Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Iστιοπλοΐα του αέρα

*Από το blog του Κώστα Καββαθά..

Για μένα η ανεμοπορία είναι το ωραιότερο άθλημα του κόσμου. Η ιστιοπλοΐα του αέρα. Η πτήση στη πιο αγνή της μορφή. Με το θρόϊσμα του ανέμου στ αυτιά σου. Παρέα με τα πουλιά που πετάνε δίπλα σου στα θερμικά. Έκανα το πρώτο solo στα 16 και, από τότε, δεν σταμάτησα να πετάω ότι πετάει.

Το συγκεκριμένο video το κάναμε πριν 2 χρόνια στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Τατοϊου, το οποίο, Εγκληματίες Περιβάλλοντος που, δυστυχώς, είναι αιρετοί «άρχοντες» της «τοπικής αυτοδιοίκησης» των όμορων Δήμων, έχουν βάλει στόχο να μετατρέψουν σε νεκροταφείο και «υπερτοπικό πόλο αναψυχής»!
Η Ανεμοπορία μου άνοιξε το δρόμο για ΟΛΑ όσα έκανα στη ζωή μου. Ευχαριστώ τους εκπαιδευτές μου, το μέσο, τη ζωή που έδωσε αυτή την ευκαιρία Ευχαριστώ και τον Cpt. Τον φίλο μου Δημήτρη Βερβερέλη που με βοηθάει να «ανεβάζω» τα ταινιάκια μου στο ιστολόγιο!

Kostas Kavvathas - Soaring with the wind


πηγή: http://costas-cavathas.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: