*Άρθρο που επιμελήθηκε ο Σταύρος Κωστούλας
Κατά καιρούς έχω ακούσει πιλότους να λένε ότι πετάνε έχοντας τα χέρια εφαπτόμενα πίσω από τους ιμάντες, προκειμένου να κρατηθούν από αυτούς σε περίπτωση κλεισίματος. Τις φορές που το άκουσα αυτό πίστεψα ότι το κάνανε γιατί ίσως τους έδινε μια ψευδαίσθηση ασφάλειας, ότι μπορούνε από κάπου να κρατηθούν, κάτι που το θεωρούσα λάθος σαν αντίδραση, όμως κανείς δεν μου επιβεβαίωσε ότι το έκανε και πράξη.
Ώσπου ο Μίχαελ Νέσλερ στο Βιβλίο του ανάφερε την μέθοδο Νέσλερ, ως μέθοδό αντίδρασης σε ένα κλείσιμο ασύμμετρο, βέβαια δεν αναφέρει ότι πρέπει να πετά κανείς με τα χέρια εφαπτόμενα στους ιμάντες, αλλά παρουσιάζει μια αξιοπρόσεκτη μέθοδο που έγινε αντικείμενο μελέτης από την DHV. Η μελέτη της μεθόδου Νέσλερ επεξηγείτε αναλυτικά από τον υπεύθυνο ασφαλείας της DHV τον Karl Sezak. ... .. ..
Η συνέχεια του πολύ ενδιαφέροντος άρθρου
με φωτογραφίες, περιγραφή και συγκριτικά βίντεο
από Teguila, Rush 2 και Mustang
βρίσκεται στην ιστοσελίδα του ''Ήπειρος''
Άλλη μια σπουδαία δουλειά από τον Σταύρο Κωστούλα ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε το εδώ..!: