Για την επικινδυνότητα των προσγειώσεων στο νερό τα έχουμε ξαναπεί.
Στη φωτογραφία φαίνεται αυτό που έχουμε πει πολλές φορές, πως από την ταχύτητα της προσγείωσης στο νερό είναι πολύ εύκολο να πάρουμε ένα δυο τούμπες και τα πόδια μας και τα χέρια μας να μπλεχτούν με τις αρντάνες χωρίς να προλαβαίνουμε στο λίγο χρόνο που θα έχουμε στη διάθεσή μας να τα ξεμπλέξουμε.
Acidente de Paraglider na praia da Graciosa, Palmas - 15/05/2011
Πηγή φωτό:Vindemiatrix @ http://twitpic.comΣτη φωτογραφία φαίνεται αυτό που έχουμε πει πολλές φορές, πως από την ταχύτητα της προσγείωσης στο νερό είναι πολύ εύκολο να πάρουμε ένα δυο τούμπες και τα πόδια μας και τα χέρια μας να μπλεχτούν με τις αρντάνες χωρίς να προλαβαίνουμε στο λίγο χρόνο που θα έχουμε στη διάθεσή μας να τα ξεμπλέξουμε.
- Το καλύτερο είναι αν έχουμε σχετικά μεγάλη ένταση ανέμου να προσγειωθούμε κόντρα στον άνεμο, ώστε το αλεξίπτωτο και οι αρντάνες να φύγουν πίσω μας.
- Αν έχουμε άπνοια προσγειωνόμαστε κανονικά και αν το αλεξίπτωτο πέφτει γύρω μας αμέσως βουτάμε και ξαναβγαίνουμε στην επιφάνεια στην πιο μακρινή απόσταση που μπορούμε.
- Το βασικότερο όλων είναι να καταλάβουμε από πριν ότι πάμε για το νερό και να απασφαλίσουμε την ασφάλεια της μέσης στο κάθισμα και τουλάχιστον την μία ασφάλεια των ποδιών (ίσως και τη δεύτερη αν δεν κινδυνεύουμε να γλυστρίσουμε από το κάθισμα) και γενικά να κάνουμε ό,τι άλλη προετοιμασία χρειάζεται ώστε την ίδια στιγμή της επαφής με το νερό να μπορούμε να καταδυθούμε και να απομακρυνθούμε ελεύθεροι.
- Φυσικά να θυμόμαστε ότι η αφρώδης προστασία που έχουν τα περισσότερα καθίσματα στην πλάτη, επιπλέει αλλά μας εξαναγκάζει σε στάση ''μπρούμουτα'' με το κεφάλι μέσα στο νερό. Γι αυτό πρέπει να είμαστε έτοιμοι να απεγκλωβιστούμε από το κάθισμα γρήγορα.
- Περισσότερα μπορείτε να δείτε στην σχετική μας ανάρτηση με θέμα Προσγείωση στο νερό..
Acidente de Paraglider na praia da Graciosa, Palmas - 15/05/2011
To βίντεο το είδαμε στο http://www.paraglidingforum.com/
-------------------------
Αν κάποιος θα ήθελε να προσθέσει κάποια γνώμη που θα βοηθούσε στον τομέα της ασφάλειας ευχαρίστως να το πράξει στα σχόλια παρακάτω..
Αν έχουμε στην ζωνη μας το λεγόμενο "Cockpit" για τα όργανα, και βλέπουμε ότι πάμε για προσθαλάσσωση αρχίζουμε και ξεδενόμαστε πρώτα από το cockpit και μετά την ζώνη μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σημαντικό αυτό γιατί αν ξεδέσουμε πρώτα την ζώνη μας και στον λίγο χρόνο που έχουμε δεν προλάβουμε να λύσουμε το cockpit και πέσουμε στη θάλασσα, τότε το κάθισμα θα έρθει από πάνω μας λόγω της προστασίας του που θα λειτουργήσει σαν σωσίβιο και το σώμα μας θα προσπαθήσει να γλιστήσει εξω από το κάθισμα, δυστηχώς όμως θα συγκρατηθεί από το δεμένο cockpit και επιπλέον το βάρος του σώματος θα ασκεί τόση πίεση προς το δέσιμο του cockpit ενώ το κάθισμα προς τα πάνω, που θα είναι αδύνατο να το λύσουμε με τα χέρια μας!!
Το παραπάνω δεν ισχύει εαν το δεσιμο του cockpit με το κάθισμα επιτυγχάνεται με πόρπες γρήγορες απελευθέρωσης(όπως των ιμάντων του καθίσματος).
Μου έχει τύχει και δεν πίστευα πόση δύναμη έβαζα για να λύσω το cockpit και δεν τα κατάφερνα με τίποτα!!
Σε ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο...νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό αυτό που αναφέρεις....
ΑπάντησηΔιαγραφήόπως γενικά είναι πολύ σημαντικό να μοιραζόμαστε τις σχετικές εμπειρίες μας για να βελτιώσουμε την ασφάλεια.
Με την άδειά σου το σχόλιο αυτό θα το αναδημοσιεύσουμε σε μία ξεχωριστή ανάρτηση σήμερα το απόγευμα ώστε να το διαβάσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι συναθλητές.
Και πάλι ευχαριστούμε!