Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Newsletter από την Cloudbase

 B1 NAV μερικές ξεχωριστές δυνατότητες

Ιδρυτής και προγραμματιστής της flymaster είναι ο Cristiano Perreira. Παλιός πιλότος αλεξιπτώτου πλαγιάς που έχει  συμμετοχές σε πολλούς αγώνες.
Μέσα από τις ανάγκες των αγώνων αλλά και τις ελεύθερης πτήσης γεννήθηκε  ένα λογισμικό το οποίο στην αρχή προοριζότανε για υπολογιστές χειρός.
Παρείχε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες αλλά και άλλες που λείπουν ακόμα και σήμερα από άλλα πολύ ακριβότερα όργανα. 
Δημιουργήθηκε η εταιρία flymaster που παράγει όργανα πτήσεων με κορυφαίο μοντέλο αυτή την στιγμή το B1Nav (gps-vario).


Μία από τις  λειτουργίες που το κάνουν να ξεχωρίζει και προήλθαν από την ανάγκη κάθε νέου πιλότου που κάνει ένα βήμα παραπέρα και  φεύγει από τα γνωστά μέρη, είναι η δυνατότητα να αποθηκεύει τις προσγειώσεις και με το πάτημα ενός κουμπιού να προβάλλεται η πληροφορία της απόστασης και αν μπορούμε να φτάσουμε στην κοντινότερη προσγείωση.  Χρήσιμο όχι μόνο σε νέους αλλά και σε παλαιότερους πιλότους που πετούν πάνω από δύσβατα μέρη με λιγοστές προσγειώσεις. Επίσης χρησιμοποιείται και από τα ανεμόπτερα με αποθηκευμένα όλα τα αεροδρόμια.

Ο προγραμματισμός task αγώνων δεν γίνεται να είναι ευκολότερος. Όλες οι πληροφορίες ξεκάθαρες σε μια οθόνη.
Το buzzer είναι άλλη μια καινοτομία της flymaster. Παράγεται ένας διαφορετικός ήχος από το γνωστό μπιπ της ανόδου όταν έχουμε κάθοδο π.χ. -0,5m/sec (ρυθμίζεται). Αυτό μας βοηθάει να καταλάβουμε ότι πετάμε πάνω από ασθενικό ανοδικό αφού δεν χάνουμε το συνηθισμένο  -1 m/sec αλλά λιγότερο. Πολύ σημαντική πληροφορία όταν δεν έχουμε αρκετό ύψος και κινδυνεύουμε να χάσουμε την πτήσης μας.  Χωρίς αυτό τον ήχο θα είχαμε φύγει από αυτό το σημείο το οποίο μπορεί να εξελιχθεί να καλό ανοδικό.
Η πλοήγηση σε αγώνα χρησιμοποιεί αλγόριθμους που υπολογίζουν και τους επόμενους πυλώνεςκατευθύνοντάς σε στο σημείο εκείνο από το οποίο θα είσαι ποιο κοντά και στον επόμενο πυλώνα και όχι μόνο στον πρώτο.
Φυσικά παρέχονται όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες όπως λόγος κατολίσθησης, απαιτούμενος, άνοιγμα airstart, με τι ταχύτητα πρέπει να πετάξεις ώστε να βρεθείς την σωστή στιγμή στο άνοιγμα, με τι ύψος θα φτάσεις πάνω από την προσγείωση και πολλές άλλες πληροφορίες.
Η μπαταρία που χρησιμοποιεί είναι υψηλής χωρητικότητας επαναφορτιζόμενη ιόντων λιθίου παρόμοια με αυτές που χρησιμοποιούνται σε σύγχρονα κινητά τηλέφωνα. Η διάρκεια ζωής της  μετράται σε κύκλους φόρτισης και δεν επηρεάζεται από το φαινόμενο μνήμης. Εάν για παράδειγμα φορτίσουμε πριν αδειάσει εντελώς μια φορά 30% μετά από λίγες μέρες 40% και αργότερα ξανά 30%  τότε δεν θεωρούνται 3 κύκλοι φόρτισης αλλά ένας.  Αν πετάμε τον χρόνο 200ώρες (που οι περισσότεροι δεν πετάμε ούτε τις μισές) τότε θα χρειαστούν λιγότερο από 10 κύκλοι φόρτισης τον χρόνο. Η μπαταρία αντέχει για περισσότερο από 500 κύκλους φόρτισης δηλαδή περίπου 50 χρόνια.
Το καλύτερο από όλα όμως είναι  ότι η εταιρία flymaster ακούει τις ανάγκες των πιλότων και αναβαθμίζει συνεχώς το λογισμικό της προσαρμόζοντάς το σε αυτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: