Ένας ζωντανός θρύλος της Ελληνικής Αεροπορικής Ιστορίας....!
ΤΟΛΜΑ! ‘Ένας Τρόπος Ζωής
( 488 σελίδες, 016 x 23 cm, ιστορικά ντοκουμέντα, σπάνιες φωτογραφίες)
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δημ. Τσολάκη,μέσα από την αυτοβιογραφία του
.. Σχολή Αεροπορίας στο Τατόι... “Tiger Moth”... “Harvard”... “Mustang” στο Τέξας των ΗΠΑ... “Spitfire” στο Σέδες... Dakota..., αποστολή στην Κορέα... Ελευσίνα Τ-33... Νέα Αγχίαλος... F-84.... Ολυμπιακή Αεροπορία... B707, 727, A300, B747... Συνέδρια Ασφάλειας Πτήσεων με την Flight Safety Foundation... Διερευνήσεις Ατυχημάτων... YAK-42 στα Πιέρια.. Falcon... Δημιουργία ΕΔΑΑΠ... ΕΚΑΒ 1... 2... 3... Helios-522... προσφορά στη διεθνή ασφάλεια πτήσεων μέσα απο αμέτρητες συστάσεις ασφάλειας πτήσεων...
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δήμ Τσολάκη, μέσα από μία μοναδική διήγηση, πλούσια σε ιστορικά τεκμήρια και ντοκουμέντα
Από το σταυροδρόμι Μαρτίου και Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε να ξεκινάει την αεροπορική του καριέρα, το χειμώνα του 1949, ως πρωτοετής στην Σχολή Ικάρων της Ελληνικής ΠΑ. Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση του στην Αμερική με τα θρυλικά αεροσκάφη Tiger Moth και το Harvard. Συνέχισε την πτητική του καριέρα στα Ελληνικά Spitfire.
Πολύ νέος βρέθηκε να πετάει στην εμπόλεμη ζώνη του 39ου Παράλληλου στην Κορέα με τα Ελληνικά C-47 Dakota.
Το 1952 μετακινήθηκε στα jet T-33 και F-84 ενώ διετέλεσε ως αεροπορικός ακόλουθος στο Βελιγράδι.
Το 1965 τελειώνει η έντονη πτητική του καριέρα στην Πολεμική Αεροπορία και συνεχίζει να γράφει ιστορία με τα φτερά την Ολυμπιακής Αεροπορίας ως κυβερνήτης σε Boeing 707, Boeing 727, Boeing 747 και Airbus A300.
Από την αρχή της αεροπορικής του καριέρας έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για την ασφάλεια πτήσεων. Είχε καθιερώσει την έκδοση εταιρικού περιοδικού στην Ολυμπιακή Αεροπορία από τον κλάδο της διεύθυνσης ασφάλειας πτήσεων που ο ίδιος δημιούργησε.
Το 1990 ολοκληρώνεται και ο δεύτερος κύκλος της πτητικής του καριέρας στην Ολυμπιακή και ξεκινάει ένας νέος ακόμη πιο συναρπαστικός. Οι διερευνήσεις ατυχημάτων.
Το 1997 ορίζεται πρόεδρος της διερεύνησης του ατυχήματος του Yak-42 στα Πιέρια, και το 1999 εισαγγελικός διερευνητής του ατυχήματος του Falcon στο Βουκουρέστι.
Αργότερα ορίζεται ως πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων ο οποίος θα γίνει παγκόσμια γνωστός με την διερεύνησης και το πόρισμα της "Helios 522" στο Γραμματικό.
Η αυτοβιογραφία του μέσα από δική του μοναδική αφήγηση, περιλαμβάνει όλα τα στάδια της καριέρας του με δεκάδες διακρίσεις και τεράστιο έργο τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.
Διατίθεται από το www.pilotshop.gr με δυνατότητες παραγγελιών:
e-shop www.pilotshop.gr direct link εδώ
e-mail: order@11aviation.com
Τηλεφωνικά: 210 95 10 355 Τρίτη-Σάββατο 10:00-18:00
Ή από το κατάστημα Pilotshop Λεωφόρος Συγγρού 224, Καλλιθέα
Τα αντίγραφα από το Pilotshop φέρουν την υπογραφή του συγγραφέα
-----------------------------------------------
http://www.11aviation.com/articles.pl?id=67
( 488 σελίδες, 016 x 23 cm, ιστορικά ντοκουμέντα, σπάνιες φωτογραφίες)
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δημ. Τσολάκη,μέσα από την αυτοβιογραφία του
.. Σχολή Αεροπορίας στο Τατόι... “Tiger Moth”... “Harvard”... “Mustang” στο Τέξας των ΗΠΑ... “Spitfire” στο Σέδες... Dakota..., αποστολή στην Κορέα... Ελευσίνα Τ-33... Νέα Αγχίαλος... F-84.... Ολυμπιακή Αεροπορία... B707, 727, A300, B747... Συνέδρια Ασφάλειας Πτήσεων με την Flight Safety Foundation... Διερευνήσεις Ατυχημάτων... YAK-42 στα Πιέρια.. Falcon... Δημιουργία ΕΔΑΑΠ... ΕΚΑΒ 1... 2... 3... Helios-522... προσφορά στη διεθνή ασφάλεια πτήσεων μέσα απο αμέτρητες συστάσεις ασφάλειας πτήσεων...
Η ζωή και το έργο του Ακριβού Δήμ Τσολάκη, μέσα από μία μοναδική διήγηση, πλούσια σε ιστορικά τεκμήρια και ντοκουμέντα
Από το σταυροδρόμι Μαρτίου και Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε να ξεκινάει την αεροπορική του καριέρα, το χειμώνα του 1949, ως πρωτοετής στην Σχολή Ικάρων της Ελληνικής ΠΑ. Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση του στην Αμερική με τα θρυλικά αεροσκάφη Tiger Moth και το Harvard. Συνέχισε την πτητική του καριέρα στα Ελληνικά Spitfire.
Πολύ νέος βρέθηκε να πετάει στην εμπόλεμη ζώνη του 39ου Παράλληλου στην Κορέα με τα Ελληνικά C-47 Dakota.
Το 1952 μετακινήθηκε στα jet T-33 και F-84 ενώ διετέλεσε ως αεροπορικός ακόλουθος στο Βελιγράδι.
Το 1965 τελειώνει η έντονη πτητική του καριέρα στην Πολεμική Αεροπορία και συνεχίζει να γράφει ιστορία με τα φτερά την Ολυμπιακής Αεροπορίας ως κυβερνήτης σε Boeing 707, Boeing 727, Boeing 747 και Airbus A300.
Από την αρχή της αεροπορικής του καριέρας έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για την ασφάλεια πτήσεων. Είχε καθιερώσει την έκδοση εταιρικού περιοδικού στην Ολυμπιακή Αεροπορία από τον κλάδο της διεύθυνσης ασφάλειας πτήσεων που ο ίδιος δημιούργησε.
Το 1990 ολοκληρώνεται και ο δεύτερος κύκλος της πτητικής του καριέρας στην Ολυμπιακή και ξεκινάει ένας νέος ακόμη πιο συναρπαστικός. Οι διερευνήσεις ατυχημάτων.
Το 1997 ορίζεται πρόεδρος της διερεύνησης του ατυχήματος του Yak-42 στα Πιέρια, και το 1999 εισαγγελικός διερευνητής του ατυχήματος του Falcon στο Βουκουρέστι.
Αργότερα ορίζεται ως πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων ο οποίος θα γίνει παγκόσμια γνωστός με την διερεύνησης και το πόρισμα της "Helios 522" στο Γραμματικό.
Η αυτοβιογραφία του μέσα από δική του μοναδική αφήγηση, περιλαμβάνει όλα τα στάδια της καριέρας του με δεκάδες διακρίσεις και τεράστιο έργο τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.
Διατίθεται από το www.pilotshop.gr με δυνατότητες παραγγελιών:
e-shop www.pilotshop.gr direct link εδώ
e-mail: order@11aviation.com
Τηλεφωνικά: 210 95 10 355 Τρίτη-Σάββατο 10:00-18:00
Ή από το κατάστημα Pilotshop Λεωφόρος Συγγρού 224, Καλλιθέα
Τα αντίγραφα από το Pilotshop φέρουν την υπογραφή του συγγραφέα
-----------------------------------------------
http://www.11aviation.com/articles.pl?id=67
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε το εδώ..!: