Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2014

F-16 εναντίον Παραπέντε στη Θεσσαλία.. Μήπως δεν έγινε ακριβώς έτσι?

*UPDATE - H απάντηση της Αερολέσχης Πύλης στα σχόλια.
 
Θεωρούμε υποχρέωσή μας να αναδημοσιεύουμε σε ξεχωριστή ανάρτηση δύο πολύ επεξηγηματικά σχόλια που μας άφησε επώνυμα ο συναθλητής μας Αλεξιπτωτιστής Πλαγιάς από την περιοχή της Θεσσαλίας κ Νικόλαος Νέτσος σχετικά με την μεγάλη αρνητική δημοσιότητα που έχει πάρει το επίμαχο άρθρο της Αερολέσχης Πύλης Τρικάλων αναφορικά με το συμβάν οπτικής επαφής μεταξύ F-16 της ΠΑ και αλλοδαπών παραπεντιστών που έλαβε χώρα στην περιοχή της Πορτής Τρικάλων.


Εμείς να σημειώσουμε μόνο ότι η αρνητική δημοσιότητα συνεχίζεται και εκτός από τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα στα οποία το άρθρο έπαιξε πάρα πολύ, το θέμα απασχόλησε και τα δελτία της τηλεόρασης με φραστικές αναφορές που δυστυχώς και εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται πως ούτε εξακριβωμένες είναι αλλά και μεγάλη ζημιά έκαναν όχι μόνο στο Παραπέντε αλλά και σε ολόκληρο τον Αεραθλητικό κόσμο και την εικόνα του γενικότερα. 
Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι το θέμα έπρεπε να κρατηθεί χαμηλά και να λυθεί τοπικά και συναδελφικά και σε πνεύμα Αεραθλητικής συννενόησης και αλληλεγγύης. Θελουμε να ελπίζουμε ότι δεν είναι αργά.
Ιδιαίτερα μάλιστα από τη στιγμή που τονίστηκε σε αναλυτικό άρθρο μας ΕΔΩ, ότι δεν υπάρχει καμία παρανομία καθώς η περιοχή απέχει 42 Ναυτικά Μίλια από το κοντινότερο αεροδρόμιο, αλλά αποτελεί πάγια τακτική της Διεύθυνσης Ασφαλείας της ΠΑ για λόγους μεγιστοποίησης της ασφάλειας πτήσεων να παροτρύνει τους Αεραθλητές σε περιοχές ενδιαφέροντος να επικοινωνούν με τον Πύργο Ελέγχου της περιοχής τους και να αναφέρουν την περιοχή όπου πρόκειται να πετάξουν πράγμα που όπως διαβεβαιώνουν οι τοπικοί Αεραθλητές σαφώς και το τηρούν.

Επίσης να σημειώσω ότι καμία επίσημη ανακοίνωση δεν έχει βγει από την ίδια την ΠΑ για το θέμα (παρά μόνο αυτό το συγκεκριμένο άρθρο της Αερολέσχης Πύλης),  όπως για παράδειγμα είχε γίνει με την περίπτωση του Ιουνίου όπου παραβιάστηκε το ΝΟΤΑΜ που υπήρχε τότε σε ισχύ για την άσκηση Καμπέρος (παραβίαση που έγινε από αλλοδαπούς πιλότους που παρόλο που είχαν ενημερωθεί για την απαγόρευση επέλεξαν να πετάξουν και να την αγνοήσουν)  κάτι που έρχεται προς επίρρωσι των όσων γράφαμε κι εμείς και λενε και οι Αεραθλητές της περιοχής ότι η επικοινωνία της ΠΑ ήταν καθαρά ενημερωτική και για την βελτιστοποίηση της ασφάλειας.

*Ακολουθούν τα πολύ επεξηγηματικά κείμενα του κ Νικόλαου Νέτσου:
----------------------------------------------
Επειδή το συγκεκριμένο άρθρο έχει πάρει αρνητική δημοσιότητα η οποία λειτουργεί σε βάρος του αεραθλήματος και επειδή κάποια σχόλια που γράφτηκαν με ενόχλησαν προσωπικά θα ήθελα να σχολιάσω το τι έγινε την συγκεκριμένη ημέρα και να ζητήσω και κάποιες διευκρινίσεις από το συντάκτη του άρθρου της Αερολέσχης Πύλης.

Την Πέμπτη 28/08/2014 και ώρα 13:45 δέχτηκα τηλεφώνημα από τον Κο Νίκο Λώλο συνάδελφο αεραθλητή αλεξιπτώτου πλαγιάς για το αν γνωρίζω ποιος πέταγε στην περιοχή του Μουζακίου τη συγκεκριμένη ημέρα γιατί δέχθηκε τηλεφώνημα από το Α. Τ Μουζακίου το οποίο είχε δεχθεί τηλεφώνημα από το ΑΤΑ ότι πολεμικό αεροσκάφος F-16 ανέφερε ότι στην περιοχή Πορτής Μουζακίου υπήρχε δραστηριότητα από αεραθλητές. Ο λόγος του τηλεφωνήματος ήταν ότι δεν είχαν ενημερωθεί για αυτή τη δραστηριότητα τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα στην περιοχή. Αμέσως ενδιαφέρθηκα για να μάθω ποιος πέταγε στην περιοχή χωρίς να ενημερώσει τον πύργο ελέγχου της 110 ΠΜ και έμαθα ότι στην περιοχή πέταγαν 8 Ρώσοι και ένας Άγγλος αεραθλητές χωρίς τη συμμετοχή κανενός Έλληνα. Οι Ρώσοι αεραθλητές επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας και γνώριζαν την περιοχή από την περσινή τους επίσκεψη. Η επόμενή μου κίνηση ήταν να καλέσω τον πύργο ελέγχου της 110 ΠΜ στις 14:15 και να μιλήσω με τον ελεγκτή τον οποίο ενημέρωσα για την ταυτότητα των αεραθλητών και ότι επειδή ήταν αλλοδαποί ίσως δεν γνωρίζουν ότι στην περιοχή υπάρχει δραστηριότητα πολεμικών αεροσκαφών τις καθημερινές. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε ενημερωθεί από κανένα άλλο ή την Αστυνομία για την ταυτότητα των αεραθλητών. Επίσης τον ρώτησα αν έγινε κάποιο συμβάν με κάποιο αεραθλητή και πήρα την απάντηση ότι δεν έγινε κάτι αλλά πιλότος μαχητικού ανέφερε στον ασύρματο ότι διέκρινε αεραθλητική δραστηριότητα στην περιοχή του Μουζακίου, το ανέφερε για λόγους ασφαλείας επειδή προσέγγιζαν και άλλα αεροσκάφη την περιοχή. Είπα στον ελεγκτή ότι σε περίπτωση που παραμείνουν στην περιοχή οι αλλοδαποί αεραθλητές θα τους συναντήσουμε και θα τους ενημερώσουμε για τις διαδικασίες που ακολουθούμε όταν πετάμε στην περιοχή της Θεσσαλίας. Ο ελεγκτής με ευχαρίστησε για την ενημέρωση και εγώ εκείνον για την καλή συνεργασία που έχουμε καθώς πάντα επικοινωνούμε όταν πρόκειται να πετάξουμε (τις πολύ λίγες φορές) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Να προσθέσω ότι στην περιοχή και μέχρι 3 Ιουλίου υπήρχε ΝΟΤΑΜ για απαγόρευση πτήσεων το οποίο και τηρήσαμε όλοι οι αεραθλητές της περιοχής όπως οφείλαμε.

Στην περιοχή αρχές Αυγούστου πραγματοποιήθηκε πανελλήνιος αγώνας αποστάσεων αλεξιπτώτου πλαγιάς από την αερολέσχη Αγρινίου με διευθυντή αγώνα εμένα και τηρήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την έκδοση ΝΟΤΑΜ τις ημέρες των αγώνων. Στον αγώνα ήταν παρόντες ο αντιπρόεδρος της ΕΛΑΟ, ο πρόεδρος της ΕΑΠ (Επιτροπή Αλεξιπτώτου Πλαγιάς) και μέλη της επιτροπής.

Επειδή θεωρώ ότι θίγομαι προσωπικά από χαρακτηρισμούς που γράφτηκαν στο άρθρο της Αερολέσχης Πύλης και προς ενημέρωση όσων δεν γνωρίζουν αναφέρω τα παρακάτω:

Στην περιοχή Καρδίτσας και Τρικάλων είμαστε ενεργοί με συχνή αεραθλητική δραστηριότητα περίπου 12 άτομα από τους οποίους 4 εκπαιδευόμενοι πιλότοι οι οποίοι πάντα πετούν με την παρουσία του εκπαιδευτή τους ο οποίος είναι πιστοποιημένος από την ΕΑΠ μέλος της Αερολέσχης Αγρινίου και ιδρυτικό μέλος της Αερολέσχης Νομού Καρδίτσας που θα συγκροτηθεί σε λίγες μέρες. Οι 4 αυτοί εκπαιδευόμενοι πιλότοι είναι ιδρυτικά μέλη της Αερολέσχης Νομού Καρδίτσας οι μόνοι που δεν ανήκουν ακόμη σε κάποια αερολέσχη αναγνωρισμένη από την ΕΛΑΟ. Οι υπόλοιποι είμαστε εγγεγραμμένοι επί σειρά ετών στα παρακάτω σωματεία τα οποία είναι και αναγνωρισμένα από την ΕΛΑΟ:
-Αερολέσχη Αγρινίου (5 άτομα)
-Α.ΦΩ.ΣΤ.ΕΛ Αερολέσχη φωκίδας και Στερεάς Ελλάδας (2 άτομα)
-Αεραθλητικό Σωματείο ‘’ΗΠΕΙΡΟΣ’’ (1 άτομο)

Πετάμε συνήθως από την Πορτή, τον Ελληνόπυργο και τον Αγιο Γεώργιο του Νομού Καρδίτσας τις Παρασκευές και τα Σαββατοκύριακα καιρού επιτρέποντος και ώρες από 12:00 -17:00, ώρες κατά τις οποίες δεν εκτελούνται στην περιοχή πτήσεις μαχητικών αεροσκαφών. Πετάμε κατόπιν συνεννόησης μεταξύ μας και όσο περισσότεροι μπορούμε. Πολλές φορές μας επισκέπτονται πιλότοι από όλη την Ελλάδα μιας και η περιοχή του Κόζιακα θεωρείται από τις καλύτερες της Ελλάδας για πτήσεις αποστάσεων. Όσοι επισκέπτονται πρώτη φορά την περιοχή τους κάνουμε ιδιαίτερη ενημέρωση πριν την πτήση και στον αέρα μέσω ασυρμάτου.

Διαθέτουμε όλοι καινούριους και πιστοποιημένους εξοπλισμούς, έχουμε όλοι συσκευές εντοπισμού θέσης και συσκευές livetracking μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας ώστε να μπορούμε να εντοπιστούμε άμεσα αν συμβεί κάτι. Κρατάμε logbook με τις πτήσεις μας, τις αναρτούμε στο διαδίκτυο και έχουμε όλοι διπλώματα αλεξιπτώτου πλαγιάς: 2 Πεπειραμένου Πιλότου (ΠΠ)με τον ένα να είναι και εκπαιδευτής, 2 Πιλότου (Π) και 4 Πιλότων Λέσχης (ΠΛ). Δεν πραγματοποιείτε ποτέ πτήση από εμάς χωρίς την παρουσία τουλάχιστον ενός Πεπειραμένου Πιλότου (ΠΠ) ή Πιλότου (Π).

Κατόπιν των παραπάνω θα ήθελα να μου εξηγήσει ο συντάκτης του άρθρου τι ακριβώς εννοεί λέγοντας ότι από την περιοχή της Πορτής και του Ελληνόπυργου πραγματοποιούνται «ανεξέλεγκτες πτήσεις» καθώς επίσης τι εννοεί «ανένταχτοι» αιωροπτεριστές –παραπεντίστες.

Ποια είναι η Αερολέσχη Πύλης, που είναι ενταγμένη, ποια η αεραθλητική της υπόσταση και αναγνώριση. Τι δικαιοδοσία έχει και με ποια αρμοδιότητα στέλνει τέτοιες ανεύθυνες ενημερώσεις.

Αν δεν μπορέσει να τα δικαιολογήσει τουλάχιστον να ανακαλέσει και να προσπαθήσει να μην θίγει ανθρώπους που προσπαθούν και κάνουν ότι μπορούν ώστε να προωθηθεί ο αεραθλητισμός στην περιοχή.

Επίσης θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα ανεύθυνο από ΜΜΕ να αναπαράγουν "ενημερώσεις" χωρίς διασταύρωση στοιχείων, και επιβεβαιώσεις. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να ελέγξει την ακρίβεια όσων γράφτηκαν.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Νικόλαος Νέτσος
Πιλότος αλεξιπτώτου πλαγιάς, μέλος της Αερολέσχης Αγρινίου FAI CIVL ID 26510
Pilot level member of APPI (Assosiation of Paragliding Pilots and Instructors)
Ραδιοερασιτέχνης, μέλος της Ραδιολέσχης Καρδίτσας διακριτικό κλήσης SV4LBT
Μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ελληνοπύργου «ο Άγιος Αθανάσιος»
Να μην συνεχίσω …
Για κάποιους: ‘’ανένταχτος που πετάει ανεξέλεγκτα’’ ενώ πληρώνω κάθε χρόνο 140 ευρώ για συνδρομές σε λέσχες και συλλόγους.

ΥΓ. Να σημειώσω τελειώνοντας ότι κατά την άποψή μου ο μόνος «ανένταχτος» είναι η Αερολέσχη Πύλης μιας και ενώ έχουν περάσει 3 χρόνια από την ίδρυσή της δεν έχει γίνει ακόμα μέλος της ΕΛΑΟ όπως όφειλε σύμφωνα με το άρθρο 28 παράγραφος 2 του καταστατικού της, με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι αεραθλητές αν γίνουν μέλη της να συμμετέχουν σε αγώνες αλεξιπτώτου πλαγιάς.

7 σχόλια:

  1. Λυπούμαστε που ο κ. Νέτσος συγχέει την ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ με την ένταξη μιας Αερολέσχης στην ΕΛΑΟ ή όχι. (εδώ οφείλουμε να τον ενημερώσουμε ότι στην πλειοψηφία τους οι Ελληνικές Αερολέσχες δεν είναι εγγεγραμμένες στην ΕΛΑΟ - για λόγους που δεν αφορούν το θέμα μας).
    Του θυμίζουμε ότι όσοι/ες πετούν δεν είναι απαραίτητα και αεραθλητές.
    Πέραν των ανωτέρω, τον διαβεβαιώνουμε ότι οι φράσεις "σοβαρό αεροπορικό συμβάν" και "διασταύρωση αεροσκάφους F-16 με parapente" ανήκουν στο Διευθυντή ΔΑΠΕ του ΑΤΑ ο οποίος επικοινώνησε με τον Πρόεδρο της ΑΛ.ΠΥ. την Πέμπτη 28/8/2014 (13:51) και όχι στο συντάκτη της ανάρτησης. (μας γνωστοποίησε επίσης ότι επικοινώνησε και με την ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και με την Αστυνομική Διεύθυνση Καρδίτσας).
    Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση "ανεύθυνες ενημερώσεις" τα αναγραφόμενά μας.
    Τον ενημερώνουμε επίσης ότι σε ραδιοφωνική συνέντευξή του ο Πρόεδρός μας απέκλισε κατηγορηματικά την πιθανότητα να πρόκειται για Έλληνες ιπτάμενους-αεραθλητές εντεταγμένους σε αεραθλητικά Σωματεία καθόσον από την πλευρά τους τηρούνται όλοι οι προβλεπόμενοι Κανονισμοί – τον επιβεβαιώνει με την πληροφορία ότι τελικά ήταν οκτώ Ρώσοι & ένας Άγγλος.
    Όσον αφορά τη δημοσιογραφική έρευνα (η μη), γνωρίζουμε ότι αυτή ξεκίνησε από την Πολεμική Αεροπορία και όχι από την ανάρτηση της ΑΛ.ΠΥ.
    Προς απάντηση του ερωτήματός του "Ποια είναι η Αερολέσχη Πύλης, που είναι ενταγμένη, ποια η αεραθλητική της υπόσταση και αναγνώριση. Τι δικαιοδοσία έχει και με ποια αρμοδιότητα στέλνει τέτοιες ανεύθυνες ενημερώσεις." του απαντούμε ότι :
    η ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΠΥΛΗΣ αναγνωρισμένο Σωματείο με την υπαρ. 382/2011 απόφαση Πρωτοδικείου Τρικάλων – όπως και οι λοιπές αναγνωρισμένες Ελληνικές Αερολέσχες, τελεί υπό την εποπτεία και έλεγχο της ΥΠΑ (πρωτίστως) και της ΕΛΑΟ εφόσον αναπτύξει αεραθλητικές δραστηριότητες."
    Ως τέτοιο Σωματείο λοιπόν, δέχθηκε και προφανώς θα δέχεται και θα απαντά στο μέλλον, στις τηλεφωνικές κλήσεις ή αλληλογραφία των αρμοδίων αρχών (στην περίπτωση την Πολεμική Αεροπορία).
    Εάν θεωρεί την ΑΛ.ΠΥ. αναρμόδια να δέχεται αυτή την επικοινωνία, τον προτρέπουμε να γνωστοποιήσει αυτό τόσο στην ΥΠΑ όσο και στην Πολεμική Αεροπορία.
    Προς ενημέρωση όλων μας, η ΔΑΠΕ/ΑΤΑ έχει αποστείλει έγγραφη αναφορά του συμβάντος στο ΓΕΑ το οποίο με τη σειρά του – ως είθισται- θα αποστείλει στην ΕΛΑΟ αλλά και όλες τις ΑΕΡΟΛΕΣΧΕΣ μη μέλη αυτής. (ενημέρωση στην αρχική επικοινωνία από το Δντη ΔΑΠΕ).
    Τέλος να θυμίσουμε ότι η ΑΛ.ΠΥ., από ιδρύσεώς της μοχθεί να επιτύχει τις από το 2ο άρθρο καταστατικές της δεσμεύσεις παρά την οικονομική κρίση που μαστίζει τη Χώρα μας και ειδικότερα την περιοχή μας.
    Στην προσπάθεια αυτή, ο κ. Νέτσος αν και προσκλήθηκε πολλές φορές να συμμετάσχει, ΔΕΝ αποδέχθηκε την πρόσκληση. Παρόλα αυτά θεωρούμε ότι συμβάλει με τον δικό του τρόπο - από τα Σωματεία που αυτός έκρινε ότι πρέπει να ενταχθεί - στο αγαπημένο του αεράθλημα το αλεξίπτωτο πλαγιάς. Ελπίζουμε σύντομα οι δρόμοι μας να συναντηθούν για το καλό του ιδίου του αεραθλήματος, της περιοχής μας και πάντα με γνώμονα την ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ.

    Το Γρ. Επικοινωνίας
    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΥΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή γράφτηκε ότι κλήθηκα να συμμετέχω στην προσπάθεια της Αερολέσχης πύλης και ότι αρνήθηκα θέλω να πώ ότι έχω συναντηθεί προ 2ετίας με τα μέλη της ΑΛ.ΠΥ Πύλης και τον πρόεδρό της και έχουμε μιλήσει και τηλεφωνικά αρκετές φορές, έχω εκθέσει τις απόψεις μου για το τι πιστεύω ότι χρειάζεται κατά τη γνώμη μου να γίνει στην περιοχή μας και έχω ακούσει και τις απόψεις τους στις οποίες συμφωνούμε σχεδόν απόλυτα. Διαβεβαίωσα τον πρόεδρο της Κο Ντούβλη ότι με το που θα γίνει μέλος της ΕΛΑΟ θα είμαι ο πρώτος που θα έρθω και θα συμμετέχω με όλες μου τις δυνάμεις στην προσπάθειά τους και θα προτρέψω και τους υπόλοιπους αεραθλητές της περιοχής για το ίδιο και όχι μόνο στην ΑΛ. ΠΥ αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη αερολέσχη μέλος της ΕΛΑΟ που θα έχει έδρα τη δυτική Θεσσαλία, διαβεβαίωση που ισχύει ακόμα και τώρα.

    Ο Κος Ντούβλης απάντησε ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια τους η ένταξη στην ΕΛΑΟ όποτε και αποφάσισα να μην συμμετέχω έως ότου εγγραφούν και τότε χαρακτηρίστηκα «ανένταχτος». Ο Κος Ντούβλης μετά το συμβάν στη Λάρισα στα μέσα Ιουνίου με τους Όυγγρους ξαναμίλησε για ανένταχτους ενώ γνώριζε ότι πρόκειται για αλλοδαπούς και σας παραθέτω τα άρθρα:

    http://aeroclub-pilis.blogspot.gr/2014/06/blog-post_18.html
    http://kafeneio-gr.blogspot.gr/2014/06/f-16.html#.VAb5nWPCru0

    και τώρα ξανά για τρίτη φόρα για ανένταχτους και ανεξέλεγκτες πτήσεις.
    Εγώ στην περιοχή δεν έχω συναντήσει άτομα να πετούν χωρίς να τηρούν τις προβλεπόμενες διαδικασίες και είμαι σχεδόν κάθε εβδομάδα στους χώρους πτήσεων. Τα παραδείγματα με αλλοδαπούς τα θεωρώ και νομίζω ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά. Η ΑΛ.ΠΥ αναρωτιέμαι πως τους γνωρίζει και τους αναφέρει σε κάθε άρθρο.

    Θεωρώ ότι ως σωματείο η ΑΛ. ΠΥ πρέπει να δέχεται και να απαντά στο μέλλον, στις τηλεφωνικές κλήσεις ή αλληλογραφία των αρμοδίων αρχών (όπως την Πολεμική Αεροπορία) αλλά να ενημερώνει ότι δεν έχει εκδηλώσει αεραθλητική δραστηριότητα, εφόσον δεν έχει αναπτύξει. Επίσης κατά την έκδοση δελτίων τύπου θα πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικοί οι συντάκτες στην φρασεολογία διότι η αρνητική δημοσιότητα κάνει πολύ κακό στον αεραθλητισμό, εκτός και αν επιθυμούν τη δημοσιότητα ενεξαρτήτα από το είδος της. Σε όλο το διαδίκτυο δεν είδα καμιά ανάρτηση της ΠΑ παρά μόνο να αναδημοσιεύεται το άρθρο της ΑΛ. ΠΥ βάζοντας ο κάθε ένας και ένα ευφάνταστο τίτλο με αποτέλεσμα να φτάσουμε σε αυτόν τον τίτλο:

    Μ@Λ@ΚΕΣ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ... ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΑΙΩΡΟΠΤΕΡΙΣΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΓO ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ F-16 ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ...!!!

    http://www.stoxos.gr/2014/08/o-f-16.html

    Πρέπει να τονίσω ότι μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι έχουν ίσως τα ίδια ή και μεγαλύτερα όνειρα από εμένα για την αεροπορική- αεραθλητική ανάπτυξη της περιοχής δημιούργησαν την Αερολέσχη Πύλης και πολύ καλώς το έπραξαν. Δημιούργησαν όμως μια ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ και όχι το σύλλογο φίλων αεροπορίας και αεραθλητισμού και νομίζω πως αυτό έχει και κάποιες υποχρεώσεις απέναντι σε κάποιους αναγνωρισμένους φορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την ικανότητα των δημοσιογράφων & δημοσιογραφίσκων να "διανθίζουν" ή να "κουτσουρεύουν" τα λεγόμενα των ερωτηθέντων τι γνωρίζουμε φυσικά όλοι ... το τι ζητήσατε ως "αντάλλαγμα" για να εγγραφείτε στην ΑΛ.ΠΥ. δεν μας το είπατε και μπορούμε να σας το θυμίσουμε κατ' ιδίαν (σε πρώτη φάση) κ Νέτσο όπως επίσης και τι διαμηνύατε στους Μαυρομματιανούς στο περιθώριο αθλητικής εκδήλωσης που έλαβε χώρα στο Μουζάκι. Η μόνη μας απορία είναι γιατί σας ενοχλεί ο όρος "ανένταχτος" μιας και έχετε ενταχθεί (και πολύ καλά κάνατε) σε περισσότερα του ενός Σωματεία. Σας ενοχλεί τόσο η πρόσκληση-προτροπή προς τους ανένταχτους να ενταχθούν σε Αεραθλητικά Σωματεία με ότι θετικό και μόνο συνεπάγεται αυτό ; Τέλος σας ευχόμαστε να επιτύχετε και τον προσωπικό σας στόχο για τη δημιουργία της "Αερολέσχης Ελληννοπύργου", έτσι θα συναντηθούν πολύ γρηγορότερα από ποτέ οι δρόμοι μας στο Ζευγαρολίβαδο Μαυρομματίου ... τόπο ιερό για τους αιωροπτεριστές που γνώρισαν τον Κώστα Κατσόγιαννο.

    Με αεροπορικούς χαιρετισμούς σε όλους

    Το Γρ. Επικοινωνίας
    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΥΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το όνειρο για την Αερολέσχη Ελληνοπύργου έλαβε τέλος πριν κάν δημιουργηθεί η Αερολέσχη πύλης Κε Ντούβλη. εγώ δεν θα συνεχίσω τη συζήτηση αλλά θα σας προτρέψω να ενταχθείτε στην
    ΕΛΑΟ και εγώ σε εσάς εάν με δεχτείτε.

    Όταν σκοτώθηκε ο Κώστας Κατσόγιαννος ήμουν παρών και παρόλο το σοκ του ατυχήματος λόγω του ότι ήμουν σε πολύ μικρή ηλικία το μικρόβιο της πτήσης δεν έφυγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/9/14 13:41

    Κύριοι όλα καλά και ωραία αυτα που λέτε.
    Θα έπρεπε όμως να γνωρίζεται το νομικό πλαίσιο το οποίο περιβάλλει τις πτησεις αυτού του τύπου.
    Με λίγα λόγια δεν μπορεί ο καθένας να ίπταται από όπου του αρέσει όποτε του αρέσει χωρίς να ενημερώνει κανέναν. Από το άθλημα αυτό απορέουν υποχρεώσεις, όπως:
    -Δέσμευση περιοχής με NOTAM μέσω ΥΠΑ.
    -Ενημέρωση αρμόδιας αρχής ελέγχου περιοχής (ΠΕΠ, CONTROL κλπ) για την δραστηριότητα και συνεχή επικοινωνία κατά την διάρκεια.
    -Επικοινωνία με ΕΚΣΕΔ το οποίο είναι και υπεύθυνο βάσει νόμου για τη διάσωση σε περίπτωση ατυχήματος.
    Σε όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα τα οποία αναφέρονται σε νόμο, αρκετές σοβαρές Αερολέσχες και Σύλλογοι ανταποκρίνονται στο ακέραιο διατηρόντας την ασφάλεια των πτήσεων στο μέγιστο.
    Για την ενημέρωση σας μπορείτε να αποτανθείτε στις προαναφερθείσες υπηρεσίες όπου θα βρείτε ανθρώπους, γνώστες του αντικειμένου, πρόθυμους να σας βοηθήσουν.
    Καλές Π/Γ σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/9/14 18:46

    βαγγελη παρε την υπα να βγαλει μια notam για να πεταξουμε αυριο στον ομπλο.πανος τουρλακης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς υπάρχει άγνοια για το ισχύον νομικό πλαίσιο που διέπει τις πτησεις Ιπταμένων αεραθλητικων συσκευών, όπως ονομάζεται επίσημα η δική μας. Και όχι, είναι εξω από τα δέκα ναυτικά μίλια από το κοντινότερο αεροδρόμιο ο Ομπλος, οπότε πεταχτε όπως κάνουμε πάντα, δεν χρειάζεται ΝΟΤΑΜ. Καλοπροαίρετα ειπώθηκε πάντως το ξέρω, την ΠΑ ολοι την αγαπαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε το εδώ..!: