Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Παρολίγον ατύχημα στον Ομπλό..

Βεβαίως ένα ατυχές συμβάν κάποιου φίλου από αυτά που συμβαίνουν καθημερινά δεν ανήκει στην καθ' αυτό θεματολογια του ιστολογίου..
Επειδή όμως πρόκειται για το δικό μου ατυχές συμβάν, αυτό που είχα αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτηση, από την πτήση του προηγούμενου Σαββάτου στον Ομπλό, ανεβάζω εδώ μια πολύ ωραία σειρά φωτογραφιών όπως μου την έστειλε ο καλός μου φίλος ο Δημήτρης ο Διακοφτέος.

Για την ιστορία του πράγματος αντιγράφω από την προηγούμενη ανάρτηση.. 
''...να πω μόνο ότι απογείωση με τόσους πολλούς μήνες αποχή, και πλαγιοούριος άνεμος στην απογείωση είναι η συνταγή της αποτυχίας και βεβαίως του ελοχεύοντος ατυχήματος.
Ολόκληρη η αυτοπεποίθησή μου και η κακώς ισως εννοούμενη υπερηφάνεια που έχω - είχα- για τις άψογες πάντα απογειώσεις μου εξαφανίστηκαν σε μιά στιγμή, σε μια πλάγια πνοή του ανέμου και σε μια κακή τοποθέτηση της πτερυγας στον γεμάτο αλεξίπτωτα χώρο της απογείωσης του Ομπλού - ελλείψη της απαραίτητης υπομονής που θα μου έδινε τον απαραίτητο χώρο.
Όλα μαζί μας κάνουν μια κακή - κάκιστη - εκτίμηση της φυσικής ικανότητας - που δεν είναι η ίδια κάθε ημέρα - και των συνθηκών, μία αρκετά μεγάλη συγκέντρωση προβληματικών συνιστωσών, που κάλιστα θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα σε κάποια πιο δύσκολη και απαιτητική απογείωση σε σχέση με την υποδειγματική απογείωση που έχουμε καταφέρει να έχουμε η Λέσχη της Πάτρας στον Ομπλό.''
Δείτε όλες τις φωτογραφίες από την παρολίγο απογείωση 
στην σελίδα που ακολουθεί..








Ακολουθεί και μια μικρή σειρά φωτογραφιών από την κανονική απογείωση που ακολούθησε.. Αυτή τη φορά έστρωσα στο επάνω μέρος της απογείωσης για περισσότερο χώρο. Μια μικρή εμπλοκή στο ακροπτερύγιο αντιμετωπίστηκε κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.



Ευχαριστώ πολύ τον Δημήτρη Διακοφτέο για τις φωτογραφίες.
Δημήτρη μόλις σήμερα χαλάρωσα προσωρινά από την δουλειά και βρήκα λίγο χρόνο για να τις αναρτήσω.

7 σχόλια:

  1. Ο Τίτλος είναι λίγο υπερβολικός, για μένα που είδα και κατέγραψα την όλη φάση, δεν ήταν τόσο επικίνδυνη, αλλά ελεγχόμενη κατά την άποψή μου.

    diakofteos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/11/10 17:49

    ε είναι πιασούμενος τίτλος για να πουλήσει...χαχαχ

    διδακτικό πάντως το ποστ σου

    χαιρετισμούς στην παρέα

    *κάνε και ένα resize στις photos σου, χαλάς την αισθητική, γύρω στα 500px και θα είσαι τσίφτης

    αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από την μία ένα ατύχημα (έστω και παρολίγον) είναι αποτέλεσμα ενός συνόλου λαθών, παραλείψεων, βλαβών, ή συνδυασμού αυτών.

    Από την άλλη εμπειρία ονομάζουν οι άνθρωποι τα λάθη τους. Πως άλλωστε ένας αλάνθαστος θα μας μάθαινε να διορθώνουμε τα δικά μας λάθη; Κάτι που όλοι περιμένουμε από τους έμπειρους.

    Έτσι λοιπόν η ανάρτηση αυτή είναι πολύ διδακτική σε όλους γενικότερα, διότι το σημαντικότερο στην ασφάλεια των κάθε είδους πτήσεων, είναι η ανταλλαγή εμπειριών, και μεταλαμπάδευση της γνώσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Δημήτρη: Εντάξει είναι λίγο υπερβολικός (πολύ μάλλον) ο τίτλος αλλά έμαθα κι εγώ από άλλους που ήρθαν και με ρώτησαν, ότι γκρεμοτσακίστηκα λέει στον Ομπλό, δούλεψε λίγο και το χαλασμένο τηλεφωνάκι φαίνεται, και είπα να την κάνω την χάρη, οπότε αυτό είναι το ατύχημά μου...μακάρι να έχω κι εγώ και σε όλους το εύχομαι πάντα τέτοια ατυχήματα και να μην υπάρχουν πιο σοβαρά.
    Ευχαριστώ για τις φωτό.Συγνώμη που δεν προλάβαινα να τις δημοσιεύσω πιο νωρίς, αλλά το γνωρίζετε ότι έχω πολύ πίεση από πολλές μεριές αυτή την εποχή και πάει πάντα Σπίτι-Δουλειά-blog και όχι αντίστροφα.

    @Αντώνη: Έ δεν είναι ακριβώς για να πουλήσει.., δεν πουλάμε άλλωστε και τίποτα εδώ, το χάζι μας κάνουμε.
    Διδακτικό είναι σίγουρα και πρώτα για μένα.Πράγματα που τα ξέρεις, τα βάζεις λίγο στην άκρη υπερεκτιμώντας τις δυνατότητες που αλλάζουν αναλόγως με το χρόνο της αποχής (και εγώ είχα πολύ τον τελευταίο καιρό) και το εγώ που μένει αντιστρόφως το ίδιο όσος χρόνος και αν περάσει από ότι καταλαβαίνω.

    @ΜrSIX: Όλα τα ατυχήματα - συμβάντα στην αεροπορία είναι όπως ακριβώς το λές αποτέλεσμα ενός συνόλου λαθών, παραλείψεων, βλαβών, ή συνδυασμού αυτών. Το παραπέντε δεν αποτελεί εξαίρεση.

    Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια και κάνω ότι μπορώ για να τα καταφέρω και αυτό το Σάββατο να είμαι στο βουνό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/11/10 12:03

    ...βαγγέλη εννοείται ότι έκανα πλακίτσα...αν ήταν κακόγουστη το παίρνω πίσω

    @Αντώνη: Έ δεν είναι ακριβώς για να πουλήσει.., δεν πουλάμε άλλωστε και τίποτα εδώ, το χάζι μας κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται βρε συ Αντώνη.., απλώς ο τίτλος είναι ΄΄πιασάρικος'' αλλά για άλλους λόγους, για τους φίλους μου που το κάνανε περικοκλάδα ότι έπαθα ατύχημα και αν θα το ανεβάσω στο μπλογκ, ορίστε, ιδού το ατύχημα καρέ καρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α ξέχασα να πω, για τις φωτογραφίες που είπες, προς το παρόν μου βγαίνει λίγο ασύμετρα η διάθεση, δεν ξέρω γιατί αλλά μου αρέσει έτσι που μπαίνουν οι μπάρες στην εικόνα, είναι λίγο ασυνήθιστο, συνήθως βέβαια κάνω μόνο την πρώτη μεγάλη. Εννοείται οτι οταν κλικαρεις μεγαλώνει σε παραθυρο μόνη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε το εδώ..!: