Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Ομπλός - Παιχνίδι με τα σύννεφα! - Κυριακή 11 Οκτώβρη

Αν και αργοπορημένος την Κυριακή λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, τα κατάφερα τελικά και πήρα για λίγο μέρος στο παιχνίδι με τα σύννεφα που εκτυλισσόταν μέχρι αργά το απόγευμα, οριακά, επάνω από την απογείωση του Ομπλού..


Εδώ πηγαίνοντας μια βόλτα προς το διπλανό λοφάκι ..




Ήμουν κουρασμένος και δεν προγραμμάτιζα να βγάλω φωτογραφίες. Ήταν όμως πολύ χαλαρωτικά για να το αφήσω να ..περάσει έτσι και έβγαλα μερικές κατεβαίνοντας..


Η υγρασία ξεκινούσε από τα 730 περίπου μέτρα, πετούσαμε σχετικά έξω χαλαρά, βρίσκαμε θερμικό, κυκλώναμε και το ..παρατάγαμε μόλις πύκνωνε η αχνούρα...

Φάτσα μπροστά ο Παναχαικός κλειστός. Δυστυχώς στο λοφάκι λόγω της νεφοκάλυψης δεν έδινε ύψος.. γιατί με τη γκαντεμιά που είχα το Σάββατο και δεν κατάφερα να έρθω για πτήση στο Σαντομέρι, πολύ θα ήθελα να σας τη σπάσω σε μερικούς-μερικούς, ..ξέρετε εσείς!

Επιστροφή προς την προσγείωση..

Χαμός από ιπτάμενο κόσμο στον Ομπλό. Υπάρχουν φέτος μετά από πολύ καιρό πάρα πολλοί καινούργιοι ιπτάμενοι φίλοι που δείχνουν να τα πηγαίνουν πάρα πολύ καλά.
Έμαθα ότι πέταξαν καταπληκτικά και στο Σαντομέρι..

Φτου.., τώρα που κατέβηκα ψιλοκαθάρισε.
Αλλά μετά από λίγο έκλεισε πάλι και ανέβηκε και επόμενη βάρδια...

''Μαζεύτε τα γιατί θα τα πατήσω...'', φώναξα από τον ασύρματο (προσγειωνόμαστε κατά κόρον σε ένα μικρό κομμάτι του δρόμου) και έπιασε!
Τελικά κόντεψα να πατήσω τα ανιψάκια μου που έτρεχαν να με πιάσουν..!

Αυτές ήταν κάποιες λίγες φωτογραφίες από τη Κυριακή.
Δόξα τω Θεώ πρόλαβα να πετάξω, γιατί το Σάββατο όλη η Λέσχη πέταξε και πέρασε καταπληκτικά στο Σαντομέρι Αχαίας μετά από πάρα πολύ καιρό που είχαμε να πάμε, κι εγώ λόγω ενός απροόπτου δεν μπόρεσα την τελευταία στιγμή να πάω.
Ευχαριστώ όλους τους φίλους που με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν πόσο καταπληκτική ήταν η πτησάρα πάνω από το Σαντομέρι, πόσα αλεξίπτωτα ήταν στον αέρα, τα top landing, οι μπύρες που έσκασαν στην προσγείωση και τα τσίπουρα αργότερα στο καφενείο του Δήμου...!
Μου δώσατε ρε σεις και κατάλαβα, καλά που δεν αυτοκτόνησα!!!

Και να σκεφτείς κανείς ότι είχαμε κανονίσει να βάλουμε Σάββατο βράδυ ψητούρες στη Λέσχη έτσι για να μαζευτούμε μετά την πτήση και να τιμήσουμε τον Θοδωρή βλέπε''dias'' Καλλίγα και να του δώσουμε επίσημα την κυπελλάρα που πήρε στο πρωτάθλημα της Β κατηγορίας. Θοδωρή, μιας και ξέρω ότι με διαβάζεις, ξέρεις πόσο ήθελα να είμαι κι εγώ εκεί, τα έχουμε πει κι από κοντά.. Σου εύχομαι άντε και πολλές κυπελλάρες στην Α!

Σαν πολλά να είπα και θέλω να σας παρουσιάσω και το καινούργιο ανανεωμένο blog του ξεχωριστού φίλου μου Κώστα Κάτσακα που έβγαλε και πάλι στον αέρα.
Εκεί μπορείτε να δείτε πολύ ωραίες φωτογραφίες από το Σαντομέρι και από όλες τις υπόλοιπες πτητικές δραστηριότητες του Σαββατοκύριακου.
Είναι ξεχωριστός σαν πιλότος αλλά και σαν φωτογράφος ο Κώστας, το έχω ξαναπεί.
Επειδή όμως παρακάτω έχει βάλει και την αφεντομουτσουνάρα μου και επειδή σχόλια επιτρέπονται μόνο από τον διαχειριστή, δηλαδή τον ίδιο, (ίσως εκ παραδρομής να έχει γίνει αυτό) να σχολιάσω εδώ:
Κώστα αυτές και οι δύο εταιρίες είναι στις αγαπημένες μου. Με τη UP έμαθα κατά κάποιο τρόπο να πετάω κι εγώ και πάρα πολλοί καλοί φίλοι μου. Και τέτοιο ήταν και το πρώτο δικό μου αλεξίπτωτο.. Αργότερα πέταγα για πέντε συναπτά χρόνια Gradient πριν η συγκεκριμένη εταιρία γίνει κορυφή, το αγάπησα και μόνο τα καλυτερα έχω να πω. Ξαναπέταξα αργότερα UP και τώρα πετάω Οzone και γίνεται κι αυτό αγαπημένο..
Αργότερα να είμαστε καλά, μπορεί να πετάω με Gin, Advance, Nova, Αxis κλπ, και να γίνουν και αυτά αγαπημένα οπως και είναι για πολλούς άλλους φίλους.
Όλες οι εταιρίες το ξέρεις είναι καλές, αρκεί να ξέρουμε τί ζητάμε από αυτές και αρκεί να μας σέβονται σαν πελάτες. Και οι περισσότερες είναι συνήθως υποδειγματικές. Ας μην το συζητήσουμε ιντερνετικά όμως αυτό αφού το έχουμε κάνει κατ' ιδίαν.
Και ας μην κολλάμε στις εταιρίες τόσο ευλαβικά όμως, γιατί αν έρθει πάλι κάποιος και μου πει ότι φέρνω την τάδε αναγνωρισμένη εταιρία στην Ελλάδα (ας την πούμε Πολυξένη) και τα πρώτα πέντε αλεξίπτωτα θα είναι στα δύο τρίτα της κανονικής τιμής και έχει και αλεξίπτωτο που νομίζω ότι ταιριάζει στις αρκούντως μετριότατες ικανότητές μου, τότε η Πολυξένη θα είναι η καινούργια αγαπημένη μου εταιρία..!
Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα για τις φωτογραφίες!

To ιστολόγιο του Κώστα βρίσκεται στη διεύθυνση: http://kostasfreedom.blogspot.com/
και βέβαια θα βρίσκετε πάντα τον σύνδεσμο και στην μπάρα αριστερά με τα paragliding blogs. Κώστα εσύ μπορείς, γέμισέ το πτησάρες, φωτογραφίες και βιντεάκια που κόβουν την ανάσα..

Μην ξεχάσω να πω ότι αναμένονται πολλές ακόμα φωτογραφίες και από το επίσης αδερφό ιστολόγιο της Γιώτας: http://paragliding-giotar.blogspot.com/

Θα τις ανεβάσει μόλις βρει το χρόνο, η προεδρίνα της Λέσχης έχει και τα παιδάκια της να ασχοληθεί, γι' αυτό χαλαρώστε! (οκ τις ανέβασε το βράδυ αργά!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: