Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Αρχαγγέλων Μιχαήλ Γαβριήλ ..



Kill από ώρα…

Εννιά φορές το βάρος μου σηκώνω
αίρων τις αμαρτίες που μ’ αναθέσανε γενιές χαμένες
σε μια στροφή το μάτι μου καρφώνω
σε εικονικά τετράγωνα αιχμαλωτίζοντας κουκίδες ξένες.

“Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία”
μάρτυράς μου η ιδρωμένη φόρμα
οι κρύες αίθουσες των readiness
και τα ονόματα των συναδέλφων στα Ηρώα.

Το μόνο που δεν σκέπτομαι είναι να πεθάνω
αν και μπορεί κι αυτό αναπάντεχα να γίνει
κι αν τα g δεν μ’ αφήνουν να ανασάνω
πολλά περιθώρια η ευθύνη δεν μού δίνει

Μπαίνω στο merge, “Γιάννη άφησε τον δικό μου”,
έχει λιακάδα μα εδώ θυμίζει μπόρα,
μου αρκεί που τρία λεπτά οι ουρανοί είναι δικοί μου,
κι εσύ εχθρέ είσαι kill από ώρα…

Γ.Ν.Χριστογιαννάκης
Νοεμβριος 1997


Kill από ώρα…





Βασίλης Σκουλάς από τον δίσκο Αιόλεια
''΄Ηλιος Θεός''


--------------------------------------------

Μπορείτε να δείτε αποσπάσματα από την χθεσινή Demo flight του F-16 block52+  στην Τανάγρα και από την στατική έκθεση, στο εξαιρετικό και φιλικό μας : http://pa-info.net
Επίσης μερικές πληροφορίες για τα Ελληνικά ακροβατικά σμήνη και ένα ακόμα βιντεάκι από το επίσης εξαιρετικό και φιλικό μας:  
http://fox2e-mag.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: