tag:blogger.com,1999:blog-6482474829879531709.post460751481408075001..comments2024-01-01T23:41:32.605+02:00Comments on paragliding and aviation: Έκδοση Νέων Πορισμάτων Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων για το Αλεξίπτωτο Πλαγιάς .. και μερικές σκέψεις...Vangelis drflighthttp://www.blogger.com/profile/00739550167339378232noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6482474829879531709.post-1786324050683219862011-06-24T10:35:14.826+03:002011-06-24T10:35:14.826+03:00Ότι και να πει κανείς θα είναι λίγο... ας βγάλουμε...Ότι και να πει κανείς θα είναι λίγο... ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας κι εμείς σαν διοργανωτές και ας κάνουμε εκείνες τις μικρές αλλά σημαντικές κινήσεις που θα βελτιώσουν την ασφάλειά μας.Vangelis drflighthttps://www.blogger.com/profile/00739550167339378232noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6482474829879531709.post-20799871622906454742011-06-24T00:34:06.449+03:002011-06-24T00:34:06.449+03:00"Οι δυνάμεις της ΕΜΑΚ μη διαθέτοντας φωτοβολί..."Οι δυνάμεις της ΕΜΑΚ μη διαθέτοντας φωτοβολίδα ή καπνογόνο για την επισήμανση της θέσης τους και αφού το ελικόπτερο συνέχιζε να υπερίπταται στην ευρύτερη περιοχή, προχώρησαν στη δημιουργία οπτικού σινιάλου<br />με καπνό βάζοντας φωτιά σε παρακείμενο θάμνο. Η έλευση και αιώρηση όμως του ελικοπτέρου επάνω από το σημείο προκάλεσε το δυνάμωμα της φλόγας. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η δημιουργία σπινθήρων και καπνού που προκάλεσαν μικροεγκαύματα και δυσχέρεια αναπνοής στον τραυματία χειριστή."<br /><br />Τι μαθαίνει κανείς!!Αλέξανδρος Καραβίτηςhttps://www.blogger.com/profile/01323037076448988553noreply@blogger.com