Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Amaging Vid! - FLYING OVER GREECE - part 2 by Vangelis Papageorgiou!

Η συνέχεια του Flying over Greece είναι η προσπάθειά μου να αποτυπώσω όσο καλύτερα μπορώ, τις ομορφιές των βουνών και των κάμπων της Ελλάδας από την οπτική γωνία του πιλότου και του ορεινού δρομέα αλλά και την δυναμική του αλεξιπτώτου πλαγιάς ως μέσο επανασύνδεσης του ανθρώπου με τη φύση και ως μέσο κατανόησης των φυσικών φαινομένων.
-----------------------
Παρέα με το full customized αλεξίπτωτο που μου διάλεξε η αδελφή μου,θα σας δείξω εικόνες από πτήσεις μου το 2013 στις αγαπημένες μου τοποθεσίες: Όρος Κιθαιρώνας - κάμπος Βοιωτία από τις Πλαταιές ώς τον Αυλώνα, Ανατολικός Ταϋγετος & παραλία Καλαμάτας σε ασκήσεις S.I.V, Όρος Πατέρας - Μέγαρα και παραλία Ψάθας, οροσειρά του Κόζιακα δυτικά της Πίνδου (2012), hiking στην Θεόπετρα Καλαμπάκας,στον κάμπο της Βοιωτίας και τρέξιμο στην κορυφογραμμή του Κιθαιρώνα :-)
-----------------------
Visit Greece and enjoy paragliding during winter or summer time with costal and cross country flying :-) Greece is flyable all year long


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: