Τον ευχαριστούμε και το αναδημοσιεύουμε αυτούσιο γιατί από τις εμπειρίες του ενός αν μη τι άλλο, ωφείλουμε να μαθαίνουμε όλοι ....:
- Αν έχουμε στην ζωνη μας το λεγόμενο "Cockpit" για τα όργανα, και βλέπουμε ότι πάμε για προσθαλάσσωση αρχίζουμε και ξεδενόμαστε πρώτα από το cockpit και μετά την ζώνη μας!! Είναι σημαντικό αυτό γιατί αν ξεδέσουμε πρώτα την ζώνη μας και στον λίγο χρόνο που έχουμε δεν προλάβουμε να λύσουμε το cockpit και πέσουμε στη θάλασσα, τότε το κάθισμα θα έρθει από πάνω μας λόγω της προστασίας του που θα λειτουργήσει σαν σωσίβιο και το σώμα μας θα προσπαθήσει να γλιστήσει εξω από το κάθισμα, δυστηχώς όμως θα συγκρατηθεί από το δεμένο cockpit και επιπλέον το βάρος του σώματος θα ασκεί τόση πίεση προς το δέσιμο του cockpit ενώ το κάθισμα προς τα πάνω, που θα είναι αδύνατο να το λύσουμε με τα χέρια μας!! Το παραπάνω δεν ισχύει εαν το δεσιμο του cockpit με το κάθισμα επιτυγχάνεται με πόρπες γρήγορες απελευθέρωσης(όπως των ιμάντων του καθίσματος). Μου έχει τύχει και δεν πίστευα πόση δύναμη έβαζα για να λύσω το cockpit και δεν τα κατάφερνα με τίποτα!!
- Parapente - Προσγείωση στο νερό και ανεπιτυχής επιχείρηση διάσωσης με ελικόπτερο στην Πορτογαλία.
- Προσγείωση στο νερό..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε το εδώ..!: