Προφανέστατα και δεν είναι αστείο... και δεν θα δημοσιευόταν στο ίντερνετ -από τον ίδιο τον παθόντα μάλιστα- αν δεν είχε ομαλή έκβαση. Το σατυρίζουμε με τον τίτλο λιγάκι αλλά η ουσία στη δημοσίευση τέτοιων βίντεο είναι να βλέπουμε το τι μπορεί να συμβεί έτσι χωρίς λόγο στα καλά καθούμενα και να βρίσκουμε τρόπους να τα αποφεύγουμε. Ποιοί είναι αυτοί στη συγκεκριμένη περίπτωση..? 1) πτήση με διθέσιο απόκλειστικά από εξαιρετικά έμπειρους πιλότους (με ειδικό δίπλωμα για διθέσιο) που να μπορούν να απογειωθούν από απαιτητικές απογειώσεις και με κάθε -πτητικό- καιρό. 2) Οι έχοντες άγνοια δεν μπορούν να μας βοηθήσουν στην απογείωση απλά και μόνο επειδή βρέθηκαν εκεί και έχουν την καλή διάθεση, μόνο κακό μπορούν να μας κάνουν λόγω άγνοιας σε εμάς που απογειωνόμαστε ή στον εαυτό τους όπως σε αυτή την περίπτωση.
Σωστά όσα γραφεις . Αλλά το βιντεο μου εφερε ,στο μυαλό ενα αλλο πολυ παλιότερο , από ενα πιλοτο που απογειώθηκε χωρίς να δέσει τα πόδια , τότε με εκείνα τα καθίσματα μπορούσε να συμβεί . Και ηταν φρικη να βλεπεις ενα νέο παιδί να τελειωνει , από μια απερισκεψία .
Δυστυχώς αυτό που αναφέρεις συμβαίνει πάρα πολύ συχνά ακόμα και σήμερα... είτε με παλιοτερης τεχνολογίας καθίσματα που δεν έχουν το ανάλογο δέσιμο που λες αλλά κυρίως γιατί ξεχνάμε να δεθούμε και πάλι όταν κάνουμε δεύτερη ή τρίτη πτήση σε μια μέρα, είτε μετά από ένα top landing ή αν δεθούμε και μετά λυθούμε γιατί κάτι ξεχάσαμε... το μυαλό είναι κακός σύμβουλος και δημιουργεί κάποιες φορές την ψευδαίσθηση ότι η η σχετική κίνηση έγινε - επειδή την έχει κάνει ήδη μία φορά- και γι αυτό πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και απόλυτα τυπικοί με κάποιυ είδους check list που το προσαρμόζουμε στον εξοπλισμό μας
Αυτο προφανώς δεν είναι αστείο και έχει παρά πολλές πιθανότητες να καταλήξει άσχημα . Ελπίζω αυτή την φορά να πρόλαβαν να προσγειωθούν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανέστατα και δεν είναι αστείο... και δεν θα δημοσιευόταν στο ίντερνετ -από τον ίδιο τον παθόντα μάλιστα- αν δεν είχε ομαλή έκβαση. Το σατυρίζουμε με τον τίτλο λιγάκι αλλά η ουσία στη δημοσίευση τέτοιων βίντεο είναι να βλέπουμε το τι μπορεί να συμβεί έτσι χωρίς λόγο στα καλά καθούμενα και να βρίσκουμε τρόπους να τα αποφεύγουμε. Ποιοί είναι αυτοί στη συγκεκριμένη περίπτωση..? 1) πτήση με διθέσιο απόκλειστικά από εξαιρετικά έμπειρους πιλότους (με ειδικό δίπλωμα για διθέσιο) που να μπορούν να απογειωθούν από απαιτητικές απογειώσεις και με κάθε -πτητικό- καιρό. 2) Οι έχοντες άγνοια δεν μπορούν να μας βοηθήσουν στην απογείωση απλά και μόνο επειδή βρέθηκαν εκεί και έχουν την καλή διάθεση, μόνο κακό μπορούν να μας κάνουν λόγω άγνοιας σε εμάς που απογειωνόμαστε ή στον εαυτό τους όπως σε αυτή την περίπτωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά όσα γραφεις . Αλλά το βιντεο μου εφερε ,στο μυαλό ενα αλλο πολυ παλιότερο , από ενα πιλοτο που απογειώθηκε χωρίς να δέσει τα πόδια , τότε με εκείνα τα καθίσματα μπορούσε να συμβεί . Και ηταν φρικη να βλεπεις ενα νέο παιδί να τελειωνει , από μια απερισκεψία .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος παντων , παλιές ιστορίες .
Δυστυχώς αυτό που αναφέρεις συμβαίνει πάρα πολύ συχνά ακόμα και σήμερα... είτε με παλιοτερης τεχνολογίας καθίσματα που δεν έχουν το ανάλογο δέσιμο που λες αλλά κυρίως γιατί ξεχνάμε να δεθούμε και πάλι όταν κάνουμε δεύτερη ή τρίτη πτήση σε μια μέρα, είτε μετά από ένα top landing ή αν δεθούμε και μετά λυθούμε γιατί κάτι ξεχάσαμε... το μυαλό είναι κακός σύμβουλος και δημιουργεί κάποιες φορές την ψευδαίσθηση ότι η η σχετική κίνηση έγινε - επειδή την έχει κάνει ήδη μία φορά- και γι αυτό πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και απόλυτα τυπικοί με κάποιυ είδους check list που το προσαρμόζουμε στον εξοπλισμό μας
ΑπάντησηΔιαγραφή