Ο πρώτος κύκλος του Βρετανικού Πρωταθλήματος για το 2010 πραγματοποιήθηκε στη Σλοβενία, σε μια μικρή πόλη του Kobarid, στην κοιλάδα Soca κοντά στα Ιταλικά σύνορα. Παρά τον άσχημο καιρό στην αρχή της πτητικής σαιζόν, αυτός τις μέρες του αγώνα ήταν εξαιρετικός αφού πραγματοποιήθηκαν οι 6 από τις 7 αγωνιστικές μέρες..
Στην περιοχή υπάρχει μια κοιλάδα με μήκος στα 100χλμ με μεγάλα βουνά στα βόρια και υπέροχους μπλε ποταμούς με δέντρα παντού. Τα τασκ αποτελούνταν από μακρινά σκέλη των 20χλμ ανάμεσα σε Kobarid και Tolmin με διαφορετικούς συνδυασμούς, και βαθμούς δυσκολίας.
Ο αγώνας ήταν open και μάζεψε 150 πιλότους με καλό επίπεδο, και αρκετούς από άλλες χώρες υψηλού επιπέδου. Για το λόγο αυτό κάνανε κάθε μέρα πολλοί πιλότοι goal με γρήγορους χρόνους τερματισμού. Ήταν τόσο ανταγωνιστικό το επίπεδο όπου μια παραπάνω στροφή σε ένα θερμικό θα μπορούσε να σε φέρει εύκολα πολλές θέσεις πίσω στην κατάταξη.
Τα Boomerang GTO πίεσαν σκληρά κατά την διάρκεια των τασκ, πετώντας με φουλ πατημένη την επιτάχυνση τον περισσότερο χρόνο του αγώνα, αφήνοντας μόνο την επιτάχυνση κατά το θερμικάρισμα για να ανεβούν όσο το δυνατόν καλύτερα πρίν πάνε για τον επόμενο πυλώνα. Η πρόκλησή ήταν στο να κάνεις όσο το δυνατότερο λιγότερες στροφές στο θερμικό ώστε να πιάνεις το απαιτούμενο ύψος που ήταν αναγκαίο για τα περάσματα. Τα GTO είχαν το πλεονέκτημα έναντι των άλλων σειριακών αλεξιπτώτων, επίσης πέταξαν πολύ καλά έναντι και έναντι των αγωνιστικών αλεξιπτώτων της σαιζόν κάνοντας παρόμοια περάσματα προς τους πυλώνες, τα αγωνιστικα είχαν το πλεονέκτημα της ταχύτητας που τα έκανε να ξεφεύγουν από τα υπόλοιπα. Σε αυτό τον υπέροχο αγώνα οι Emile van Wyk και Richard Bungay πέταξαν γρήγορα, και με σταθερή απόδοση, έτσι κατέκτησαν την αξιοσέβαστη 1η και 2η θέση στην κατηγορία των σειριακών.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε το εδώ..!: