στις Αερολέσχες Λάρισας και Έδεσσας
Στις παραπάνω εικόνες βλέπουμε το τελικό στάδιο μιας διαδικασίας που έχει να επαναληφθεί από το 1976 περίπου.
Τότε ήταν που δώθηκαν τα αεροσκάφη Piper Cub L-21B, σε διάφορες αερολέσχες, πάλι με την άδεια των αμερικανών, καθότι και εκείνα ήταν προερχόμενα από την Αμερικάνικη βοήθεια.
Τότε ήταν που δώθηκαν τα αεροσκάφη Piper Cub L-21B, σε διάφορες αερολέσχες, πάλι με την άδεια των αμερικανών, καθότι και εκείνα ήταν προερχόμενα από την Αμερικάνικη βοήθεια.
Μάλιστα ένα από εκείνα τα Piper Cub ήταν που ρυμούλκησε στο Τατόι με το (διθέσιο εννοείται) ανεμόπτερο sx-130 της Ανεμολέσχης Αθηνών, τον υπογράφοντα αυτό το ιστολόγιο, μακριά πίσω στο 1989, αν θυμάμαι καλά, σε μια πρώτη αξέχαστη πτήση εθισμού.
Πέρασαν τόσα χρόνια και τώρα ήρθε η σειρά για τα παραπάνω εικονιζόμενα δύο αεροσκάφη U-17A, που μετά από την απόφαση για σταδιακή απόσυρσή τους, το ΕΣ 298 και το ΕΣ 312, οδεύουν προς τις Αερολέσχες Λάρισας και Έδεσσας.
Καλές τους προσγειώσεις, με τους νέους τους χειριστές και με τις καλύτερες ευχές αυτού του ιστολογίου για …μακροημέρευση.
Καλές τους προσγειώσεις, με τους νέους τους χειριστές και με τις καλύτερες ευχές αυτού του ιστολογίου για …μακροημέρευση.
Περισσότερες πληροφορίες για τα συγκεκριμένα αεροσκάφη στο: Army Aviation
Φωτο ιστολογίου: Δ.Σαμπάνης, Α.Σ
Το οξύμωρο της υποθέσεως, στο ''μεγαλειο'' των κρατικών υπηρεσιών. Οι Αερολέσχες δεν μπορούν να τα πετάξουν, γιατί η ελληνική ΥΠΑ δεν γνωρίζει τα U-17!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες και θέλει πολύ κόπο να δει από τα αμερικανικά εγχειρίδια ότι είναι Skyvagon 180.
Ελλάς το μεγαλείο σου
Από τον Ιούλιο του 2009 που έχει ημερομηνία αυτή η ανάρτηση και το αποτέλεσμα είναι αυτό.... τί να πει κανείς... θα έχουν τρελαθεί στη δουλειά στην ΥΠΑ... θα μας έκανε τρομερή (θετική) εντύπωση αν δεν ήταν έτσι...
ΑπάντησηΔιαγραφή