http://kavvathas.wordpress.com
Χωρίς (μεγάλη) αξία το σχόλιο. Το αναρτώ για την ιστορία. Όπως ίσως μερικοί από σας ξέρετε, ότι έκανα στη ζωή μου το οφείλω στο γεγονός ότι, έμαθα να πετάω στα 16 μου χρόνια. Ανεμόπτερα στην αρχή, αεροπλάνα και ελικόπτερα αργότερα. Για πολλά χρόνια ήμουν εκπαιδευτής στην Ανεμολέσχη Αθηνών, το αεραθλητικό Σωματείου που ιδρύσαμε με άλλους παλιούς, το 1953. Τα τελευταία χρόνια τα λιγοστά μέλη της ΑΝΛΑ μου έκαναν τη τιμή να με εκλέξουν Πρόεδρο του σωματείου
Ακούστε λοιπόν το σημερινό. Με διαταγή της Π.Α, η Ανεμοπρία είναι επισήμως “νεκρή”. Η διαταγή, η οποία εξεδόθει μετά από “πιέσεις” των “τοπικών κοινωνιών” που “ανησυχούν για την ........υγεία των παιδιών τους” λόγω των πτήσεων των …ανεμοπτέρων και του μικρού αεροπλάνου που τα ρυμουλκεί (Maule 180 hp). Η διαταγή λέει ότι, τα ανεμόπτερα της ΑΝΛΑ δεν μπορούν να πετάξουν αν στον “κύκλο” πετάνε δύο αεροπλάνα των τριών Αερολεσχών που έχουν εγκατασταθεί στο Τατόι.
Σε απλά ελληνικά, η Π.Α “απαγορεύει” την δραστηρότητα του μοναδικού, αμιγώς αεραθλητικού Σωματείου που έχει απομείνει στη Αττική (και στη Ελλάδα;) και επιτρέπει (με μικρούς περιορισμούς λόγω …κοινής ησυχίας!), των αεροπλάνων και ελικοπτέρων των Αερολεσχών που, στην ουσία, είναι κερδοσκοπικά Σωματεία!
Τα μέλη της ΑΝΛΑ μου ζήτησαν να επιδιώξω συνάντηση τον Α/ΓΕΑ Πτέραρχο Κλόκοζα και να τον “παρακαλέσω” να άρει την διαταγή.
Απάντησα πως
α. δεν μπορώ και
β. δεν πρέπει να το κάνω.
Όσοι παρακολουθούν την επαγγελματική μου δραστηριότητα γνωρίζουν τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους της Π.Α. Αυτή τη σχέση θα την κρατήσω για μένα και δεν θα την χρησιμοποιήσω για να πείσω κανέναν για το γεγονός ότι μία αεροπορική δραστηριότητα (εκτός από την εκπαίδευση των μαθητών της Σ.Ι), επιβάλλεται να υπάρχει στο αεροδρόμιο Τατοίου αυτή της Σχολής Ανεμοπρίας της Ανεμολέσχης.
Απάντησα πως
α. δεν μπορώ και
β. δεν πρέπει να το κάνω.
Όσοι παρακολουθούν την επαγγελματική μου δραστηριότητα γνωρίζουν τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους της Π.Α. Αυτή τη σχέση θα την κρατήσω για μένα και δεν θα την χρησιμοποιήσω για να πείσω κανέναν για το γεγονός ότι μία αεροπορική δραστηριότητα (εκτός από την εκπαίδευση των μαθητών της Σ.Ι), επιβάλλεται να υπάρχει στο αεροδρόμιο Τατοίου αυτή της Σχολής Ανεμοπρίας της Ανεμολέσχης.
Αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει να μαθαίνεις παιδιά να πετάνε (αντί να βαράνε ναρκωτικά, να πηγαίνουν στο Big Brother και να γίνονται πορτιέρηδες) δεν είμαι εγώ αυτός που θα τους βοηθήσει -να καταλάβουν.
Κρίμα λοιπόν για τον “θάνατο” της Λέσχης μας που, σημειώστε, υπάρχει επειδή δύο πραγματικοί αεροπόροι, ένας πρώην ΥΠ.ΕΘ.Α (ο Σπήλιος Σπηλιωτόπουλος) και ένας πρώην Α/ΓΕΑ (ο Γιώργος Αυλωνίτης) παραχώρησαν, μετά από δικό μου αίτημα, τα πέντε (5) διθέσια εκπαιδευτικά ανεμόπτερα GROB Twin Astir Acro, τρία στην ΑΝΛΑ και δύο στην Αερολέσχη Εδέσσης.
Όπως είπα το σχόλιο δεν αφορά τη “κρίση”, το Μνημόνιο, το ΔΝΤ, την “τρόικα”, την ΕΚΤ, τον Γιώργο, τον Ευάγγελο, τον Αντώνη… Αφορά μόνο τα χαμένα όνειρα μιας γενιάς που πίστεψε πως κάτι μπορεί ν’ αλλάξει στην Ελλάδα
Κύριοι της Πολεμικής Αεροπορίας!
Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια για την απόφαση σας να “εκτελέσετε” την Ανεμοπορία
------------------------------Πηγή: http://kavvathas.wordpress.com
Για να λεμε και καμια αληθεια ομως,η Ελληνικη Ανεμοπορια εχει επιδοτηθει πολυ γεναιοδωρα απο την Πολιτεια με κρατικο χρημα και υλικα που σε αξια ξεπερνουν τα δεκαδες εκατομυρια δραχμες!!!!Που πηγαν ολα αυτα?Τι εχει να δηλωσει η "ανυπαρκτη" επιτροπη ανεμοποριας της ΕΛΑΟ?Ακρα του ταφου σιωπη.Εγκληματικη αμελεια και ηλιθιοτητα ισχυριζονται καποιοι.....Τη δεκαετια του 80 διατιθενται ενα τεραστιο για την εποχη ποσο στην Ανεμοπορια,κι ενω ολοι θα περιμεναν να αγοραστουνε δεκαδες ανεμοπτερα και μηχανες εκτοξευσης απο τη Γερμανια(μεταχειρισμενα και πλοημα),αγοραζονται με απευθειας αναθεση ολοκαινουργια πλαστικα ανεμοπτερα που μετα απο λιγα χρονια εσπασαν(μερικα και με θανατο του χειριστη..).Η μεγαλομανια καποιων για αγωνες και καινουργια ανεμοπτερα στερησε την ευκαιρια απο εκατονταδες νεους και νεες να ασχοληθουν με το αθλημα αυτο,και αυτο το πληρωνει η Ανεμοπορια σημερα,μιας και οι ενεργοι ανεμοποροι μετριουνται στα δαχτυλα!!!!Κατι αναλογο θα συμβει και με τα ανεμοπτερα της ΠΑ που παραχωρηθηκαν σε 2 Λεσχες.Σε λιγα χρονια θα εχουν καταστραφει μιας κι αυτη ειναι η μοιρα των ανεμοπτερων σε αυτη τη χωρα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Σωκράτη αν και τα της ανεμοπορίας δεν τα γνωρίζω και πολύ διεξοδικά (για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής), νομίζω ότι τα θέτεις σε μία αν μη τι άλλο σωστή βάση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς η ωμή πραγματικότητα είναι κάπως έτσι..
Βεβαίως ωφείλω να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο άρθρο αναδημοσιεύτηκε και περισσότερο για συναισθηματικούς λόγους σε σχέση με το Τατόι και την ΑΝΛΑ αφού παιδί ακόμα πριν είκοσι και κάτι χρόνια εκεί έκανα την πρώτη πτήση της ζωής μου. Και μάλιστα την έκανα με ένα από αυτά τα ολοκαίνουργια ανεμόπτερα που αναφέρεις το sx-130, ένα διθέσιο ASK-21 που τώρα δεν υπάρχει πια.
Ωφείλω πάντως να σημειώσω για να είμαι δίκαιος ότι σε άλλα άρθρα του ο Κ.Κ. (πχ εδώ: http://drflight.blogspot.com/search/label/%CE%91%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%83%CF%87%CE%B7%20%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD
έχει πολλές φορές αναφερθεί και στην οικονομική συνεισφορά των μελών των Ανεμολεσχών για να αγοραστεί καινούργιο πτητικό υλικό. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν και οι επιχορηγήσεις τις οποίες αναφέρεις.
Να είσαι καλά!