Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Ολανδικά F-16 αναχαιτίζουν αλεξίπτωτα.. Updated

Update:
Προστέθηκε και η παρακάτω φωτογραφία μέσω fox2e-mag.blogspot.com :

Για την ακρίβεια η Ολανδική αεροπορία ξεκίνησε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης σε αναχαίτιση για πολύ αργά κινούμενους στόχους. Φαίνεται ότι κάποιους τους ανησυχεί ιδιαίτερα η πιθανή απειλή που αντιπροσωπεύουν οι ''υπερελαφρές'' πτητικές συσκευές.

Για το σκοπό αυτό η αεροπορία της Ολανδίας συνεργάστηκε με το Club Ελεύθερης Πτώσης τουTexel.

Αρχίζουν πάντως και τον σκέφτονται πολλές χώρες αυτόν τον κίνδυνο..
Πριν λίγο καιρό υπήρχε κάποιας μορφής απαγόρευση πτήσεων και στην Ινδία λόγω πληροφοριών για επικείμενη τρομοκρατική ενέργεια.
Υπενθυμίζουμε ότι και κατα τη διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων το 2004 υπήρχε συγκεκριμένη απαγορευτική ΝΟΤΑΜ για πτήσεις ''υπερελαφρών'' πτητικών μέσων και αεροπλάνων κοντά στις Ολυμπιακές πόλεις.
Αν κάποια στιγμή γίνει έστω και το παραμικρό με ''υπερέλαφρή'' πτητική συσκευή, θα κλάψουμε πολλοί πιλότοι (από την απτησία) παγκοσμίως.

Ευχαριστούμε πολύ τον Fox2 (fox2e-mag) που μας επισήμανε την είδηση..!

Ακολουθεί η είδηση στα αγγλικά από το airforcesmonthly.com


 

Dutch F-16s intercept parachute!

 * 'Αρθρο του airforcesmonthly.com

The Royal Netherlands Air Force has released pictures of F-16s practising intercepting a slow-moving target.

May 10: The Royal Netherlands Air Force has released pictures of F-16s stationed on Quick Reaction Alert (QRA) practising intercepting a slow-moving target over Texel. Aircraft on QRA are required to be able to intercept and control slow-flying aircraft with speeds less than 150 knots, so practices are arranged with the a skydiving club in Texel.

QRA is maintained 24 hours a day, seven days a week alternatively at Volkel and Leeuwarden Air Bases where two pilots and two technicians are on alert. The pilots are controlled by the air traffic control centre in New Milligen.

1 σχόλιο:

  1. Από σχόλια του su 30 και δικού μου στο fox2e-mag :

    SU-30 είπε...

    Μαλλον το αεροσκαφος που εριξε τον αλεξιπτωτιστη και φαινεται καθαρα στην πρωτη φωτογραφια(οπου ο αλεξιπτωτιστης ειναι στην πορτα του αεροσκαφους και ετοιμος να πεσει στο κενο,κυρια πτερυγα πανω δεξια της φωτογραφιας,ουραιο πτερυγιο πανω αριστερα της φωτογραφιας)αναχαιτιζει και οχι τον ιδιο τον αλεξιπτωτιστη.
    14 Μαΐου 2010 4:57 μ.μ.
    ---------------------------------
    Vangelis 'drflight' είπε...

    Κατά ένα μεγάλο ποσοστό έχει δίκιο ο SU-30.
    Μην ξεχνάμε όμως ότι στην ουσία μιλάμε για μια προσομοίωση και μια πρώτη επαφή με το αντικείμενο της RNLAF που δεν είναι άλλος από τον (τρομοκρατικό αν μη τι άλλο) κίνδυνο που στη σύγχρονη συγκυρία θεωρείται ότι αντιπροσωπεύουν οι αεραθλητικές συσκευές.
    Και μέσα σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και τα αεροπλάνα της Γενικής αεροπορίας αλλά κυρίως οι μικρότερες και πιο αργες αεραθλητικές συσκευές όπως είναι τα αλεξίπτωτα πλαγιάς, τα αιωρόπτερα, οι μηχανοκίνητοι συνδυασμοί αυτών και φυσικά οι υπόλοιπες υπερελαφρές κατασκευές.

    Τα πρώτα (μικρά αεροπλάνα) είναι και αυτά που μπορούν να ελεγχθούν και πιο εύκολα (αν και όχι απόλυτα) ιδιαίτερα μέσα στον οργανωμένο Ευρωπαικό αεροπορικό χώρο, πιθανότατα μπορεί να τα εντοπίσουν και τα ραντάρ αν δεν υπάρχει ενεργοποιημένο ''φίλτρο'' σε αυτά που απορίπτει οτιδήποτε πετάει με μικρότερη από την προκαθορισμένη ταχύτητα.

    Τα Αλεξίπτωτα πλαγιάς (παραπέντε) και τα αιωρόπτερα (αετοί) μπορούν να απογειωθούν μόνο από βουνά. Με μερικές ημέρες εκπαίδευση μπορεί κάποιος να τα πετάξει οριακά αλλά το να διανύσεις κάποια απόσταση προυποθέτει ιδανικό καιρό και μεγάλη εμπειρία για να μπορείς να τον εκμεταλευτείς. Νομίζω αυτά αποτελούν και τον μικρότερο κίνδυνο και αυτό μόνο σε ορισμένες περιοχές.

    Τον μεγαλύτερο κίνδυνο κατά την γνώμη μου αποτελούν οι μηχανοκίνητες συσκευές, αλεξίπτωτα ή αετοί με μηχανή, και τα υπερελαφρά αεροπλανάκια που μπορούν να απογειωθούν από ένα οποιοδήποτε πρόχειρο πεδίο, δεν μπορούν να εντοπιστούν συνήθως από ραντάρ και παρότι έχουν μηχανή καταλαμβάνουν πολύ μικρό χώρο μέσα σε ένα αυτοκίνητο.

    Αρχίζουν πάντως και τον σκέφτονται πολλές χώρες αυτόν τον κίνδυνο προσπαθώντας ίσως να προλάβουν κάποιες καταστάσεις..

    Πριν λίγο μόλις καιρό υπήρχε μία απαγόρευση πτήσεων στην Ινδία λόγω πληροφοριών για επικείμενη τρομοκρατική ενέργεια με αλεξίπτωτο πλαγιάς.
    Να θυμίσω ότι και κατα τη διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων το 2004 υπήρχε συγκεκριμένη απαγορευτική ΝΟΤΑΜ για τις πτήσεις όλων των ''υπερελαφρών'' πτητικών μέσων και αεροπλάνων κοντά στις Ολυμπιακές πόλεις.
    Τότε μάλιστα λίγες ημέρες πριν ξεκινήσουν οι αγώνες είχε γίνει σύσταση για την διακοπή των πτήσεων από την αστυνομία στο σωματείο μου γιατί η περιοχή που πετάμε γειτνιάζει με το Παμπελοποννησιακό στάδιο της Πάτρας.

    Στην Αττική την ίδια περίοδο είχαν ως γνωστό μετακινηθεί και περιπολούσαν (με ατρακτίδια πυροβόλων από ότι είχε γραφτεί τότε στους πτερυγικούς πυλώνες) μερικά από τα Τ-6 της Καλαμάτας με αντικείμενο ακριβώς αυτό την αντιμετώπιση αργών εναέριων ΄΄ασύμετρων'' απειλών. Και φυσικά τέτοια ελικοφόρα αεροσκάφη ενδείκνυνται κατά πολύ περισσότερο σε τέτοιους ρόλους σε σχέση με τα F-16.

    Αν κάποια στιγμή γίνει έστω και το παραμικρό με ''υπερέλαφρή'' πτητική συσκευή, θα κλάψουμε πολλοί χομπίστες πιλότοι (από την απτησία) παγκοσμίως.

    Ευχαριστώ πολύ το fox2e-mag για την φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε το εδώ..!: