο του blog.agiathimia.com από την ημέρα του συμβάντος το οποίο αν μη τι άλλο εμπεριέχει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία.
Το ίδιο το Αερόχημα πάντως στην μεγέθυνση δεν δείχνει να έχει κάποιο εμφανές σημάδι ζημιάς ενώ και οι τρεις αερόσακοι που βοηθούν στην ομαλή του προσγείωση με το αλεξίπτωτο ανάκτησης διακρίνονται να έχουν αναπτυχθεί κανονικά.
Πτώση (ή ανώμαλη προσγείωση) μη επανδρωμένου αεροσκάφους στην Αγία Ευθυμία
Μια παρέα Αγιοευθυμιωτών που ξενύχταγαν, είδαν, στις 3.30 τα ξημερώματα σήμερα, ένα ιπτάμενο αντικείμενο που ο ήχος του έμοιαζε με ελικοπτέρου να κατευθύνεται από την περιοχή του Γαλαξιδίου προς την περιοχή της Αγίας Ευθυμίας. Αφού έκανε κάποιους κύκλους πάνω από το χωριό και προς την περιοχή του βουνού, έστριψε προς τα ανατολικά και όταν έφτασε λίγο έξω από τα τελευταία σπίτια του χωριού, προς την περιοχή Κούμπλας, ακούστηκαν κάποιοι ήχοι σαν να έσβησε και να άναψε ξανά η μηχανή του, έχασε ύψος και έπαψε να είναι ορατό. Διαπιστώθηκε ότι ήταν ένα μη επανδρωμένο σκάφος του Στρατού, γαλλικής κατασκευής, με ειδικές συσκευές ανίχνευσης, το οποίο, σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες είχε διαθέσει ο Στρατός στην ΕΛ.ΑΣ, προκειμένου να βοηθηθεί στην έρευνα που πραγματοποιεί για τον εντοπισμό των πέντε επικίνδυνων Αλβανών κακοποιών. Είχε καταπέσει ή προσγειωθεί στην περιοχή Κούμπλας, λίγο έξω από την Αγία Ευθυμία.
Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος UAV εκτοξεύεται από ειδικό όχημα,
είναι τηλεκατευθυνόμενο και έχει πτητική εμβέλεια από 15-30 χιλιόμετρα.
Στη συνέχεια, η προσγείωσή του γίνεται με αλεξίπτωτο. Έχει μήκος περίπου
4 μέτρα και το βάρος του είναι 300-350 κιλά. Τα μικρά αυτά αεροσκάφη
έχουν την δυνατότητα ενσωμάτωσης σειράς συσκευών, όπως κάμερες για
κατόπτευση χώρων, συσκευές εντοπισμού στίγματος κινητών και υποκλοπής
συνομιλιών.
Ευτυχώς το αεροσκάφος δεν έπεσε σε κάποιο σπίτι μιας και σε σχετικά
κοντινό σημείο υπάρχει σπίτι που είχε κόσμο. Οι γνώμες για το αν υπήρξε
πτώση του αεροσκάφους ή προγραμματισμένη προσγείωση διίστανται. Το
σίγουρο είναι ότι η προσγείωση ομαλή ή ανώμαλη δεν έγινε σε κατάλληλο
σημείο. Έτσι, έχει επιστρατευθεί ελικόπτερο τύπου Σινούκ της Αεροπορίας
Στρατού προκειμένου να το μεταφέρει από το σημείο που βρίσκεται.blog.agiathimia.com
------------------------------
*Τις φωτογραφίες δημοσίευσε κατ' αποκλειστικότητα το blog.agiathimia.com
και τις είδαμε μέσω του παντα ενημερωμένου http://yened.wordpress.com
----------------------------
Τρίτη 2 Ιουλίου 2013
Freakin Frankie's Low Pull !!!!
Here you go. Frankie's bounce. OUCH.
Watch his shadow on ground. Check out the slider!!!
Watch his shadow on ground. Check out the slider!!!
Nicosia Airport - Cyprus Airways Hawker Siddeley HS-121, is frozen in time...
Από Δημήτρη Γρηγορίου:
Ένα
αεροσκάφος γεμάτο συναισθήματα και αναμνήσεις από ένα ένδοξο
παρελθόν... Ίσως το πιο συγκινητικό βίντεο που έχω κάνει... απολαύστε
το...
Having been caught in crossfire and left to rust in the
derelict terminal of Nicosia International Airport, now no man's land,
this Cyprus Airways Hawker Siddeley HS-121, is frozen in time. It is in
itself a museum filled with emotions, bringing back memories of a
glorious past that was abruptly interrupted in 1974.
Through
this video, you will be able to travel back in time, when aviation was a
challenge, and experience the thrill of vintage aviation.
Forgotten in Time-Cyprus Airways HS-121 Trident | Walkaround, Cockpit and....
Kαι βέβαια να θυμήσω ότι το συγκεκριμένο ιστορικό αεροσκάφος και ο χώρος αυτός γενικότερα είχαν βανδαλιστεί πριν λίγο καιρό από τους άνδρες του ΟΗΕ:
Βίντεο «ντροπής» στο αεροδρόμιο Λευκωσίας!
Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013
Santomeri Paragliding Open 2013
Ένας πολύ ωραίος αγώνας έγινε στο Σαντομέρι το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε από τη Λέσχη Αλεξιπτώτου Πλαγιάς της Πάτρας και με την υποστήριξη του Δήμου Δυτική Αχαίας και του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Σαντομερίου.
Πολλές συμμετοχές και πολύ κέφι με εξαιρετικό καιρό και ένα πολύ ενδιαφέρον τασκ το Σάββατο (φοβερός καιρός και την Παρασκευή για όσους ήρθαν νωρίτερα για προπόνηση). Την Κυριακή η ένταση του ανέμου αυξήθηκε όπως ακριβώς έδιναν και οι τελευταίες μετεωρολογικές προβλέψεις οπότε η δεύτερη αγωνιστική ακυρώθηκε, όλοι όμως νομίζουμε ότι έφυγαν με ένα μεγάλο χαμόγελο από τις πτήσεις, τις επιδόσεις τους και κυρίως την ομορφιά που τους χάρισε το Σαντομέρι. Το όρος Σκόλλις, ο τοίχος της Δυτικής Αχαίας που έχει αποκτήσει όχι μόνο Πανελλήνια αλλά Πανευρωπαική φήμη όχι μόνο για το πόσο εύκολα ανεβαίνεις ανεμοπορώντας στις πλαγιές του αλλά κυρίως για το πόσο δύσκολα κατεβαίνεις (την Παρασκευή λίγο ακόμα και θα θέλαμε προβολείς στη προσγείωση το βράδυ για τους τελευταίους - και μην το γελάτε γιατί έχει γίνει πολλές φορές στο Σαντομέρι!).
Και βέβαια οι πτητικές δυνατότητες του βουνού ουσιαστικά ανεξάντλητες με τα Παραπέντε από το Σαντομέρι και τις Βελιτσές να φτάνουν μέχρι τις κεντρικές κορυφές του Ερυμάνθου στα ανατολικά και σχεδόν όλοι να φτάνουν στο χωράφι του γκολ ή πολύ κοντά σε αυτό και που είχε οριστεί από την επιτροπή του τασκ κοντά στο Σταυροδρόμι στην περιοχή της Αρχαίας Τριταίας!
Να δώσουμε συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν, όλοι τους ήταν υποδειγματικοί και άψογοι και έτσι σε κανένα σημείο δεν προβληματίστηκε η διοργάνωση.
Και φυσικά να ευχαριστήσουμε κι από εδώ τον Δήμο Δυτικής Αχαίας και τα στελέχη του Εκπολιτιστικού Συλλόγου που μας υποστήριξαν και μας βοήθησαν με κάθε τρόπο!
Πολλές φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο σχετικό άλμπουμ του Paragliding And Aviation στο fb τις οποίες μπορείτε να πάρετε ή να τις μοιραστείτε ελεύθερα: Σαντομέρι Αχαίας Open 2013! (88 photos)
Περισσότερα φωτοάλμπουμ όποιος θέλει μας τα στέλνει να τα κοινοποιήσουμε κι από εδώ και βέβαια μείνετε συντονισμένοι γιατί θα δούμε και αρκετά βιντεάκια με νεότερες αναρτήσεις, το πρώτο ήδη μπορείτε να το δείτε ακριβώς παρακάτω:
Πολλές συμμετοχές και πολύ κέφι με εξαιρετικό καιρό και ένα πολύ ενδιαφέρον τασκ το Σάββατο (φοβερός καιρός και την Παρασκευή για όσους ήρθαν νωρίτερα για προπόνηση). Την Κυριακή η ένταση του ανέμου αυξήθηκε όπως ακριβώς έδιναν και οι τελευταίες μετεωρολογικές προβλέψεις οπότε η δεύτερη αγωνιστική ακυρώθηκε, όλοι όμως νομίζουμε ότι έφυγαν με ένα μεγάλο χαμόγελο από τις πτήσεις, τις επιδόσεις τους και κυρίως την ομορφιά που τους χάρισε το Σαντομέρι. Το όρος Σκόλλις, ο τοίχος της Δυτικής Αχαίας που έχει αποκτήσει όχι μόνο Πανελλήνια αλλά Πανευρωπαική φήμη όχι μόνο για το πόσο εύκολα ανεβαίνεις ανεμοπορώντας στις πλαγιές του αλλά κυρίως για το πόσο δύσκολα κατεβαίνεις (την Παρασκευή λίγο ακόμα και θα θέλαμε προβολείς στη προσγείωση το βράδυ για τους τελευταίους - και μην το γελάτε γιατί έχει γίνει πολλές φορές στο Σαντομέρι!).
Και βέβαια οι πτητικές δυνατότητες του βουνού ουσιαστικά ανεξάντλητες με τα Παραπέντε από το Σαντομέρι και τις Βελιτσές να φτάνουν μέχρι τις κεντρικές κορυφές του Ερυμάνθου στα ανατολικά και σχεδόν όλοι να φτάνουν στο χωράφι του γκολ ή πολύ κοντά σε αυτό και που είχε οριστεί από την επιτροπή του τασκ κοντά στο Σταυροδρόμι στην περιοχή της Αρχαίας Τριταίας!
Να δώσουμε συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν, όλοι τους ήταν υποδειγματικοί και άψογοι και έτσι σε κανένα σημείο δεν προβληματίστηκε η διοργάνωση.
Και φυσικά να ευχαριστήσουμε κι από εδώ τον Δήμο Δυτικής Αχαίας και τα στελέχη του Εκπολιτιστικού Συλλόγου που μας υποστήριξαν και μας βοήθησαν με κάθε τρόπο!
Τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στην σελίδα του αγώνα:
Πολλές φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο σχετικό άλμπουμ του Paragliding And Aviation στο fb τις οποίες μπορείτε να πάρετε ή να τις μοιραστείτε ελεύθερα: Σαντομέρι Αχαίας Open 2013! (88 photos)
Περισσότερα φωτοάλμπουμ όποιος θέλει μας τα στέλνει να τα κοινοποιήσουμε κι από εδώ και βέβαια μείνετε συντονισμένοι γιατί θα δούμε και αρκετά βιντεάκια με νεότερες αναρτήσεις, το πρώτο ήδη μπορείτε να το δείτε ακριβώς παρακάτω:
Lewis Hamilton flying lap with the RAF Red Arrows!!!!
RAFAT 'Blues' with Lewis Hamilton, David Coulthard and the Mercedes F1 team. What a fantastic day. — στην τοποθεσία RAF Scampton. |