Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κάθε φορά που η αντοχή σου σε εγκαταλείπει, πάρε δύναμη από το μηχανικό που παράγει καινοτόμα προϊόντα!

Ο ελαφρύτερος και μικρότερος κινητήρας για paramoteur που έχει δημιουργηθεί ποτέ είναι ελληνικός!



Η σχέση του Άγγελου Χατζηκυρλή με το μηχανοκίνητο παραπέντε ήταν μοιραία: αρκούσε μια φωτογραφία από ένα περιοδικό με σχετικό αφιέρωμα για να αρχίσει το 1989 ένας μηχανικός μοτοσικλετών να ασχολείται με το αλεξίπτωτο πλαγιάς, με στόχο πάντα να περάσει στο paramoteur. Στην κορυφαία παγκοσμίως έκθεση για το είδος της Basse-Ham, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία στα τέλη Ιουνίου, παρουσίασε το ελαφρύτερο και μικρότερο κινητήρα για paramoteur που έχει δημιουργηθεί ποτέ, ένα καινοτόμο πλαίσιο και έναν boxer δικύλινδρο κινητήρα με μηδέν κραδασμό, αποσπώντας πολύ θετικά σχόλια.

Όπως σημειώνει ο κ. Χατζηκυρλής, «έζησα συγκλονιστικές στιγμές. Σε μια επίδειξη που έκανα, όλοι οι εκθέτες και οι επισκέπτες είχαν συγκεντρωθεί στο περίπτερό μου. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι έφτιαξα ένα τόσο ελαφρύ σύστημα, με αυτή τη δύναμη, το οποίο όταν το φοράς δε νιώθεις καθόλου κραδασμό στην πλάτη». Το εν λόγω μηχανοκίνητο δε ζυγίζει παραπάνω από 18 κιλά, έχει δύναμη παραπάνω από 45 κιλά (η ώθηση που χρειάζεται για να πετάξει), και μπορεί να σηκώσει άνθρωπο 5-10 κιλά βαρύτερο από τα συμβατικά (μέχρι 120 κιλά). Ακόμα, χρησιμοποιεί το 1/10 της ισχύος του γκαζιού, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνει εξοικονόμηση καυσίμων. «Μου έλεγαν ότι το πλαίσιό μου πρέπει να ονομαστεί Wow, επειδή στην Έκθεση δεν υπήρχε ένας ξένος που να το είδε και να μην αναφώνησε ‘Wow!’», επισημαίνει ο δημιουργός του. Ακόμα, αναφέρει πως μετά την έκθεση, dealer από τη Βραζιλία έδειξε ενδιαφέρον για τη διακίνηση του πρωτοποριακού πλαισίου. Ωστόσο, για να περάσει στη διαδικασία της κανονικής παραγωγής, είναι απαραίτητο να λάβει κάποιου είδους χρηματοδότηση. «Ξέρω ότι θα με αντιγράψουν και στην επόμενη έκθεση θα παρουσιάσουν αντίστοιχα paramoteur, αν δεν εκμεταλλευτώ άμεσα εμπορικά την ιδέα μου. Δεν με πτοεί αυτό. Έχω πολλές ιδέες ακόμα, έχω πλάνο για το πώς θα κινηθώ τα επόμενα χρόνια».

Το μήνυμα: “To κέρδος μου είναι ότι πήγα σε μια κορυφαία έκθεση, άγνωστος μεταξύ αγνώστων, και έφυγα έχοντας εντυπωσιάσει με την καινοτομία μου. Το πρώτο βήμα για να κάνω επάγγελμα το χόμπι μου έχει γίνει”.

http://www.angelfly.gr/

Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο.
---------------
Πηγή: http://www.reasonstobelieve.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: