Το ΝΟΡΑΤΛΑΣ που κατερρίφθη στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας από λάθος
συνεννόησης του ΓΕΕΦ με την αντιεροπορική πυροβολαρχία της Εθνικής
Φρουράς, πρίν το σκεπάσουν με χώμα οι μπουλντόζες, γιά να μην γίνει
εμφανής η εμπλοκή της Ελλάδας στις εχθροπραξίες !!!!! .
Παρακάτω ... αντί επιλόγου...
Τα συγχαρητήρια ανήκουν στην ΠΑ
που απέδειξε ότι αν και σε καιρούς χαλεπούς, σέβεται πρώτα από όλα την ίδια την ιστορία της και διαθέτει γρήγορα αντανακλαστικά, καθώς λίγο καιρό μετά από τις αλλεπάλληλες δημοσιεύσεις, προκηρύχθηκε μειοδοτικός διαγωνισμός, καθώς η Πολεμική Αεροπορία ενέκρινε κονδύλι για την μερική αποσυναρμολόγησή του και τη μεταφορά και επανασυναρμολόγησή του στην 112 ΠΜ στην Ελευσίνα
Η επιχείρηση μεταφοράς του Νορατλας - 222 / ΝΙΚΗ-10 στην Ελευσίνα πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2011.
Το αεροδρόμιο της Λευκωσίας όπως είναι σήμερα (βρίσκεται στην "νεκρή ζώνη")
Το αεροδρόμιο της Λευκωσίας προ της εισβολής. Γιά να μην καταληφθεί από
τους Τούρκους, οι άνδρες των ΛΟΚ που ήλθαν στην Κύπρο με την "Αποστολή
ΝΙΚΗ" έδωσαν πολύ σκληρές μάχες και τελικά τα κατάφεραν!
----------------------
*By Mihail Solanakis
After the mission , Sqdr Leader Tzanakos points at the damage from A/A fire to the right wing of 52-144.
A Noratlas takes-off from its base at Eleusis
A H.A.F Noratlas at Eleusis air base before 1974.
The Noratlas cabin looking aft.
The crew of 52-144 "Niki 8" in the cockpit ,soon after their return from Cyprus.
From the left: Pilot Tzanakos N., Flt Engineer Tsouris V., co-pilot Lavranos D.,
and Navigator Moutsatsos Sarantos
From the left: Pilot Tzanakos N., Flt Engineer Tsouris V., co-pilot Lavranos D.,
and Navigator Moutsatsos Sarantos
The crew of "Niki 8" in front of their aircraft.
Hellenic Air Force Noratlas video:
Hellenic Air Force Noratlas video:
Παρακάτω ... αντί επιλόγου...
το λυπηρό θέαμα που παρουσίαζε μέχρι πριν από μερικούς μόλις μήνες το ιστορικό Νορατλας με τον αριθμό 222, το οποίο παίρνοντας γραμμή για απογείωση από τη Σούδα εκείνο το βράδυ έγινε το αεροπλάνο που έλαβε τον κωδικό Νίκη 10, πετώντας στο ύψος των κυμάτων, χωρίς ραδιοβοηθήματα, για τη βομβαρδισμένη Λευκωσία, μεταφέροντας τους Έλληνες καταδρομείς στην Κύπρο.
Μόνη τους βοήθεια οι φωτιές από τους βομβαρδισμούς των Τούρκων που φαίνονταν από μακριά, καθώς πλησίαζαν στην μαρτυρική Μεγαλόνησο.
Μόνη τους βοήθεια οι φωτιές από τους βομβαρδισμούς των Τούρκων που φαίνονταν από μακριά, καθώς πλησίαζαν στην μαρτυρική Μεγαλόνησο.
Βρισκόταν για χρόνια βανδαλισμένο στον προαύλιο χώρο ενός σχολείου, του 5ου ΣΕΚ Νέας Φιλαδέλεφειας. Ακουγόταν -λέει- ότι είχε πολεμήσει αλλά.. κανείς δεν φρόντισε να μιλήσει στα παιδιά για την ιστορία του....
Μόλις έγινε γνωστό το θέμα στο διαδίκτυο μέσω της φωτογραφίας αυτής, που έψαξε, εντόπισε μέσω Google Earth και τράβηξε ένας ξένος λάτρης της αεροπορίας, ο Colin Gordon και τη δημοσίευσε στη σελίδα του στο fb, πολλές -και μάλιστα όλες ερασιτεχνικές- αεροπορικές σελίδες και blogs μεταξύ των οποίων και η δική μας, αναδημοσίευσαν το θέμα το οποίο
αναδείχθηκε αρχικά από το εξαιρετικό http://enoplois.blogspot.com που δημοσίευσε πρώτο την φωτογραφία αυτή που είχε αναρτήσει ο Colin Gordon.
Ακολούθησαν με αναρτήσεις τους -εκτός από το Paragliding And Aviation- οι επίσης εξαιρετικές αεροπορικές ιστοσελίδες http://pa-info.net και www.fox2magazine.net αλλά και το πάντα ενημερωμένο και έγκυρο http://yened.blogspot.com καθώς και το εξαιρετικό φόρουμ της Εικονικής Πολεμικής Αεροπορίας http://www.e-haf.org.
Τα συγχαρητήρια ανήκουν στην ΠΑ
που απέδειξε ότι αν και σε καιρούς χαλεπούς, σέβεται πρώτα από όλα την ίδια την ιστορία της και διαθέτει γρήγορα αντανακλαστικά, καθώς λίγο καιρό μετά από τις αλλεπάλληλες δημοσιεύσεις, προκηρύχθηκε μειοδοτικός διαγωνισμός, καθώς η Πολεμική Αεροπορία ενέκρινε κονδύλι για την μερική αποσυναρμολόγησή του και τη μεταφορά και επανασυναρμολόγησή του στην 112 ΠΜ στην Ελευσίνα
Η επιχείρηση μεταφοράς του Νορατλας - 222 / ΝΙΚΗ-10 στην Ελευσίνα πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2011.
(Φωτο από http://ptisidiastima.wordpress.com) |
Πηγές φωτογραφιών:
&
------------------------------------------------------
Δείτε ακόμα σχετικά:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε το εδώ..!: