Mετά από το τελευταίο στάδιο της εγκυμοσύνης της αγαπημένης μου συζύγου και του ερχομού της κόρης μου πριν από ενάμιση περίπου μήνα τα κατάφερα επιτέλους να βάλω μια μικρή σε διάρκεια πτήση το Σάββατο που μόλις πέρασε.
Είναι και η δουλειά μου βεβαίως που έτσι κι αλλιώς είναι στο φουλ τώρα το χειμώνα και δεν μου μένει παρά ελάχιστος χρόνος, μέχρι τα Χριστούγεννα όπως και κάθε χρόνο βεβαίως, όπου τότε το πρόγραμμα όλων των απανταχού ενασχολουμένων με τα ταπητουργικά χαλαρώνει, οπότε και θα επανακάμψω στο βουνό και στο blog δριμύτερος.
Μέχρι τότε, θα προσπαθώ για το καλύτερο σε αυτή την προσπάθεια που αφορά το blog και όσο για το βουνό.., μην επαναπαύεστε...παλιοί και νέοι μου -κυρίως- φίλοι. Θα σας την κάνω την έκπληξη..!!
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν από την προσγείωσή μου το Σάββατο στον δρόμο που περνά από την προσγείωση του Ομπλού είναι μια προσφορά από τον καλό μου φίλο Κώστα Κάτσακα..:
Από την απογείωση δεν έχω ακόμα τουλάχιστον φωτογραφίες....να πω μόνο ότι απογείωση με τόσους πολλούς μήνες αποχή, και πλαγιοούριος άνεμος στην απογείωση είναι η συνταγή της αποτυχίας και βεβαίως του ελοχεύοντος ατυχήματος.
Ολόκληρη η αυτοπεποίθησή μου και η κακώς ισως εννοούμενη υπερηφάνεια που έχω - είχα- για τις άψογες πάντα απογειώσεις μου εξαφανίστηκαν σε μιά στιγμή, σε μια πλάγια πνοή του ανέμου και σε μια κακή τοποθέτηση της πτερυγας στον γεμάτο αλεξίπτωτα χώρο της απογείωσης του Ομπλού - ελλείψη της απαραίτητης υπομονής που θα μου έδινε τον απαραίτητο χώρο.
Όλα μαζί μας κάνουν μια κακή - κάκιστη - εκτίμηση της φυσικής ικανότητας - που δεν είναι η ίδια κάθε ημέρα - και των συνθηκών, μία αρκετά μεγάλη συγκέντρωση προβληματικών συνιστωσών, που κάλιστα θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα σε κάποια πιο δύσκολη και απαιτητική απογείωση σε σχέση με την υποδειγματική απογείωση που έχουμε καταφέρει να έχουμε η Λέσχη της Πάτρας στον Ομπλό.
Ακολουθούν οι υπόλοιπες φωτόγραφίες... ευχαριστώ Κώστα!
Σελίδες
▼
Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010
Απίστευτη πτήση πάνω από τα σύννεφα!
Απίστευτη πτήση με μηχανοκίνητο Αετό (mosquito) το Σάββατο που μας πέρασε πάνω από τα σύννεφα!
Credit goes to Κώστας Μαρουφίδης από το φόρουμ των Αιωροπτεριστών.
Κι άλλο ένα επίσης εξαιρετικό βιντεάκι και πάλι με mosquito στην διαδρομή Μαλακάσα-Σείριο την ίδια μέρα.
Credits goes to kotzilelos
Credit goes to Κώστας Μαρουφίδης από το φόρουμ των Αιωροπτεριστών.
Κι άλλο ένα επίσης εξαιρετικό βιντεάκι και πάλι με mosquito στην διαδρομή Μαλακάσα-Σείριο την ίδια μέρα.
Credits goes to kotzilelos
Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010
Κάτω τα ξερά σας από το ''ΟΧΙ''
ΤΗΝ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΈΚΑΝΕ Ο ΑΓΡΥΠΝΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ
Γράφει ένας
Δεν ήταν δικοί σας πρόγονοι. Γι’ αυτό μην τρέξετε να βγάλετε από τα κομματικά σας μπαούλα τις γαλανόλευκες και μην γυαλίζετε τους ιστούς. Μην ψάχνετε τα πρωτόκολλα για το πού θα καθίσει ο καθένας από εσάς στις δεξιώσεις που θα χλαπακώσετε τόσο όσο θα έφθανε να ταϊστεί ο πληθυσμός της Αθήνας για όλη την διάρκεια της γερμανικής κατοχής.
Μην κάνετε τον κόπο να μάθετε παπαγαλία τον λόγο που θα σας γράψουν (για άλλη μια φορά) για το τι ήταν το «ΟΧΙ» γιατί αυτή η λέξη δεν μαθαίνεται. Αυτή την λέξη καλά θα κάνετε να μην την ακουμπήσετε ούτε με ένα από τα δειλά και τιποτένια κύτταρα του εγκεφάλου σας.
Μην κάνετε τον κόπο να μάθετε παπαγαλία τον λόγο που θα σας γράψουν (για άλλη μια φορά) για το τι ήταν το «ΟΧΙ» γιατί αυτή η λέξη δεν μαθαίνεται. Αυτή την λέξη καλά θα κάνετε να μην την ακουμπήσετε ούτε με ένα από τα δειλά και τιποτένια κύτταρα του εγκεφάλου σας.
Αυτή την λέξη δεν την αξίζετε. Ούτε οι μεν, ούτε οι δε ούτε και οι παραπέρα.
Καλύτερα μάλιστα στις δημόσιες υπηρεσίες το τριήμερο του «εορτασμού» η σημαία να είναι μεσίστια. Θρήνο να ορίζει και όχι γιορτή διότι την χώρα αυτή που σας κανάκεψε χρόνια τώρα την έχετε ξεφτιλίσει. Το «Όχι» δεν πρέπει να το ξεστομίσουν για πολλοστή φορά οι Yes men. Για ποιο «Όχι» θα μιλήσετε; Για τον γεωγραφικό προσδιορισμό της Νέας Μακεδονίας; Για τον γεωγραφικό προσδιορισμό της Θράκης και του Αιγαίου; Για το «yes» στο σχεδίου Ανάν ή στα μπακαλόχαρτα του Αλμούνια;
Οι πρόγονοι που είπαν «Όχι» δεν γέννησαν παιδιά που λένε συνεχώς «Ναι». Γιατί εκείνο το «Όχι» δεν το είπαν πολιτικοί. Οι πολιτικοί το ’40 το είπαν και το ’44 το ξείπαν. Για να μην αναφέρουμε τους πολιτικούς «άνδρες» της Ελλάδας επί γερμανικής κατοχής. Το «Όχι» για τους Έλληνες κρατάει 69 χρόνια αλλά οι πρόγονοι τους οποίους εσείς μιμείστε το πωλούσαν φθηνά ανάλογα με το τι θα κονομούσαν στην κάθε θητεία τους. Κανένας νοήμων Έλληνας δεν ζήτησε τα τραβηγμένα προς δεξιά και βόρεια σύνορά του πίσω, αλλά κανένας επίσης από αυτούς δεν ανέχεται άλλο ζόρισμα στην αξιοπρέπειά του. Τι νομίζετε ότι είναι το όνομα και το σύνορο; Είναι αυτό που δεν πρόκειται κανένας Yes man να καταλάβει: Συναισθηματικός προσδιορισμός.
Άντε λοιπόν να γιορτάσετε την 4η Ιουλίου της mama America, την 21η Απριλίου των ηλιθίων, την 4η Αυγούστου των ναζιστοθρεμένων, την 25η Οκτωβρίου των «καλός ο κομμουνισμός αλλά το μπρέργκερ καλύτερο» και οι οικολόγοι να μαζέψετε μαργαρίτες μέχρι το Διεθνές Δικαστήριο να ορίσει ημέρες εορτασμού μειονοτήτων Ελλάδας.
Οι πρόγονοι που είπαν «Όχι» δεν γέννησαν παιδιά που λένε συνεχώς «Ναι». Γιατί εκείνο το «Όχι» δεν το είπαν πολιτικοί. Οι πολιτικοί το ’40 το είπαν και το ’44 το ξείπαν. Για να μην αναφέρουμε τους πολιτικούς «άνδρες» της Ελλάδας επί γερμανικής κατοχής. Το «Όχι» για τους Έλληνες κρατάει 69 χρόνια αλλά οι πρόγονοι τους οποίους εσείς μιμείστε το πωλούσαν φθηνά ανάλογα με το τι θα κονομούσαν στην κάθε θητεία τους. Κανένας νοήμων Έλληνας δεν ζήτησε τα τραβηγμένα προς δεξιά και βόρεια σύνορά του πίσω, αλλά κανένας επίσης από αυτούς δεν ανέχεται άλλο ζόρισμα στην αξιοπρέπειά του. Τι νομίζετε ότι είναι το όνομα και το σύνορο; Είναι αυτό που δεν πρόκειται κανένας Yes man να καταλάβει: Συναισθηματικός προσδιορισμός.
Άντε λοιπόν να γιορτάσετε την 4η Ιουλίου της mama America, την 21η Απριλίου των ηλιθίων, την 4η Αυγούστου των ναζιστοθρεμένων, την 25η Οκτωβρίου των «καλός ο κομμουνισμός αλλά το μπρέργκερ καλύτερο» και οι οικολόγοι να μαζέψετε μαργαρίτες μέχρι το Διεθνές Δικαστήριο να ορίσει ημέρες εορτασμού μειονοτήτων Ελλάδας.
Ανδρείκελα δεκαετίες ολόκληρες είσαστε που αλλάζετε κουστουμάκι ανάλογα με τους προσωπικούς σας ήρωες (που δυστυχώς για εσάς) ούτε ένας δεν υπήρξε Έλληνας.
Ούτε ένας δεν τόλμησε να πει «Όχι».
(Το είδαμε στο: http://kavvathas.wordpress.com)
Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010
H AXIS ενημερώνει για το νέο VENUS III
*Newsletter από την Fly&Fun
Είμαστε στα τελικά στάδια μιας παραγωγής που μας πήρε πολύ καιρό να την εξελίξουμε - VENUSIII σας παραθέτουμε μερικές πληροφορίες για το μέγεθος Μ… flat aspect ration of 6,78, 77 cells, , flat span 13,04m, flat area 25,7m2,εύρως κιλών 85-110
Περισσότερες πληροφορίες σύντομα
Δείτε και το πρώτο βίντεο από τις δοκιμές:
VENUS III proto from Milan Abraham on Vimeo.
Είμαστε στα τελικά στάδια μιας παραγωγής που μας πήρε πολύ καιρό να την εξελίξουμε - VENUSIII σας παραθέτουμε μερικές πληροφορίες για το μέγεθος Μ… flat aspect ration of 6,78, 77 cells, , flat span 13,04m, flat area 25,7m2,εύρως κιλών 85-110
Περισσότερες πληροφορίες σύντομα
Δείτε και το πρώτο βίντεο από τις δοκιμές:
VENUS III proto from Milan Abraham on Vimeo.
Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010
Flying Safe .. Πετώντας με ασφάλεια από ένα Αλεξίπτωτο Πλαγιάς μέχρι ένα 747..
* by Timo's Paragliding Blog..
I say this a lot.
"Fly safe."*
I think this a lot too. You see, I've never considered having an accident as a reasonable possibility, as long as I "Fly Safe."
I began my flying life at 15, in sailplanes. I was a skull-full-o-mush, as all 15ers are. In order to afford my flying lessons, I became the 'airport kid' and worked around the airport - fueling airplanes, working the launch line, cleaning bathrooms etc; and I learned a lot watching the many pilots come and go. Soon I was towing gliders with a Super-Cub and flying glider rides and intro-lessons. All the while I was observing other pilots - noticing their different styles and techniques.
I developed an indelible image of the difference between a good pilot and one who thought he was good. The 'wanker' assumed he could overcome all variables - but never took the time to think them through. The good pilots always considered the variables and made sure that the sum added up to a safe operation. I'm convinced that this lesson saved my life - often - as I negotiated my early flying escapades while experiencing the insanity of puberty. Applying this lesson has kept me alive during the ensuing 40 years and 25000+ hours. I've made being a "safe" pilot priority one.
(.................................................... )
Μπορείτε να διαβάσετε oλόκληρο το εξαιρετικό άρθρο στο
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010
Μηδενική βαρύτητα και εμετός.... Δεν πάνε ποτέ μαζί !!
Ενδιαφέρον βίντεο..
Ελπίζω να μην σας πιάνω στο φαγητό..
είναι και μεσημεριανή η ανάρτηση....!!
Credits goes to Γιάννης Βασάκης από το φόρουμ των Αιωροπτεριστών.
Ελπίζω να μην σας πιάνω στο φαγητό..
είναι και μεσημεριανή η ανάρτηση....!!
Credits goes to Γιάννης Βασάκης από το φόρουμ των Αιωροπτεριστών.
Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010
B.N. Islander (with skydivers) Stall.. and Spin..!!
I've never seen this before! Watch this video as the pilot of this Islander twin engine aircraft obviously fails to properly monitor his instruments and allows the aircraft to stall and enter a fuly developed spin (with power on initially) whilst sky divers despertly cling on to (and jump out of) the aircraft.Sensational footage, bet he or she got quite a ticking off luckily a lesson was learned without fatalities, always remember guys, the three most important things in aviation are: Airspeed, airspeed and AIRSPEED!
Σημείωση ιστολογίου: Δείτε πως εκτοξεύονται οι αλεξιπτωτιστές έξω από το αεροπλάνο εξαιτίας των φυγοκεντρικών δυνάμεων την ώρα της περιδίνησης. Στο 1:05 ο αλεξιπτωτιστής χτυπά στο σύστημα προσγείωσης.....
Πηγή: Aviation Theory Forum
Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010
Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010
Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
Semimario con Luca Donini & Alberto Castagna.. 16/17-10-2010
Το Σ/Κ έγινε το σεμινάριο στο Καλέντζι με τους Ιταλούς Luca Donini και Alberto Castagna. Όταν μου πρότειναν ο Χρήστος και ο Ντομένικο να διοργανώσουμε αυτό το σεμινάριο φυσικά και μου άρεσε η ιδέα να το κάνουμε και συμφώνησα, αλλά ήταν για μένα κάπως σαν "ραντεβού στα τυφλά" αφού δεν γνώριζα τους Ιταλούς και δεν είχα επικοινωνήσει καθόλου προσωπικά μαζί τους.
Είχα ασχοληθεί με τα διοργανωτικά και είχα απορροφηθεί τόσο που εκ των υστέρων συνειδητοποίησα ότι δεν είχα καθόλου συγκεκριμένες προσδοκίες σαν συμμετέχουσα.Κάθισα λοιπόν και άκουσα...είδα, σκέφτηκα, αισθάνθηκα.Έζησα την εμπειρία και τώρα που αυτή τελείωσε, λέω ότι είμαι τυχερή. Γιατί πολλές προσδοκίες μου δημιουργήθηκαν έτσι ώστε ότι αυτή η συνάντηση μπορεί να γίνει μια αρχή!
Ολόκληρο το άρθρο με περισσότερες φωτογραφίες και πληροφορίες για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σεμινάρια των τελευταίων ετών στον Ελληνικό χώρο μπορείτε να δείτε στο http://paragliding-giotar.blogspot.com/luca-donini-alberto-castagna
Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010
Ακροβατικά με Ανεμόπτερο.. Όπως λέμε μαχητικό..!!
Εκπληκτικό βίντεο..Δεν παίζεται ο τύπος..!
Και όλα αυτά για όσους δεν γνωρίζουν, με ένα ''ανεμοπλάνο''
Χωρίς μηχανή..!
Και όλα αυτά για όσους δεν γνωρίζουν, με ένα ''ανεμοπλάνο''
Χωρίς μηχανή..!
Aston Martin VS F-16 Block 52 Adv !!! Η μάχη δίνεται ΚΥΡΙΑΚΗ 24/10 στην 335 Μοίρα 116 Πτέρυγα μάχης του Αράξου!!! - ΑΝΑΝΕΩΣΗ 3
Aνανέωση 3: Η κόντρα:
---------------------------------------------------------
Aνανέωση 2: Τελικά στις 24/10/2010 στις 13:15
*Αντιγράφουμε από το πάντα ενημερωμένο
http://enoplois.blogspot.com
Aston Martin εναντίων F-16
Τη διαδικασία επιτάχυνσης μιας "Αστον Μάρτιν" και ενός μαχητικού αεροσκάφους "F16", που... απογειώθηκαν στον Άραξο σ' ένα πρωτότυπο ράλι, κατέγραψαν οι κάμερες της εκπομπής "Traction".Δείτε εδώ το promo βίντεο της εκπομπής:
18 Οκτωβρίου 2010
Ανέβηκε από enoplois.
-------------------------------------------------------------------
Η Αρχική μας ανάρτηση:
*Μια εξαιρετική είδηση που δημοσιεύθηκε σήμερα Σάββατο στο
Η προσγείωση των τελευταίων τεσσάρων F-16 Block 52 Adv. στον διάδρομο του Αράξου την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010 στις 5:00 περίπου το απόγευμα και υπό καταρακτώδη βροχή μετά από το μακρύ ταξίδι από την Αμερική (μέσω Αζορών και με εναέριους ανεφοδιασμούς), άνοιξε την όρεξη στα τρομερά παιδιά του φετινού TRACTION
για μία μάχη μεταξύ της Aston Martin V8 Vantage
Πτήση στα σύννεφα πάνω από την Ανάβυσσο.. No 2
Άλλο ένα πολύ ωραίο παιχνίδι με τα σύννεφα,
με μηχανοκίνητο αετό (mosguito) πάνω από την Ανάβυσσο.
Credits goes to kotzilelos από το φόρουμ των αιωροπτεριστών :
http://forum.hang-gliding.gr
με μηχανοκίνητο αετό (mosguito) πάνω από την Ανάβυσσο.
Credits goes to kotzilelos από το φόρουμ των αιωροπτεριστών :
http://forum.hang-gliding.gr
Δείτε ακόμα..
Πτήση στα σύννεφα πάνω από την Ανάβυσσο ..
The Best Water Landing..!!
Ένα πολύ μικρό βιντεάκι από τον Καναδά
που δείχνει την καλύτερη δυνατή προσγείωση στο νερό..
που δείχνει την καλύτερη δυνατή προσγείωση στο νερό..
Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010
Φωτογραφίες από σύγκρουση Παρατράικ με Αερόστατο Θερμού Αέρα..
Paraglider, hot air balloon collide over Cottonwood - USA..
Συνέβη στο Cottonwood των Ηνωμένων Πολιτειών στην εκδήλωση Airfest 2010.
Ελαφρα τραυματισμένοι οι τρεις επιβάτες του Αερόστατου.., πιο σοβαρά ο πιλότος του παρατράικ που χτύπησε πρώτος στο έδαφος, αερομεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες..
Συνέβη στο Cottonwood των Ηνωμένων Πολιτειών στην εκδήλωση Airfest 2010.
Ελαφρα τραυματισμένοι οι τρεις επιβάτες του Αερόστατου.., πιο σοβαρά ο πιλότος του παρατράικ που χτύπησε πρώτος στο έδαφος, αερομεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες..
Το ταξίδι του Μichel Leblanc με το μοτοανεμόπτερό του RF-9 σε Ιταλία και Ελλάδα τον Ιούλιο του 2010
*Άρθρο από την επίσημη ιστοσελίδα της Αερολέσχης Ιωαννίνων Συντάχθηκε απο τον John Dimos |
Διαβάστε την ευχαριστήρια επιστολή του κ. Μichel Leblanc προς όλους τους φίλους που τον βοήθησαν στο ταξίδι του με το μοτοανεμόπτερό του από την Γαλλία σε Ιταλία και Ελλάδα.. Ελπίζουμε και άλλοι φίλοι από το εξωτερικό και όχι μόνο να επισκεφθούν την χώρα μας αλλά και την πόλη μας και να θαυμάσουν τις ομορφιές της πατρίδας μας. Dear friends, Beatrice and I are now back to Paris. We want first to thank you all for your welcome and for your help during these days of July when we have flown our RF9 Fournier motorglider to Greece via Italy. When I've prepared this flight, I only had informations about the big OACI greek airfields and that was unsatisfying for us. In Italy or in France, we prefer to land on small airfields (500 meters runway minimum) where we can meet UL aircrafts pilots, to learn from them about the area, than to land on impersonal big airfields. We wanted to fly this way in Greece and to meet pilots. |
Πτήση στα σύννεφα πάνω από την Ανάβυσσο ..
Εξαιρετική πτήση του Κώστα Μαρουφίδη με παιχνίδι ανάμεσα στα σύννεφα πάνω από την Ανάβυσσο με μηχανοκίνητο -mosquito- αιωρόπτερο. Ομολογώ ότι ζήλεψα..
Πηγή το φόρουμ των αιωροπτεριστών: http://forum.hang-gliding.gr
Πηγή το φόρουμ των αιωροπτεριστών: http://forum.hang-gliding.gr
Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010
Boeing 707 performing a barrell roll..
This is the video of the Boeing 707 test aircraft (known as the 367-80) performing a barrell roll during a display flight in Seattle 1955! Amazing to see such a large airliner perform this maneuver. Concorde also performed barrel rolls during it's testing phase and was quoted as being "reguraly rolled by it's French and English test pilots". Not only is this amazing it also begs the question, what is the feasibility these sort of maneuvers in commercial aircraft. Barrel rolls produce very little in the way of extra load usually as little as 1-1.5 g which can be less than a 60 degree banked turn, but what about other aerobatic manuevers?
Πηγή: Aviation Theory Forum
Πηγή: Aviation Theory Forum
Η απογείωση της περιοχής.. Και μερικοί τοπικοί πιλότοι σε μια συνηθισμένη ημέρα..!!
Θα μπορούσε να ήταν...
D-bag, roll-over and base-jump sessions from the Vanoise Express
(Les Arcs / La Plagne - France)
Paradi-sky from Acro Base on Vimeo.
D-bag, roll-over and base-jump sessions from the Vanoise Express
(Les Arcs / La Plagne - France)
Paradi-sky from Acro Base on Vimeo.
Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010
Navy MH-60 Helicopter dipping on Lake Tahoe - Pilots grounded over this YouTube video
Two Navy helicopter pilots from North Island Naval Air Station have been grounded over a YouTube video that allegedly shows them dipping the $33 million aircrafts into Lake Tahoe.
In the video taken Sept. 14, both helicopters hit the water and one seems to spin out of control and crash into the water before its pilot apparently pulls the craft back into the air.
A Navy spokesman confirmed that the video was genuine footage of two MH-60 Romeo helicopters from North Island's Helicopter Maritime Strike 41 squadron, The San Diego Union-Tribune reported.
Former Air Force pilot Chuck Grace said after watching the video it was incredible the pilot was able to pull the aircraft out of the water but wondered what they were doing over Lake Tahoe.
"These two pilots shouldn't have been where they were, shouldn't have been that low and shouldn't have been what they were doing, I think," said Grace.
To είδαμε στο φιλικό μας www.aviationlive.org/forum
Credits goes to mpampis210
In the video taken Sept. 14, both helicopters hit the water and one seems to spin out of control and crash into the water before its pilot apparently pulls the craft back into the air.
A Navy spokesman confirmed that the video was genuine footage of two MH-60 Romeo helicopters from North Island's Helicopter Maritime Strike 41 squadron, The San Diego Union-Tribune reported.
Former Air Force pilot Chuck Grace said after watching the video it was incredible the pilot was able to pull the aircraft out of the water but wondered what they were doing over Lake Tahoe.
"These two pilots shouldn't have been where they were, shouldn't have been that low and shouldn't have been what they were doing, I think," said Grace.
To είδαμε στο φιλικό μας www.aviationlive.org/forum
Credits goes to mpampis210
-------------------------------------
Δείτε ακόμα...
Εντυπωσιακό Ισραηλινό βίντεο από την άσκηση CSAR στην Ανδραβίδα ...
Εντυπωσιακό Ισραηλινό βίντεο από την άσκηση CSAR στην Ανδραβίδα ...ANANEΩΣΗ
Ανανέωση..
και ένα νέο Ελληνικό βίντεο αυτή τη φορά από το
------------------------------------------------------------------
This week, a combined training of the IAF and the Hellenic Air Force took place in Greece. This training included flight and landing in mountainous terrain and under changing weather conditions.
In the video, you will see parts of a training mission designed to simulate an event of attack by an enemy force during flight. The objective was to safely extract the unit offended, and was fully achieved through the cooperation of both forces.
Πηγή: Το κανάλι της IDF στο Υou Tube :http://www.youtube.com/user/idfnadesk
Εμείς το είδαμε στο φιλικό μας http://www.aviationlive.org/forum
Credits goes to mpampis210.
----------------------------------------
Δείτε ακόμη...
Φωτογραφίες από την ελληνοϊραηλινή άσκηση CSAR στην Ανδραβίδα
Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010
Φωτογραφίες από την ελληνοϊραηλινή άσκηση CSAR στην Ανδραβίδα
*Άρθρο του www.defencenet.gr/
Η άσκηση εξελίχθηκε στη βόρεια, κεντρική και δυτική Πελοπόννησο και περιελάμβανε ημερήσια και νυκτερινά σενάρια. Τα ισραηλινά ελικόπτερα τελικώς στάθμευσαν στην πίστα του ΣΟΤ όπου συνήθως σταθμεύουν τα F-16 όταν πραγματοποιούνται ασκήσεις. Ανάμεσα στους ισραηλινούς υπήρχαν και ορισμένοι έφεδροι, τόσο χειριστές όσο και προσωπικό εδάφους, ενώ ανάμεσα στην ισραηλινή αντιπροσωπεία υπήρχαν και τεχνικοί της Boeing, χωρίς όμως να διευκρινιστεί ποιος ο ακριβής λόγος της παρουσίας τους εκεί.
Τα ισραηλινά Apache ήταν όλα της διαμόρφωσης Longbow και έφεραν τέσσερις εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου με χωρητικότητα 230 USG ή κάθε μια. Η μέγιστη εμβέλεια του ελικοπτέρου με πλήρες καύσιμο και εξωτερικές δεξαμενές ανέρχεται στα 1900 χλμ. Τα ισραηλινά ελικόπτερα πέρασαν από τις εξής περιοχές πριν φτάσουν Ανδραβίδα: Κρήτη, Κύθηρα, Καλαμάτα και τέλος, Ανδραβίδα.
Η άσκηση εξελίχθηκε στη βόρεια, κεντρική και δυτική Πελοπόννησο και περιελάμβανε ημερήσια και νυκτερινά σενάρια. Τα ισραηλινά ελικόπτερα τελικώς στάθμευσαν στην πίστα του ΣΟΤ όπου συνήθως σταθμεύουν τα F-16 όταν πραγματοποιούνται ασκήσεις. Ανάμεσα στους ισραηλινούς υπήρχαν και ορισμένοι έφεδροι, τόσο χειριστές όσο και προσωπικό εδάφους, ενώ ανάμεσα στην ισραηλινή αντιπροσωπεία υπήρχαν και τεχνικοί της Boeing, χωρίς όμως να διευκρινιστεί ποιος ο ακριβής λόγος της παρουσίας τους εκεί.
Τα ισραηλινά Apache ήταν όλα της διαμόρφωσης Longbow και έφεραν τέσσερις εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου με χωρητικότητα 230 USG ή κάθε μια. Η μέγιστη εμβέλεια του ελικοπτέρου με πλήρες καύσιμο και εξωτερικές δεξαμενές ανέρχεται στα 1900 χλμ. Τα ισραηλινά ελικόπτερα πέρασαν από τις εξής περιοχές πριν φτάσουν Ανδραβίδα: Κρήτη, Κύθηρα, Καλαμάτα και τέλος, Ανδραβίδα.
Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010
Parabatix Sky Races official video trailer
A film of the spectacular, new-format Parabatix paramotor Sky Races event is in the making, and we have the official trailer here.
Πηγή: http://www.xcmag.com
Πηγή: http://www.xcmag.com
IAF UH-60 after birds strike..
Με την ''ευκαιρία'' μιας και αυτές τις ημέρες πετάνε στην ευρύτερη περιοχή μας τα ελικόπτερα της Ισραηλινής Πολεμικής Αεροπορίας συμμετέχοντας στην κοινή άσκηση που έχει σαν αντικείμενο την Έρευνα και Διάσωση Μάχης και διεξάγεται με επίκεντρο την Ανδραβίδα
March 2, 2003: These photographs show a Blackhawk helicopter that hit an migrating Crane at 800 feet AGL on the western migration route (Latrun - Kfar Kassem route). This was the first day of Bird Plagued Zone Operations in the Israel Air Force for spring 2003.
Πηγή : http://commons.wikimedia.org/wiki/File:IAF_UH-60_after_birds_strike
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από ένα παλιότερο συμβάν
με πρόσκρουση μεταναστευτικού πτηνού
πίσω στο 2003..
March 2, 2003: These photographs show a Blackhawk helicopter that hit an migrating Crane at 800 feet AGL on the western migration route (Latrun - Kfar Kassem route). This was the first day of Bird Plagued Zone Operations in the Israel Air Force for spring 2003.
Πηγή : http://commons.wikimedia.org/wiki/File:IAF_UH-60_after_birds_strike
Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010
Αμερικανός φυσικός:"Η μεγαλύτερη επιστημονική απάτη της ιστορίας η υπερ-θέρμανση του πλανήτη"
O διακεκριμένος αμερικανός καθηγητής φυσικής Harold Lewis και καθηγητής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, παραιτήθηκε από την ένωση αμερικανών φυσικών APS (American Physical Society) καταγγέλλοντάς την ότι εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα αλλά και κατηγορώντας τα μέλη της για χρηματισμό, για τη συντήρηση όπως λεει της μεγαλύτερης επιστημονικής απάτης αυτής της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010
Έφτασαν τα πρώτα Ισραηλινά ελικόπτερα στην Ανδραβίδα
Αύριο ξεκινάει η κοινή άσκηση.
Αυξημένα τα μέτρα ασφαλείας στην Ανδραβίδα.
Πάνω από την πόλη του Πύργου εθεάθησαν πριν λίγη ώρα δύο από τα τέσσερα συνολικά ισραηλινά ελικόπτερα τύπου «Απάτσι» που μαζί με άλλα, ισραηλινά και ελληνικά, θα πάρουν μέρος στην άσκηση Έρευνας και Διάσωσης Μάχης (CSAR - Combat Search And Rescue) η οποία ξεκινά από αύριο.
Tα ελικόπτερα προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας που θα αποτελέσει, καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης το κύριο «ορμητήριο» των ισραηλινών.
Αν και η άσκηση δεν περιλαμβάνει χρήση οπλικών συστημάτων και πυρών, τα μέτρα που έχουν ληφθεί από τις τοπικές αρχές είναι δρακόντεια, εξαιτίας της παρουσίας των ισραηλινών δυνάμεων. Όπως έγινε γνωστό, άνδρες της ομάδας «ΔΙΑΣ» της Ελληνικής Αστυνομίας βρίσκονται «επί ποδός» τις τελευταίες ημέρες προκειμένου να ενισχυθεί η ασφάλεια των ισραηλινών πιλότων που διαμένουν στις εγκαταστάσεις της 117 Πτέρυγας Μάχης στη Διασπορά Κυλλήνης.
Συνολικά στην άσκηση οι Ισραηλινοί φέρνουν 4 επιθετικά ελικόπτερα ΑΗ-64 Apache (συν ένα εφεδρικό) και 4 UH-60 (συν ένα εφεδρικό). Σύνολο δέκα ελικόπτερα.
Από ελληνικής πλευράς θα διατεθούν 2 Apache, δύο Super Puma AS-332 και έξι μαχητικά (F-16 ή F-4). H άσκηση θα διεξαχθεί σε διαδοχικές φάσεις ενώ τα ισραηλινά ελικόπτερα πέρασαν από τις εξής περιοχές πριν φτάσουν Ανδραβίδα: Κρήτη, Κύθηρα, Καλαμάτα και τέλος, Ανδραβίδα.
(Οι φωτογραφίες είναι αρχείου)
Αυξημένα τα μέτρα ασφαλείας στην Ανδραβίδα.
Πάνω από την πόλη του Πύργου εθεάθησαν πριν λίγη ώρα δύο από τα τέσσερα συνολικά ισραηλινά ελικόπτερα τύπου «Απάτσι» που μαζί με άλλα, ισραηλινά και ελληνικά, θα πάρουν μέρος στην άσκηση Έρευνας και Διάσωσης Μάχης (CSAR - Combat Search And Rescue) η οποία ξεκινά από αύριο.
Tα ελικόπτερα προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας που θα αποτελέσει, καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης το κύριο «ορμητήριο» των ισραηλινών.
Αν και η άσκηση δεν περιλαμβάνει χρήση οπλικών συστημάτων και πυρών, τα μέτρα που έχουν ληφθεί από τις τοπικές αρχές είναι δρακόντεια, εξαιτίας της παρουσίας των ισραηλινών δυνάμεων. Όπως έγινε γνωστό, άνδρες της ομάδας «ΔΙΑΣ» της Ελληνικής Αστυνομίας βρίσκονται «επί ποδός» τις τελευταίες ημέρες προκειμένου να ενισχυθεί η ασφάλεια των ισραηλινών πιλότων που διαμένουν στις εγκαταστάσεις της 117 Πτέρυγας Μάχης στη Διασπορά Κυλλήνης.
Συνολικά στην άσκηση οι Ισραηλινοί φέρνουν 4 επιθετικά ελικόπτερα ΑΗ-64 Apache (συν ένα εφεδρικό) και 4 UH-60 (συν ένα εφεδρικό). Σύνολο δέκα ελικόπτερα.
Από ελληνικής πλευράς θα διατεθούν 2 Apache, δύο Super Puma AS-332 και έξι μαχητικά (F-16 ή F-4). H άσκηση θα διεξαχθεί σε διαδοχικές φάσεις ενώ τα ισραηλινά ελικόπτερα πέρασαν από τις εξής περιοχές πριν φτάσουν Ανδραβίδα: Κρήτη, Κύθηρα, Καλαμάτα και τέλος, Ανδραβίδα.
(Οι φωτογραφίες είναι αρχείου)
-----------------------------------------
Δείτε ακόμη..
Εντυπωσιακό Ισραηλινό βίντεο από την άσκηση CSAR στην Ανδραβίδα ...
Hang glider crash and reserve parachute throw in Laragne
Hang glider pilot throws his reserve at the 2008 Hang Gliding World Championships in Laragne, France. He was 100% fine.
Hang glider crash and reserve parachute throw in Laragne from XCmag on Vimeo.
Hang glider crash and reserve parachute throw in Laragne from XCmag on Vimeo.
Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010
Ηangtime over the dune ..
Soaring in 17 knots with a standard 17m^2 kite
("Speed" from Flysurfer.de)
("Speed" from Flysurfer.de)
Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010
skywalk E-WALK - Μοτο - Αλεξίπτωτο.. Περίπου όπως λέμε Μοτο - Ανεμόπτερο..
Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα κατασκευή από την skywalk..!!
Τεκμήρια αεροσκαφών, ελικοπτέρων, ανεμόπτερων
* Άρθρο του www.greekhelicopters.gr
Η αντικειμενική δαπάνη για τα αεροσκάφη, ελικόπτερα και ανεμόπτερα κυριότητας ή κατοχής του φορολογουμένου, της συζύγου ή των προσώπων που συνοικούν μαζί τους και τους βαρύνουν ως εξής:
α) Για ανεμόπτερα στο ποσό των οκτώ χιλιάδων (8.000) ευρώ.
β) Για αεροσκάφη με κινητήρα κοινό, εσωτερικής καύσης και στροβιλο-ελικοφόρα, καθώς και ελικόπτερα, στο ποσό των εξήντα πέντε χιλιάδων (65.000) ευρώ για τους εκατόν πενήντα (150) πρώτους ίππους ισχύος του κινητήρα τους που προσαυξάνεται με το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ για κάθε ίππο πάνω από τους εκατόν πενήντα (150) ίππους.
γ) Για αεροσκάφη αερο-προωθούμενα (JET) στο ποσό των διακοσίων (200) ευρώ για κάθε λίμπρα ώθησης. Οι διατάξεις της περίπτωσης γ’, εκτός της ακινησίας και παλαιότητας, εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αυτή.
Τα πιο πάνω ποσά δεν μειώνονται λόγω ακινησίας ή παλαιότητας λόγω απουσίας σχετικής πρόβλεψης στο νόμο.
Η αντικειμενική δαπάνη για τα αεροσκάφη, ελικόπτερα και ανεμόπτερα κυριότητας ή κατοχής του φορολογουμένου, της συζύγου ή των προσώπων που συνοικούν μαζί τους και τους βαρύνουν ως εξής:
α) Για ανεμόπτερα στο ποσό των οκτώ χιλιάδων (8.000) ευρώ.
β) Για αεροσκάφη με κινητήρα κοινό, εσωτερικής καύσης και στροβιλο-ελικοφόρα, καθώς και ελικόπτερα, στο ποσό των εξήντα πέντε χιλιάδων (65.000) ευρώ για τους εκατόν πενήντα (150) πρώτους ίππους ισχύος του κινητήρα τους που προσαυξάνεται με το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ για κάθε ίππο πάνω από τους εκατόν πενήντα (150) ίππους.
γ) Για αεροσκάφη αερο-προωθούμενα (JET) στο ποσό των διακοσίων (200) ευρώ για κάθε λίμπρα ώθησης. Οι διατάξεις της περίπτωσης γ’, εκτός της ακινησίας και παλαιότητας, εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αυτή.
Τα πιο πάνω ποσά δεν μειώνονται λόγω ακινησίας ή παλαιότητας λόγω απουσίας σχετικής πρόβλεψης στο νόμο.
Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010
NEW!!! - Packing instruction for the Mentor 2!!
Funny clip of How to Pack your Mentor 2 from Nova - anyone struggling with keeping their leading-edge reinforcements flat will laugh (or cry):
Δείτε το πολύ κατατοπιστικό βίντεο στην ιστοσελίδα της Nova:
www.nova-wings.com
Homemade Spacecraft
Video from a camera attached to a weather balloon that rose into the
upper stratosphere and recorded the blackness of space.
Homemade Spacecraft from Luke Geissbuhler on Vimeo.
upper stratosphere and recorded the blackness of space.
Μία εξαιρετικά απλή αλλά εντυπωσιακή σε αποτέλεσμα κατασκευή.
Eξαιρετικό βίντεο..!
Homemade Spacecraft from Luke Geissbuhler on Vimeo.
Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010
Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010
Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010
Aftermath of a fall - This one turned out well.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με το ιστορικό της αντιμετώπισης και την εμπειρία που αποκτήθηκε από ένα πολύ απαιτητικό ατύχημα με παραπέντε στην Αμερική. Ο τραυματισμένος πιλότος έμεινε 12 ώρες στο βουνό...
H σημασία του survival kit.: Μία πηγή φωτός, έξτρα νερό, έξτρα μπαταρία για το κινητό τηλέφωνο και για το VHF, έξτρα ρούχα για την περίπτωση που θα χρειαστεί να περάσουμε τη βραδιά τραυματισμένοι στο βουνό. Και ακόμα στο εξωτερικό πολλοί πιλότοι αποστάσεων χρησιμοποιούν πομπούς τους οποίους ενεργοποιούν σε περίπτωση ανάγκης. Και όλα αυτά τοποθετημένα σε σημεία του καθίσματός μας που να μπορούμε να τα φτάσουμε με τα χέρια μας ακόμα και αν είμαστε τραυματισμένοι. Και όπως λέει και στο τελείωμά του το άρθρο του Τim O' Neil παρακάτω..: ''The 2010 XC season is almost over for us in the Northern Hemisphere, so take some time and make a survival kit. I hope you'll never need to use it. But if I'm coordinating your rescue, I'll rest easier knowing that you have a light source, water, warmth, and can communicate''.
Wednesday, September 29, 2010
Aftermath of a fall - This one turned out well.
White Mountains in the Owens Valley - Click photo for larger version - Photos by Jay Gordon |
This weekend, at the Nor-Cal XC league event; three days of flying geared towards new and improving XC pilots, one of our experienced pilots found himself down in the White mountains at around 2:30 pm and spent 12 hours lying injured on the hill, awaiting rescue.
I've heard words of surprise from some of my fellow pilots, that it took so long to get him to the hospital, but I was actually VERY IMPRESSED that the efforts of many culminated in the successful resolution of this event.
Let's work through the timeline of the event
Διαβάστε ολόκληρο το εξαιρετικό άρθρο στα αγγλικά στο
Phoenix-Fly: The Need 4 Speed
A collection of shots from flights made by Robert, Jean Noel, Ludo and Halvor during the 2009-2010 season, while flying the V3 and testing several new V-series wingsuit prototypes around Europe.
Phoenix-Fly: The Need 4 Speed from Phoenix Fly on Vimeo.
Phoenix-Fly: The Need 4 Speed from Phoenix Fly on Vimeo.