Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation
- Low level F-16 μέσα στο φαράγγι του Βουραϊκού! cockpit video - 1/24/2020
- Εναέρια παιχνίδια πάνω από την Πούντα στο Διακοπτό! - 7/12/2019
- Περιοδικό ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΛΟΓΗ 1976. Δοκιμάζοντας πτητικές συσκευές με τον θρύλο Πλάτωνα Κουρουβακάλη - 3/22/2019
- Αντί καλωσορίσματος... Δέκα Χρόνια μετά! Έτσι για την αλητεία! - 2/14/2019
- Ισαάκ Ασίμωφ (Isaac Asimov): " Η Τελευταία Ερώτηση" - 1/15/2019
Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011
Hangliding Turbulence...
Ετικέτες
αιωρόπτερο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
πάλι καλά, αν πετούσε με παρα5 τι κλείσιμο θα "έτρωγε" !
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα πολύ ζόρικο κλείσιμο θα έτρωγε εννοείται!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια ο αετός με την μεγάλη ταχύτητά του πρέπει να πούμε ότι περνάει γρήγορα την περιοχή των αναταράξεων και άρα μένει λιγότερο χρόνο στην δύσκολη περιοχή, ίσως και να τις ακούει λιγότερο.
Για να μην αδικούμε όμως το καημένο το παραπέντε θα πρέπει να πούμε ότι το κλείσιμο που πιθανότατα θα φάει είναι και η άμυνά του ακριβώς σε αυτή την κατάσταση του αέρα που ανεβοκατεβαίνει.. αν ήταν σταθερή η πτέρυγα η συμπεριφορά θα ήταν χειρότερη και πιθανότατα μη ελέγξιμη.
Επίσης αν τελικά εγκλωβιστείς σε περιοχή υπήνεμη (πιο δύσκολο για τον αετό αλλά όχι αδύνατο)με ρότορες και με ουσιαστικά μη επιλέξιμο πεδίο προσγείωσης η οποία θα είναι και πολύ μικρή (αν υπάρχει)τότε χίλιες φορές ένα αλεξίπτωτο..
Τελικά το καθένα εχει τα δικά του καλά Γιάννη και είναι πολλά και βέβαια τα δικά του μειονεκτήματα τα οποία είναι επίσης αρκετά.
Για μένα με ότι και να πετάς, σημασία έχει νομίζω να κατεβαίνεις και να έχεις ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!