Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

Πετάξτε στα σύννεφα με το Passing Cloud

Οι επιβάτες του θα έχουν τη δυνατότητα να περπατούν επάνω στην οροφή του, ενώ αυτό θα βρίσκεται… ψηλά στον … ουρανό.
Το φουτουριστικό «Passing Cloud»- airbus σχεδίασε ο Πορτογάλος Tiago Barros, ο οποίος πιστεύει ότι σύντομα μπορεί να βγει στην παραγωγή.
Πρόκειται για μια νέα πρόταση για… μέσα μεταφοράς και απευθύνεται σε ταξιδιώτες που δεν τους απασχολεί τόσο ο προορισμός όσο… το ταξίδι!
Θα κινείται με τη βοήθεια του ανέμου και θα ταξιδεύει στις ΗΠΑ, προσφέροντας μοναδική θέα στους ταξιδιώτες.

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Αστοχία η αιτία για τη νέα απώλεια χειριστή των Red Arrows;


Περισσότερα στοιχεία έγιναν γνωστά σχετικά με τον θάνατο του σμηναγού  Sean Cunningham, μέλος της ομάδας των Red Arrows, που έχασε τη ζωή του όταν εκτινάχθηκε από το αεροσκάφος του, ενώ το Hawk T1 βρισκόταν στο έδαφος, στη βάση RAF Scampton στις 8/11 (βλέπε εδώ). Σύμφωνα με την προκαταρκτική έρευνα ο άτυχος σμηναγός πέθανε από πολλαπλά τραύματα ενώ μεταφερόταν στο νοσοκομείο. Ο χειριστής προετοιμαζόταν για πτήση, έχοντας ολοκληρώσει τους απαιτούμενους ελέγχους, όταν ενεργοποιήθηκε το εκτινασσόμενο κάθισμά του. Δεμένος  πάνω στο τελευταίο έφτασε σε ύψος περίπου 200 μέτρων, αλλά στην συνέχεια δεν υπήρξε αποχωρισμός από αυτό, ούτε αναπτύχθηκε το αλεξίπτωτό του, οπότε κατέληξε να χτυπήσει στο έδαφος και να τραυματιστεί θανάσιμα.
Τα ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα είναι εάν το εκτινασσόμενο κάθισμα ενεργοποιήθηκε από λάθος του σμηναγού ή αυτό ήταν αποτέλεσμα κακής λειτουργίας/ αστοχίας των μηχανισμών ασφάλισής του. Με δεδομένο ότι και το αλεξίπτωτο φαίνεται να αστόχησε (καθώς το κάθισμα είναι zero-zero), θεωρείται πιθανότερο ότι η ενεργοποίηση υπήρξε αποτέλεσμα κακής λειτουργίας του Martin Baker Xb. Επίσης αποκλείεται η ηθελημένη ενεργοποίηση του καθίσματος από τον σμηναγό, καθώς δεν υπάρχουν ενδείξεις κάποιας κατάστασης ανάγκης, όπως πυρκαγιάς στο πιλοτήριο. Κάποιες αναφορές, φέρουν τα Hawk T1 να «υποφέρουν» από  διαβρώσεις στο δάπεδο του πιλοτηρίου, στα σημεία που προσαρμόζεται το εκτινασσόμενο κάθισμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να γίνει αιτία του περιστατικού της 8ης Νοεμβρίου.
Η έρευνα της RAF συνεχίζεται, αν και άρθηκε η απαγόρευση που είχε επιβληθεί σε αεροσκάφη που είναι εφοδιασμένα με τον  ίδιο τύπο εκτινασσόμενου καθίσματος.
-----------------------------------------

Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

Επιτέλους και μια ανάρτηση!

Πρώτο φούσκωμα στο καινούργιο μου Ozone Rush 2 στον Ομπλό. Απρίλιος 2008
Κατ' αρχάς να απολογηθώ, καθώς πολλοί είναι οι φίλοι που ρωτάνε τι στο καλό έπαθα και χάθηκα από το ιστολόγιο, αν είμαι καλά, και τα σχετικά...
Είμαι πολύ καλά και σας ευχαριστώ όλους, η απουσία μου είναι πρόσκαιρη λόγω επαγγελματικής υπερφόρτωσης, καθώς για όσους ξέρουν η επαγγελματική μου ενασχόληση με το χώρο των μοκετών και των χαλιών βρίσκεται στο ζενίθ αυτήν την συγκεκριμένη εποχή του χρόνου.
Δυστυχώς, ή να πω καλύτερα ευτυχώς στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, δεν μου περισσεύει χρόνος για άλλες ασχολίες αυτήν την εποχή. Το πράγμα θα φτιάξει σε λίγο καιρό, έτσι κι αλλιώς και θα τα λέμε διαδικτυακά πιο συχνά. Και πάλι σας ευχαριστώ!

Στα όσα μεσολάβησαν την εβδομάδα που πέρασε να αναφέρω απλώς ότι είμαι πλέον ο ευτυχής κάτοχος του Αddict 2 (Ozone) που αποκτήθηκε μεταχειρισμένο από τους Badder και Rafla. Το αλεξίπτωτο είναι ''μεγάλο'' και πετάει στα 110 με 135 κιλά και έτσι θα πάψω να είμαι υπέρβαρος όπως στο προηγούμενο μικρότερο Rush 2 (Ozone) που συνήθως το πετούσα στα 125 κιλά συνολικό βάρος.
Με την ευκαιρία να ευχηθώ καλορίζικο στον Θανάση, τον αγαπητό φίλο μας ''Ζυμαρούλη'' που είναι ο νέος του κάτοχος. Θανάση αυτό ήταν ένα από τα πιο αγαπημένα αλεξίπτωτα που έχουν περάσει από τα χέρια μου. Είναι επίσης από τα πιο πολυφωτογραφημένα καθώς συνέπεσε με τη δημιουργία αυτού του blog.
Δεν έχει πάρα πολλές πτήσεις καθώς συνέπεσε ταυτόχρονα και με τον ερχομό της κόρης μου και την αύξηση των υποχρεώσεων, έχω όμως να θυμάμαι πολλές όμορφες ξένοιαστες πτήσεις με αυτό και αυτό σημαίνει κάτι! Σου εύχομαι να σου χαρίσει κι εσένα πολλές πτήσεις μεγάλες και μικρές από τις οποίες θα κατεβαίνεις πάντα και θα το πακετάρεις με ένα μεγάλο ατόφιο χαμόγελο!!!


Τakeoff blowing people! (Skiathos Airport)


Το είδαμε στο εξαιρετικό http://alextsol.blogspot.com/

Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2011

Εξαιρετική πτήση της Μόσκιτο παρέας στα 2000 μέτρα πάνω από την Ακράτα!

 Another great flight of our Greek FLPHG team. The landing field was very limited and the water cold and deep. fortunately didnt need to Know about it!! max height 2050 meters above sea level, wind was almost 15 Km.
Το είδαμε στο http://forum.hang-gliding.gr  όπου μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες.