Σελίδες
▼
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014
Σάββατο 29 Μαρτίου 2014
Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014
Αεροπλάνο στη θάλασσα - Άκυρος ο συναγερμός!
Κανείς δεν μπορεί να εφησυχάζει με την έρευνα-διάσωση, αλλά νωρίτερα σήμερα οι σχετικές υπηρεσίες στις Καναρίους Νήσους κινητοποιήθηκαν στην αναφορά ενός αεροπλάνου που προσθαλασσώθηκε δυο μίλια από την ακτή, ενώ τελικά αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για ένα ρυμουλκό που μετέφερε μια βυθοκόρο σε άλλο σημείο.
Η σιλουέτα βέβαια από απόσταση έδινε μια ιδέα αεροπλάνου, αλλά οι αρχές αρνήθηκαν να επιβεβαιώσουν ότι η κινητοποίηση προήλθε από φωτογραφία που κυκλοφόρησε σε τόπο κοινωνικής δικτύωσης.
(πηγή dailymail) μέσω http://ptisidiastima.wordpress.com
Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014
Τρία εκπληκτικά βίντεο από την Red Bull με το πέρασμα του Péter Besenyei και τα απίστευτα ακροβατικά μέσα στον Ισθμό!
O παγκοσμίου φήμης πιλότος Péter Besenyei σε ένα μοναδικό αθλητικό επίτευγμα:
Πέταξε μέσα στον Ισθμό της Κορίνθου με το αεροπλάνο του!
Κόρινθος, 26 Μαρτίου 2014 – Ο Péter Besenyei, ένας μύθος των ουρανών και εμπνευστής του πρωταθλήματος Red Bull Air Race, διέσχισε σήμερα τη μήκους 6,4 χλμ. Διώρυγα της Κορίνθου με το αεροπλάνο του πραγματοποιώντας έναν μοναδικό άθλο, αλλά και κάνοντας ένα πολυετές όνειρό του πραγματικότητα.
Ευχαριστούμε την redbull.gr που μας το έστειλε!
Κόρινθος, 26 Μαρτίου 2014 – Ο Péter Besenyei, ένας μύθος των ουρανών και εμπνευστής του πρωταθλήματος Red Bull Air Race, διέσχισε σήμερα τη μήκους 6,4 χλμ. Διώρυγα της Κορίνθου με το αεροπλάνο του πραγματοποιώντας έναν μοναδικό άθλο, αλλά και κάνοντας ένα πολυετές όνειρό του πραγματικότητα.
Ευχαριστούμε την redbull.gr που μας το έστειλε!
Α Day With The Red Arrows - 2014 - Cockpit Video!!!
Την 50η περίοδο επιδείξεων από την
ίδρυση τους γιορτάζουν οι Red Arrows, για το σκοπό αυτό τα Hawk του
ακροβατικού σμήνους φόρεσαν επετειακό διάκοσμο στο κάθετο σταθερό
τους (C) RAF (www.aviationlive.org)
Μια ημέρα με τους Red Arrows κι ένα εκπληκτικό cockpit video!
Το φημισμένο Βρετανικό ακροβατικό σμήνος δεν θα αφήσει ούτε και φέτος τους πολλούς Έλληνες φίλους του παραπονεμένους αφού οι δικές μας πληροφορίες λένε ότι θα τους δούμε στο Φάληρο. Stay Tunned!!!
Red Arrows 2014
Red Arrows 2014 from StianUK on Vimeo.
Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014
Ο παγκοσμίου φήμης πιλότος Péter Besenyei πέταξε μέσα στον Ισθμό της Κορίνθου.
UPDATED
Τρία εκπληκτικά βίντεο από την Red Bull με το πέρασμα του Péter Besenyei και τα απίστευτα ακροβατικά μέσα στον Ισθμό! Δείτε τα σε ξεχωριστή ανάρτηση ΕΔΩ
© Predrag Vuckovic/Red Bull Content Pool |
Προσθέτουμε πολλές ακόμα εκπληκτικές φωτογραφίες εν αναμονή για το βίντεο από την redbull που αναμένεται εκπληκτικό!
© Predrag Vuckovic/Red Bull Content Pool |
© Predrag Vuckovic/Red Bull Content Pool |
© Predrag Vuckovic/Red Bull Content Pool |
© Predrag Vuckovic/Red Bull Content Pool |
© Predrag Vuckovic/Red Bull Content Pool |
O παγκοσμίου φήμης πιλότος Péter Besenyei σε ένα μοναδικό αθλητικό επίτευγμα: Πέταξε μέσα στον Ισθμό της Κορίνθου με το αεροπλάνο του!
ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ VIDEO!!!
H ριψοκίνδυνη πτήση ακριβείας του έμπειρου
πιλότου, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 26 Μαρτίου 2014. Οι
καιρικές συνθήκες ευνόησαν το εγχείρημα που διήρκεσε συνολικά 20 λεπτά.
Το ειδικά σχεδιασμένο αεροπλάνο, ένα μονοθέσιο Extra 300S D-EFBY ισχύος
300+ ίππων, βάρους περίπου 608 κιλών, μήκους 6,6 μέτρων και με άνοιγμα
φτερών στα 8 μέτρα, πέρασε μέσα από τα τείχη της Διώρυγας που
κατασκευάστηκε το 1893, το πλάτος της οποίας κυμαίνεται από 24 ως 50
μέτρα, σε ένα εγχείρημα που όμοιό του δεν έχει πραγματοποιηθεί στο
παρελθόν.
Η παράτολμη προσπάθεια του Péter Besenyei
περιελάμβανε μεγάλες τεχνικές δυσκολίες, ακόμα και για έναν έμπειρο
πιλότο που έχει «γράψει» χιλιάδες ώρες πτήσεων. Ταυτόχρονα, προσέφερε
θέαμα που έκοβε την ανάσα.
Αφού διέσχισε με ευθυγραμμισμένη πτήση ακριβείας
τον Ισθμό, σταδιακά ανέβασε το βαθμό δυσκολίας εκτελώντας πολλαπλά
εναέρια tricks και παράτολμες μανούβρες που φάνταζαν αδιανόητες, λόγω
του περιορισμένου διαθέσιμου χώρου ανάμεσα στα τοιχώματα της Διώρυγας. Ο
Ούγγρος πιλότος στη συνέχεια εκτέλεσε ένα πέρασμα κάτω από την παλιά
γέφυρα της Κορίνθου που ακολουθήθηκε από απότομη ανύψωση στον ουρανό και
κατακόρυφη κάθοδο μέσα στον Ισθμό. O Besenyei ολοκλήρωσε εντυπωσιακά με
δύο loops γύρω από τη γέφυρα βιολογικού καθαρισμού. Ο ίδιος δήλωσε: «Ένα
όνειρο έγινε πραγματικότητα. Η διώρυγα της Κορίνθου, ένα ιστορικό
σημείο της Ελλάδας, αποτελούσε για μένα πρόκληση εδώ και πολύ καιρό.
Νιώθω υπέροχα που βρίσκομαι σε αυτή τη μαγευτική και γεμάτη πλούσια
ιστορία χώρα και απόλαυσα ιδιαίτερα αυτή τη μοναδική εμπειρία».
Επιπλέον πληροφορίες για τον Péter Besenyei
O Péter Besenyei γεννήθηκε το 1956 στη Βουδαπέστη
και είναι ο εμπνευστής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Red Bull Air Race
στο οποίο στέφθηκε πρωταθλητής την πρώτη του σεζόν και έκτοτε κατέχει
πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο. Ξεκίνησε την καριέρα του στις Ουγγρικές
Αερογραμμές, ενώ εργάστηκε και ως καθηγητής ακροβατικών στον αέρα. Στην
πορεία αναδείχθηκε ως ένας από τους κορυφαίους αθλητές στη χώρα του χάρη
στις μοναδικές επιτυχίες του ως πιλότος. Έγινε μάλιστα διεθνώς γνωστός
μετά τα δύο συγκλονιστικά εγχειρήματα, αρχικά περνώντας κάτω από την
Αλυσιδωτή Γέφυρα του Δούναβη, που ενώνει τη Βούδα με την Πέστη αλλά και
της διέλευσης μέσα από την Tiamen Cave ή αλλιώς το σπήλαιο στα Κινεζικά
όρη.
Ο Ισθμός αποτελεί το κατεξοχήν στρατηγικό σημείο του ελλαδικού χώρου κι ένα από τα σημαντικότερα της Ανατολικής Μεσογείου. Ο Ισθμός της Κορίνθου υπήρξε ένα κατασκευαστικό όνειρο - πρόκληση που κράτησε 2.300 χρόνια. Λόγω της γεωγραφικής της θέσης, η «Άφνειος Κόρινθος» αναδείχθηκε από την αρχαιότητα σε σπουδαίο ναυτικό, εμπορικό και πολιτιστικό κέντρο. Σήμερα, η Διώρυγα της Κορίνθου αποτελεί διεθνή κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών και εξυπηρετεί περί τα 12.000 πλοία ετησίως, όλων των εθνικοτήτων.
Kαι βέβαια για την πτήση Ελληνικού μαχητικού πολύ παλιότερα μέσα από τον Ισθμό, πολύς λόγος έχει γίνει σε αυτό το blog:
Πτήση μέσα στον Ισθμό - Γνωρίζετε κάτι γι' αυτό..? Μια μικρή έρευνα του Paragliding And Aviation..
Amazing Video! - Corfu Nightscapes - A Company of Stars
Μια παρέα αστεριών, σε μια στιγμή του χρόνου ~60.000
φωτογραφίες από μαγικά νυχτερινά τοπία της Κέρκυρας του Βασίλη
Μεταλληνού , συναντούν τις μουσικές εμπνεύσεις του Γιάννη Μηλιάδη, σε
ένα ταξίδι από το Παλαιό Φρούριο και τις ομορφιές της Κέρκυρας έως την
πανσέληνο και τα άστρα!
Εάν σε κάποια πλάνα βλέπετε την Σελήνη ή τον Ήλιο πιο μεγάλα, ενώ σε κάποια άλλα πλάνα πιο μικρά αυτό έχει να κάνει με την μεγέθυνση του τηλεσκοπίου ή του φακού. Στα πλάνα όπου η Σελήνη φαίνεται τεράστια , η απόσταση από το επίγειο στόχο είναι πολύ μεγάλη ~8+χλμ , ενώ οι φωτογραφίες είναι μέσα από το τηλεσκόπιο με εστιακή απόσταση 1000 mm. Όταν βλέπετε την Σελήνη να ανατέλλει πίσω από το Παλαιό Φρούριο , ενώ τα βουνά στο βάθος από πλάνο σε πλάνο αλλάζουν , είναι γιατί η Σελήνη κινείται πάνω στην εκλειπτική ±5°
Στα πλάνα με τα αστρικά ίχνη , μπορείτε να παρατηρήσετε την κίνηση που κάνουν τα αστέρια, όπου ουσιαστικά είναι η Γη αυτή που κινείται γύρω από τον εαυτό της με ταχύτητα 1.674,4 χλμ./ώρα. Για την ακρίβεια η περίοδος περιστροφής της γης γύρω από τον άξονα της είναι 23 ώρες, 56 λεπτά και 4,09 δευτερόλεπτα και ονομάζεται αστρική ημέρα. Έτσι παρατηρώντας από την Γη τα ουράνια σώματα, η κύρια φαινόμενη κίνησή τους είναι από τα ανατολικά προς τα δυτικά με μία ταχύτητα 15°/ώρα = 15'/λεπτό ή για παράδειγμα μία ηλιακή ή σεληνιακή διάμετρο ανά δύο λεπτά.
A company of stars, ~60,000 images of magical nightscapes of Corfu by Vasilis Metallinos paired with John Miliade's musical creations on a journey from the old Fortress and the beauty of Corfu to the Full Moon and to the Stars!
If in some shots you can see the Moon or the Sun bigger, while in some other shots smaller it has to do with the magnification of the telescope or lens. In shots where the moon looks huge, the distance from the ground target is very large ~ 8+ km , while the photographs is through the telescope with a focal length of 1000 mm. When you see the moon rising behind the Old Fort, while the mountains in the distance of up to up change is because the moon moves along the ecliptic ± 5 °.
In shots with stellar tracks , you can notice the movement that make stars, which essentially is the Earth that revolves around itself with speed 1674.4 km . / Hr. In fact , the rotation period of the Earth around its axis is 23 hours , 56 minutes and 4.09 seconds and called stellar day . Thus observing the Earth from celestial bodies , the main apparent motion is from east to west with a speed of 15 ° / h = 15 ' / min or for example a solar or lunar diameter every two minutes .
Observation Team of Astronomic Society of Corfu -- Ομάδα Παρατήρησης Αστρονομικής Εταιρείας Κέρκυρας
Ιόνιο Πανεπιστήμιο τμήμα Μουσικών σπουδών - Ionian University Music Department
Video Produser Bill Metallinos - Powered by Elpis Metallinou
Photographer Bill Metallinos
Music Composed John Miliadis
Music Orchestration John Miliadis
Music Production John Miliadis
Εάν σε κάποια πλάνα βλέπετε την Σελήνη ή τον Ήλιο πιο μεγάλα, ενώ σε κάποια άλλα πλάνα πιο μικρά αυτό έχει να κάνει με την μεγέθυνση του τηλεσκοπίου ή του φακού. Στα πλάνα όπου η Σελήνη φαίνεται τεράστια , η απόσταση από το επίγειο στόχο είναι πολύ μεγάλη ~8+χλμ , ενώ οι φωτογραφίες είναι μέσα από το τηλεσκόπιο με εστιακή απόσταση 1000 mm. Όταν βλέπετε την Σελήνη να ανατέλλει πίσω από το Παλαιό Φρούριο , ενώ τα βουνά στο βάθος από πλάνο σε πλάνο αλλάζουν , είναι γιατί η Σελήνη κινείται πάνω στην εκλειπτική ±5°
Στα πλάνα με τα αστρικά ίχνη , μπορείτε να παρατηρήσετε την κίνηση που κάνουν τα αστέρια, όπου ουσιαστικά είναι η Γη αυτή που κινείται γύρω από τον εαυτό της με ταχύτητα 1.674,4 χλμ./ώρα. Για την ακρίβεια η περίοδος περιστροφής της γης γύρω από τον άξονα της είναι 23 ώρες, 56 λεπτά και 4,09 δευτερόλεπτα και ονομάζεται αστρική ημέρα. Έτσι παρατηρώντας από την Γη τα ουράνια σώματα, η κύρια φαινόμενη κίνησή τους είναι από τα ανατολικά προς τα δυτικά με μία ταχύτητα 15°/ώρα = 15'/λεπτό ή για παράδειγμα μία ηλιακή ή σεληνιακή διάμετρο ανά δύο λεπτά.
A company of stars, ~60,000 images of magical nightscapes of Corfu by Vasilis Metallinos paired with John Miliade's musical creations on a journey from the old Fortress and the beauty of Corfu to the Full Moon and to the Stars!
If in some shots you can see the Moon or the Sun bigger, while in some other shots smaller it has to do with the magnification of the telescope or lens. In shots where the moon looks huge, the distance from the ground target is very large ~ 8+ km , while the photographs is through the telescope with a focal length of 1000 mm. When you see the moon rising behind the Old Fort, while the mountains in the distance of up to up change is because the moon moves along the ecliptic ± 5 °.
In shots with stellar tracks , you can notice the movement that make stars, which essentially is the Earth that revolves around itself with speed 1674.4 km . / Hr. In fact , the rotation period of the Earth around its axis is 23 hours , 56 minutes and 4.09 seconds and called stellar day . Thus observing the Earth from celestial bodies , the main apparent motion is from east to west with a speed of 15 ° / h = 15 ' / min or for example a solar or lunar diameter every two minutes .
Observation Team of Astronomic Society of Corfu -- Ομάδα Παρατήρησης Αστρονομικής Εταιρείας Κέρκυρας
Ιόνιο Πανεπιστήμιο τμήμα Μουσικών σπουδών - Ionian University Music Department
Video Produser Bill Metallinos - Powered by Elpis Metallinou
Photographer Bill Metallinos
Music Composed John Miliadis
Music Orchestration John Miliadis
Music Production John Miliadis
Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014
Όταν η Μαμά αφήνει τον Μπαμπά μόνο με τα παιδιά!!!!
Απίστευτο μοναδικό βίντεο,
στους μπαμπάδες θα τους δώσεις ιδέες
και τις μαμάδες θα τις βάλει σε σκέψεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!
στους μπαμπάδες θα τους δώσεις ιδέες
και τις μαμάδες θα τις βάλει σε σκέψεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014
Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014
Paragliding crash in Israel - Ένα άσχημο βίντεο και μερικές σκέψεις..
Είναι ίσως από τις σπάνιες φορές που δημοσιεύω στο blog βίντεο με ''άσχημο'' ατύχημα, πέραν των χαλαρών συμβάντων που λίγο πολύ όλους μας μαθαίνουν και κάτι.
Το βίντεο αυτό το είδα σήμερα στο fb και είπα ας γράψω κάτι..., ιδού λοιπόν:
Πανέμορφο μέρος κατ' αρχάς για παραλιακό δυναμικό και urban flight, με φυσικές απογειώσεις -και προσγειώσεις- στο γκαζόν, τουλάχιστον έτσι δείχνει από ψηλά.. μόνο στη Lima - Peru έχουμε δει κάτι παρόμοιο.
Δεν ξέρω αν πετιέται το μέρος, αν υπάρχουν τοπικοί πιλότοι, αν έχει μελετηθεί λίγο η περιοχή και οι τοπικοί άνεμοι, πράγμα θεμιτό και θα έλεγα σε μια τέτοια περιοχή μάλλον απαραίτητο. Γιατί όσο ειδυλλιακή, άλλο τόσο δύσκολη κι επικίνδυνη είναι όταν υπάρχει κίνδυνος να γίνει αυτό που θα δείτε παρακάτω.
Λοιπόν, κατ΄αρχάς επιτάχυνση δεν βλέπω (ή μάλλον βλέπω το άδειo κλιπάκι στο 2:37), θα του είχε δώσει σίγουρα εκείνα τα λίγα χιλιόμετρα παραπάνω σε ταχύτητα που χρειαζόταν όταν κοντραρίστηκε με τον άνεμο. Θα έμπαινε μέσα στην παραλία και ίσως και λίγο μέσα στη θάλασσα. Όταν χαμήλωνε αρκετά με ένα μικρό ή μάλλον μισό s θα ακούμπαγε παραλία και το μόνο του μέλημα θα ήταν να ''πνίξει'' το αλεξίπτωτο για να μην τον τραβολογάει.
Άλλωστε δεν βλέπω ρυτίδες η ακόμα και προβατάκια στη θάλασσα. Επάνω ο άνεμος είχε ταχύτητα αλλά κάτω μάλλον δεν έχει μεγάλη ένταση.
Το βίντεο ξεκινάει δείχνοντάς τον να πηγαίνει με γκάζια κατά μήκος της παραλίας. Πιθανότατα μέχρι εκείνη την στιγμή η πτήση να ήταν ..γλυκιά (η άτιμη) και να μην ήξερε ότι δεν θα ''τρύπαγε'' όταν έστριβε. Το πιο απλό θα ήταν να συνέχιζε να πηγαίνει με γκάζια, θα έβγαινε και λίγο δεξιότερα πάνω από την παραλία (γίνεται σχετικά εύκολα όταν τον έχεις πλαγιο-ούριο) και πάντως δεν το αφήνεις να σε ξεσύρει αριστερά προς την πόλη, κάθε μέτρο χαμένο είναι δύσκολο να ανακτηθεί.
Θα μπορούσε να το είχε κάνει και όταν είδε τα σκούρα, μετά την στροφή, τίποτα δεν τον εμπόδιζε να το ξαναβάλει (πλάγιο)ούρια και να πάει ένα χιλιόμετρο πιο πέρα χάνοντας ύψος σιγά σιγά και να γυρίσει τελευταία στιγμή στην κόντρα για να προσγειωθεί.
Ίσως μάλιστα εκεί και το πεδίο να ήταν καλύτερο (μικρότερα κτίρια ή ακόμα και χωράφια) σε σχέση με το πως είναι να προσγειωθείς στα υπήνεμα τόσο μεγάλων κτιρίων.
Περνάω στον πιλότο. Έχει μπλοκάρει. Δεν δείχνει ευελιξία όχι στην πτήση αλλά στη σκέψη που την καθοδηγεί.
Από τις κινήσεις του βλέπεις ότι το έχασε το παιχνίδι πρώτα και κύρια μέσα στο μυαλό του. Κινήσεις αβέβαιες, νευρικές, που φανερώνουν μάλλον φόβο και πανικό. Κι αυτές οι κινήσεις που γίνονται υπό το κράτος του φόβου και του πανικού είναι βέβαια σχεδόν πάντα λάθος. Οπότε τα φρένα που τράβαγε μία από εδώ και μία από εκεί ήταν αυτά που του έδωσαν τη χαριστική βολή. Αυτά τον έσπρωξαν σιγά σιγά πίσω στα υπήνεμα.
Ακόμα και η μία γύρα που έχει κάνει στη λαβή για να πιάσει υποτίθεται την ''πίεση του αλεξιπτώτου'' με τον μάγκικο τρόπο, και δεν σκέφτηκε καθόλου να την αφήσει, ακόμα κι αυτή έχει το μερίδιο ευθύνης που της αναλογεί, ίσως και το μεγαλύτερο.
Αν τα άφηνε όλα ψηλά και καθότανε κυρία πάνω στο αλεξίπτωτο με πρωταρχικό του μέλημα να βγει μπροστά, πιθανότατα να το κατάφερνε.
Μάλιστα σε κάποια στιγμή κάτι φαίνεται να προσπαθεί να κλείσει, πιθανότατα τα αυτιά, αλλά κι αυτό απλώς επιδείνωσε την κατάσταση και του έδωσε την τελευταία και πιο δυνατή σπρωξιά προς τα πίσω, εκεί που ο Bernuli έχει γίνει διάσημος για τους νόμους του σε σχέση με την επιτάχυνση του αέρα πάνω και ανάμεσα στα εμπόδια..
Μετά όλα είναι θέμα πρώτα τύχης και μετά ικανότητας. Και ένας τέτοιος ρότορας σχεδόν πάντα δεν αστειεύεται.
Συμπέρασμα: Καθαρό μυαλό, αν ο φόβος νικήσει εκείνη τη στιγμή και δεν καταφέρουμε να σκεφτούμε καθαρά όταν ακόμα έχουμε επιλογές, τότε το έχουμε χάσει ήδη το παιχνίδι.
Ένας μόνο παράγοντας λάθους -στην περίπτωση αυτή ο δυνατός αέρας- δεν είναι ικανός από μόνος του να οδηγήσει σε ατύχημα.
Και βέβαια έχουμε όλο το χρόνο να το ξανασκεφτούμε και να φοβηθούμε μετά.
Το βίντεο αυτό το είδα σήμερα στο fb και είπα ας γράψω κάτι..., ιδού λοιπόν:
Πανέμορφο μέρος κατ' αρχάς για παραλιακό δυναμικό και urban flight, με φυσικές απογειώσεις -και προσγειώσεις- στο γκαζόν, τουλάχιστον έτσι δείχνει από ψηλά.. μόνο στη Lima - Peru έχουμε δει κάτι παρόμοιο.
Δεν ξέρω αν πετιέται το μέρος, αν υπάρχουν τοπικοί πιλότοι, αν έχει μελετηθεί λίγο η περιοχή και οι τοπικοί άνεμοι, πράγμα θεμιτό και θα έλεγα σε μια τέτοια περιοχή μάλλον απαραίτητο. Γιατί όσο ειδυλλιακή, άλλο τόσο δύσκολη κι επικίνδυνη είναι όταν υπάρχει κίνδυνος να γίνει αυτό που θα δείτε παρακάτω.
Λοιπόν, κατ΄αρχάς επιτάχυνση δεν βλέπω (ή μάλλον βλέπω το άδειo κλιπάκι στο 2:37), θα του είχε δώσει σίγουρα εκείνα τα λίγα χιλιόμετρα παραπάνω σε ταχύτητα που χρειαζόταν όταν κοντραρίστηκε με τον άνεμο. Θα έμπαινε μέσα στην παραλία και ίσως και λίγο μέσα στη θάλασσα. Όταν χαμήλωνε αρκετά με ένα μικρό ή μάλλον μισό s θα ακούμπαγε παραλία και το μόνο του μέλημα θα ήταν να ''πνίξει'' το αλεξίπτωτο για να μην τον τραβολογάει.
Άλλωστε δεν βλέπω ρυτίδες η ακόμα και προβατάκια στη θάλασσα. Επάνω ο άνεμος είχε ταχύτητα αλλά κάτω μάλλον δεν έχει μεγάλη ένταση.
Το βίντεο ξεκινάει δείχνοντάς τον να πηγαίνει με γκάζια κατά μήκος της παραλίας. Πιθανότατα μέχρι εκείνη την στιγμή η πτήση να ήταν ..γλυκιά (η άτιμη) και να μην ήξερε ότι δεν θα ''τρύπαγε'' όταν έστριβε. Το πιο απλό θα ήταν να συνέχιζε να πηγαίνει με γκάζια, θα έβγαινε και λίγο δεξιότερα πάνω από την παραλία (γίνεται σχετικά εύκολα όταν τον έχεις πλαγιο-ούριο) και πάντως δεν το αφήνεις να σε ξεσύρει αριστερά προς την πόλη, κάθε μέτρο χαμένο είναι δύσκολο να ανακτηθεί.
Θα μπορούσε να το είχε κάνει και όταν είδε τα σκούρα, μετά την στροφή, τίποτα δεν τον εμπόδιζε να το ξαναβάλει (πλάγιο)ούρια και να πάει ένα χιλιόμετρο πιο πέρα χάνοντας ύψος σιγά σιγά και να γυρίσει τελευταία στιγμή στην κόντρα για να προσγειωθεί.
Ίσως μάλιστα εκεί και το πεδίο να ήταν καλύτερο (μικρότερα κτίρια ή ακόμα και χωράφια) σε σχέση με το πως είναι να προσγειωθείς στα υπήνεμα τόσο μεγάλων κτιρίων.
Περνάω στον πιλότο. Έχει μπλοκάρει. Δεν δείχνει ευελιξία όχι στην πτήση αλλά στη σκέψη που την καθοδηγεί.
Από τις κινήσεις του βλέπεις ότι το έχασε το παιχνίδι πρώτα και κύρια μέσα στο μυαλό του. Κινήσεις αβέβαιες, νευρικές, που φανερώνουν μάλλον φόβο και πανικό. Κι αυτές οι κινήσεις που γίνονται υπό το κράτος του φόβου και του πανικού είναι βέβαια σχεδόν πάντα λάθος. Οπότε τα φρένα που τράβαγε μία από εδώ και μία από εκεί ήταν αυτά που του έδωσαν τη χαριστική βολή. Αυτά τον έσπρωξαν σιγά σιγά πίσω στα υπήνεμα.
Ακόμα και η μία γύρα που έχει κάνει στη λαβή για να πιάσει υποτίθεται την ''πίεση του αλεξιπτώτου'' με τον μάγκικο τρόπο, και δεν σκέφτηκε καθόλου να την αφήσει, ακόμα κι αυτή έχει το μερίδιο ευθύνης που της αναλογεί, ίσως και το μεγαλύτερο.
Αν τα άφηνε όλα ψηλά και καθότανε κυρία πάνω στο αλεξίπτωτο με πρωταρχικό του μέλημα να βγει μπροστά, πιθανότατα να το κατάφερνε.
Μάλιστα σε κάποια στιγμή κάτι φαίνεται να προσπαθεί να κλείσει, πιθανότατα τα αυτιά, αλλά κι αυτό απλώς επιδείνωσε την κατάσταση και του έδωσε την τελευταία και πιο δυνατή σπρωξιά προς τα πίσω, εκεί που ο Bernuli έχει γίνει διάσημος για τους νόμους του σε σχέση με την επιτάχυνση του αέρα πάνω και ανάμεσα στα εμπόδια..
Μετά όλα είναι θέμα πρώτα τύχης και μετά ικανότητας. Και ένας τέτοιος ρότορας σχεδόν πάντα δεν αστειεύεται.
Συμπέρασμα: Καθαρό μυαλό, αν ο φόβος νικήσει εκείνη τη στιγμή και δεν καταφέρουμε να σκεφτούμε καθαρά όταν ακόμα έχουμε επιλογές, τότε το έχουμε χάσει ήδη το παιχνίδι.
Ένας μόνο παράγοντας λάθους -στην περίπτωση αυτή ο δυνατός αέρας- δεν είναι ικανός από μόνος του να οδηγήσει σε ατύχημα.
Και βέβαια έχουμε όλο το χρόνο να το ξανασκεφτούμε και να φοβηθούμε μετά.
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014
Huge shit!! - Αλλά και ένα πανέμορφο βίντεο από τον Skyman!!!
Όταν ανέβεις στα (πραγματικά) ψηλά βουνά για
απογείωση πιο πιθανό είναι να βγάζεις φωτογραφίες από το να πετάξεις
τελικά. Ο βοριάς δεν κάνει αστεία. Δείτε την περιπέτεια του Σκάιμαν
απολαμβάνοντας από τη ζεστή θέση σας όλην αυτήν την άγρια ομορφιά!
(Παύλος Δημητριάδης - από το σχετικό σχόλιό του στο fb)
huge shit from Markus Gründhammer on Vimeo.
(Παύλος Δημητριάδης - από το σχετικό σχόλιό του στο fb)
huge shit from Markus Gründhammer on Vimeo.
Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014
Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014
Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014
THE SPIRIT OF ARTEMIS - Ένα εκπληκτικό ιστορικό Boeing Stearman από το Cape Town στο Μεσολόγγι!
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε πριν από λίγο καιρό τους υπευθύνους της αερολέσχης Μεσολογγίου όταν στο αεροδρόμιο ζήτησε να προσγειωθεί ένα διαφορετικό αεροσκάφος.
Έπρόκειτο για ένα εκπληκτικό ιστορικό Boeing Stearman, του 1930 - 1940 το οποίο αποτελεί ένα ξεχωριστό και εξαιρετικά συντηρημένο συλλεκτικό κομμάτι το οποίο διατηρείται σε πτητική κατάσταση.
Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους έχει βέβαια και έντονο ιστορικό Ελληνικό ενδιαφέρον καθώς έχει υπηρετήσει σε δύο εκδόσεις του με τα χρώματα της ΠΑ, καθώς μετά το τέλος του Β ΠΠ 30 αεροσκάφη του τύπου συνέστησαν το Σμήνος Ανθελονοσιακού Πολέμου. Διεξάγωντας μια ιδιότυπη εκστρατεία ενάντια στην ελονοσία και είχαν σαν αποστολή να ψεκάζουν έλη σε όλη την Ελλάδα.
Ο πρόεδρος της αερολέσχης Γ. Πρεβεζάνος δέχθηκε με προθυμία να εξυπηρετήσει τους δυο πιλότους που τελικά ήταν γυναίκες. Επρόκειτο για δυο Αγγλίδες, οι οποίες είχαν αφετηρία το Κέϊπ Τάουν της Ν. Αφρικής και τελικό προορισμό την Αγγλία, όμως σταμάτησαν στο Μεσολόγγι για ανεφοδιασμό.
Οι δυο γυναίκες βάδισαν σχεδόν στα χνάρια της θρυλικής MARY HEATH η οποία το 1928 ήταν ο πρώτος άνθρωπος που πέταξε solo από την Νότια Αφρική στην Αγγλία.
Αυτό το κατόρθωμα ενέπνευσε και τις Tracey Curtis και Annette Porter, οι οποίες, παρά τις δυσκολίες που συνάντησαν για να φθάσουν ως εδώ, δεν πτοήθηκαν και συνέχισαν ώστε λίγο πριν τα Χριστούγεννα βρίσκονταν και πάλι στην Αγγλία.
Η μονοήμερη παραμονή τους στο Μεσολόγγι ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για εκείνες, όταν έμαθαν ότι σε αυτά τα χώματα πάτησε και ο ρομαντικός Άγγλος ποιητής Λόρδος Βύρων. Εντυπωσιάστηκαν επίσης και με τα αρχαιολογικά μνημεία που επισκέφθηκαν συνοδευόμενες από τον κ. Πρεβεζάνο.
Περίπου στις 10.30 το πρωί της επόμενης απογειώθηκαν κατενθουσιασμένες, από το μικρό αεροδρόμιο του Μεσολογγίου με το «Πνεύμα της Άρτεμις», όπως λέγεται το αεροπλάνο τους με δεύτερο Ελληνικό προορισμό το αεροδρόμιο της Κέρκυρας.
In November 2013 to commemorate Lady Heath’s flight, pilot Tracey Curtis-Taylor embarked on a journey to fly her own open-cockpit Boeing Stearman biplane from Cape Town to Goodwood.
Flying in an open cockpit, exposed to the elements, is not for the faint-hearted, and the flight represented a formidable physical and logistical challenge - in a plane designed in the 1930’s, with a top speed of 95 mph, an operating ceiling of 10,000 feet and a range of only 450 miles. But this sort of extreme flying is what Curtis-Taylor, the first female pilot based at the historic Shuttleworth collection of vintage aircraft, has been doing all her life.
At least 8,500 Stearmans were built in the US during the 1930s and 1940s, and the plane served as the primary trainer for the United States Air Force and Navy throughout the Second World War. In the post war years, when thousands of surplus aircraft were sold into the civilian market, Stearmans became popular as crop dusters, as sports planes, and for aerobatics and wingwalking at airshows.
The Spirit of Artemis has a top speed of 95 mph, an operating ceiling of 10,000 feet and a range of 450 miles.
Περισσότερα στο http://www.capetowntogoodwood.com/
Έπρόκειτο για ένα εκπληκτικό ιστορικό Boeing Stearman, του 1930 - 1940 το οποίο αποτελεί ένα ξεχωριστό και εξαιρετικά συντηρημένο συλλεκτικό κομμάτι το οποίο διατηρείται σε πτητική κατάσταση.
Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους έχει βέβαια και έντονο ιστορικό Ελληνικό ενδιαφέρον καθώς έχει υπηρετήσει σε δύο εκδόσεις του με τα χρώματα της ΠΑ, καθώς μετά το τέλος του Β ΠΠ 30 αεροσκάφη του τύπου συνέστησαν το Σμήνος Ανθελονοσιακού Πολέμου. Διεξάγωντας μια ιδιότυπη εκστρατεία ενάντια στην ελονοσία και είχαν σαν αποστολή να ψεκάζουν έλη σε όλη την Ελλάδα.
Ο πρόεδρος της αερολέσχης Γ. Πρεβεζάνος δέχθηκε με προθυμία να εξυπηρετήσει τους δυο πιλότους που τελικά ήταν γυναίκες. Επρόκειτο για δυο Αγγλίδες, οι οποίες είχαν αφετηρία το Κέϊπ Τάουν της Ν. Αφρικής και τελικό προορισμό την Αγγλία, όμως σταμάτησαν στο Μεσολόγγι για ανεφοδιασμό.
Οι δυο γυναίκες βάδισαν σχεδόν στα χνάρια της θρυλικής MARY HEATH η οποία το 1928 ήταν ο πρώτος άνθρωπος που πέταξε solo από την Νότια Αφρική στην Αγγλία.
Αυτό το κατόρθωμα ενέπνευσε και τις Tracey Curtis και Annette Porter, οι οποίες, παρά τις δυσκολίες που συνάντησαν για να φθάσουν ως εδώ, δεν πτοήθηκαν και συνέχισαν ώστε λίγο πριν τα Χριστούγεννα βρίσκονταν και πάλι στην Αγγλία.
Η μονοήμερη παραμονή τους στο Μεσολόγγι ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για εκείνες, όταν έμαθαν ότι σε αυτά τα χώματα πάτησε και ο ρομαντικός Άγγλος ποιητής Λόρδος Βύρων. Εντυπωσιάστηκαν επίσης και με τα αρχαιολογικά μνημεία που επισκέφθηκαν συνοδευόμενες από τον κ. Πρεβεζάνο.
Περίπου στις 10.30 το πρωί της επόμενης απογειώθηκαν κατενθουσιασμένες, από το μικρό αεροδρόμιο του Μεσολογγίου με το «Πνεύμα της Άρτεμις», όπως λέγεται το αεροπλάνο τους με δεύτερο Ελληνικό προορισμό το αεροδρόμιο της Κέρκυρας.
Φωτο: http://aitoloakarnanianet.blogspot.gr- ΑΙΧΜΗ
Το τελευταίο Ελληνικό Stearman όπως διασωζόταν πριν από αρκετά χρόνια στις εγκαταστάσεις της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα-ερευνητή Θέμη Βρανά σε σχόλιό του πριν λίγο καιρό στο www.aviationlive.org με θέμα την ολοκληρωτική εκποίηση των Grumman Ag-cat
το τελευταίο αυτό Stearman χάθηκε για πάντα από την Ελλάδα.
Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερες λεπτομέρειες θα τον παρακαλούσαμε να μας ενημερώσει αφήνοντας ένα σχόλιο στο τέλος της ανάρτησης.
--------------------------------
Η ιστορία των Ελληνικών Stearman από την ιστοσελίδα της ΠΑ
-------------------------------------------------
Δείτε το βίντεο από το Μεσολόγγι:
*Από την ιστοσελίδα του εγχειρήματος αντιγράφουμε ενδεικτικά:
FROM CAPE TOWN TO GOODWOOD
In 1928, Mary Heath - the first woman to hold a commercial flying licence in Britain, made front page news around the world as the first pilot, male or female, to fly solo a small, open-cockpit biplane from Cape Town to London.In November 2013 to commemorate Lady Heath’s flight, pilot Tracey Curtis-Taylor embarked on a journey to fly her own open-cockpit Boeing Stearman biplane from Cape Town to Goodwood.
Flying in an open cockpit, exposed to the elements, is not for the faint-hearted, and the flight represented a formidable physical and logistical challenge - in a plane designed in the 1930’s, with a top speed of 95 mph, an operating ceiling of 10,000 feet and a range of only 450 miles. But this sort of extreme flying is what Curtis-Taylor, the first female pilot based at the historic Shuttleworth collection of vintage aircraft, has been doing all her life.
THE SPIRIT OF ARTEMIS
Tracey's aircraft, The Spirit of Artemis, is a Boeing Stearman. First built in 1942, it has been lovingly reconditioned by Ewald Gritsch of 3G Classic Aviation in Austria.At least 8,500 Stearmans were built in the US during the 1930s and 1940s, and the plane served as the primary trainer for the United States Air Force and Navy throughout the Second World War. In the post war years, when thousands of surplus aircraft were sold into the civilian market, Stearmans became popular as crop dusters, as sports planes, and for aerobatics and wingwalking at airshows.
The Spirit of Artemis has a top speed of 95 mph, an operating ceiling of 10,000 feet and a range of 450 miles.
Περισσότερα στο http://www.capetowntogoodwood.com/
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Η Τραγωδία μιας χώρας... όπως αντικατοπτρίζεται στο βίντεο από την απόπειρα ανακατάληψης του αεροδρομίου Βelbek στην Κριμαία.
Η Τραγωδία μιας χώρας... της Ουκρανίας, όπως αντικατοπτρίζεται στο βίντεο από την απόπειρα ανακατάληψης του αεροδρομίου Βelbek στην χερσόνησο της Κριμαίας.
Άοπλοι Ουκρανοί στρατιώτες επιχειρούν να εισέλθουν με πορεία και τραγουδώντας τον εθνικό τους ύμνο στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου τις οποίες έχουν καταλάβει Ρώσοι στρατιώτες χωρίς διακριτικά. Οι σημαίες τους είναι η Ουκρανική και η σημαία της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης. Οι Ρώσοι στρατιώτες τους σημαδεύουν και ρίχνουν προειδοποιητικές βολές στον αέρα.
Ουκρανία 2014... Μία εικόνα, χιλιάδες λέξεις....
Άοπλοι Ουκρανοί στρατιώτες επιχειρούν να εισέλθουν με πορεία και τραγουδώντας τον εθνικό τους ύμνο στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου τις οποίες έχουν καταλάβει Ρώσοι στρατιώτες χωρίς διακριτικά. Οι σημαίες τους είναι η Ουκρανική και η σημαία της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης. Οι Ρώσοι στρατιώτες τους σημαδεύουν και ρίχνουν προειδοποιητικές βολές στον αέρα.
Ουκρανία 2014... Μία εικόνα, χιλιάδες λέξεις....