Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Αποπροσγειώσεις με το Ζenair CH 701 ''ΩΚΥΠΟΥΣ'' σε Χωμάτινους και Υδάτινους Διαδρόμους στη Ν/Δ Ελλάδα!

photos: οkipous www.flickr.com/photos/okipous
Από το κανάλι του Κώστα Ρωσσίδη στο you tube επιλέξαμε και παρουσιάζουμε μερικά βιντεάκια με αποπροσγειώσεις από διάφορους πρόχειρους χωμάτινους διαδρόμους. Το αεροπλάνο είναι το Zenair CH 701 amphib με την ονομασία ''ΩΚΥΠΟΥΣ'' το οποίο σημειωτέον έχει χαρακτηριστικά STOL (short takeoff and landing). Πολλές φωτο μπορείτε να δείτε και στο άλμπουμ με την ονομασία οkipous: www.flickr.com/photos/okipous

CH701 STOL Take off from Heliki Hellas

CH701 STOL Take off from Kalavrita Hellas

Βίντεο της ΕΛΑΣ με κοντινά πλάνα μέσα κι έξω από το Ελικόπτερο της Απόδρασης

 Χωρίς λόγια...


ΣΕ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΕΔΕΣΣΑΣ - NEW ERA OFFICIALLY IN EDESSA GLIDING CLUB


Το κοινό πρόγραμμα συνεργασίας της Αερολέσχης Έδεσσας και της Αερολέσχης Μπίτολα “MircoTodorovski” της Π.Γ.Δ.Μ. , ξεκίνησε και επίσημα αυτήν την εβδομάδα , αφού υπογράφτηκαν οι συμβάσεις χρηματοδότησης με την Διαχειριστική Αρχή του Προγράμματος που εκπροσωπεί την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Αερολέσχη Έδεσσας σε συνεργασία με την Αερολέσχη Μπίτολα “MircoTodorovski” της F.Y.R.O.M., είχαν καταθέσει κοινή πρόταση συνεργασίας για την ανάπτυξη διασυνοριακών δράσεων στον τομέα του αεραθλητικού τουρισμού τον Μάιο του 2012. Η κοινή πρόταση συνεργασίας κατατέθηκε για χρηματοδότηση από το διασυνοριακό πρόγραμμα IPA «Ελλάδα - Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας 2007-2013» που είναι ένα διασυνοριακό πρόγραμμα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας INTERREG III, που συγχρηματοδοτείται από η Ευρωπαϊκή Ένωση. Το Πρόγραμμα επικεντρώνεται στην προώθηση της βιώσιμης οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης στην παραμεθόριες περιοχές και την υποστήριξη της συνεργασίας για την αντιμετώπιση των κοινών προκλήσεων σε διάφορους τομείς.
Το πρόγραμμα εγκρίθηκε για πλήρη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση με το συνολικό ποσό των 1.097.814 Ευρώ
Αυτό περιλαμβάνει , στο σκέλος που θα υλοποιήσει η Αερολέσχη Έδεσσας στο αεροδρόμιό της, και χρηματοδοτείται με το ποσό των 502.615 Ευρώ, :
- Την κατασκευή υπόστεγου 800 τ.μ.,
- Την αγορά ενός υπερσύγχρονου διθέσιου μοτοανεμοπτέρου επιδόσεων και μιας σύγχρονης Μηχανής Εκτόξευσης Ανεμοπτέρων, για τον εκσυγχρονισμό της Σχολής Ανεμοπορίας και την προώθηση του αεραθλητικού τουρισμού στην περιοχή,
- Την δημιουργία Αεραθλητικού Μουσείου, στεγασμένου στο παραπάνω υπόστεγο σε έκταση 300 τ.μ. καθώς και την διαμόρφωση εξωτερικού μη στεγασμένου αεροπορικού Μουσείου εκτάσεως 1.500 τ.μ.
- Την υλοποίηση κοινών αεραθλητικών δράσεων με την Αερολέσχη Μπίτολα , όπως Αεραθλητικές εκδηλώσεις ( Airshow) στα δυο αεροδρόμια των Αερολεσχών, Ανεμοπορικούς Αγώνες, την λειτουργία αεραθλητικής κατασκήνωσης στο αεροδρόμιο της Αερολέσχης Έδεσσας για παιδιά μέχρι 15 ετών από την ΠΓΔΜ, και την εκπαίδευση εκπαιδευτών ανεμοπορίας από την Αερολέσχη Έδεσσας για την ανάπτυξη της ανεμοπορίας στην ΠΓΔΜ.

Από την πλευρά της η Αερολέσχη Μπίτολα , χρηματοδοτούμενη με το ποσό των 595.199,53 Ευρώ, θα προχωρήσει σε έργα αναβάθμισης του αεροδρομίου της που βρίσκεται στην περιοχή Logovardi δίπλα από τα Μπίτολα (Μοναστήρι). Η αναβάθμιση θα περιλαμβάνει την διαμόρφωση του διαδρόμου αποπροσγείωσης αεροσκαφών , την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των κτηρίων του αεροδρομίου ώστε να εξυπηρετούνται διάφορες αεραθλητικές ανάγκες, καθώς και την συντήρηση του αεροπορικού και αεραθλητικού υλικού της. Στον τομέα των εκδηλώσεων, αυτές θα περιλαμβάνουν αντίστοιχα τις ίδιες, με αυτές που θα υλοποιήσει η Αερολέσχη Έδεσσας.

Οι παραπάνω δράσεις και προμήθειες υλικών θα ολοκληρωθούν και από τους δυο φορείς , σύμφωνα με το αυστηρό χρονοδιάγραμμα του προγράμματος σε 18 μήνες. Ήδη την επόμενη εβδομάδα η Αερολέσχη Έδεσσας είναι έτοιμη να προκηρύξει δημόσιο διεθνή διαγωνισμό για την αγορά του αυτοαπογειούμενου διθέσιου μοτοανεμοπτέρου επιδόσεων, προϋπολογισμού 168.416 Ευρώ και μιας σύγχρονης Μηχανής Εκτόξευσης Ανεμοπτέρων προϋπολογισμού 71.400 Ευρώ. Θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός για την κατασκευή του υποστέγου 800 τ.μ. , προϋπολογισμού 203.099 Ευρώ.

Με την υλοποίηση του παραπάνω προγράμματος, η Αερολέσχη Έδεσσας πιστή στον καταστατικό της στόχο που είναι η διάδοση και ανάπτυξη του αεραθλητισμού στην Ελλάδα , λειτουργώντας κοινωφελώς μη κερδοσκοπικά 38 και πλέον χρόνια στην περιοχή, φιλοδοξεί να συμβάλλει αποφασιστικά και στην τουριστική ανάπτυξη της ορεινής Έδεσσας, προωθώντας εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αερολέσχης Έδεσσας

--------------------------------------
Παλιότερη δημοσίευσή μας σχετικά:
 Η Αερολέσχη Έδεσσας σε τροχιά ανάπτυξης μέσα από Διασυνοριακό Ευρωπαικό Πρόγραμμα!


 NEW ERA OFFICIALLY IN EDESSA GLIDING CLUB

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Wave in a Hidden Place for Soaring — Greece!

Ένα πολύ ωραίο αφιέρωμα του http://soaringcafe.com στην εξαιρετική πτήση του Μιχάλη Αναστασίου και του Θάνου Γιάνκου που ισοφάρισε σχεδόν το παγκόσμιο ρεκόρ ύψους με ανεμόπτερο.

Wave in a Hidden Place for Soaring — Greece!
As many of you, I presume, I did not know much about soaring in Greece. For sure I didn’t know about WAVE in Greece! For that reason it is good that I have faithful readers over there.
SO…time to change this, as Mike is prepared to share his diary on this day 2 in February 2013 with us.
Indeed Greece is hidden place for soaring. I will be glad to shed some light in this anytime.”

 Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα στο 
6,927 METERS ALTITUDE REACHED IN A PIPISTREL TAURUS

Κι ένα εξαιρετικό λίγο παλιότερο βίντεο του Μιχάλη και του Αλέξη Αναστασίου πάνω από την ίδια περιοχή:  

Pipistrel Taurus flight in Mountain Wave. (Wavementary 2012 by Aviodream in 720p)

 Wavementary was filmed December 2012 in Greece. Winds at 100 km/hr, laminar wave, but lots of humidity and the congestus released often sleet and snow. Light icing on the wings was normal.
Crew: Mike & Alex Anastasiou
Ship: Pipistrel Taurus SN36 (Special Version 15,3 meter)
Location: N38° 22' 34.26", E23° 1' 26.03 (Greece)
Music: Comsat by Carbon Based Lifeforms
HD Camera: TZ20 by Panasonic


Πηγή:http://soaringcafe.com/2013/02/wave-in-a-hidden-place-for-soaring-greece/

Νεκροί 19 Τουρίστες από Έκρηξη Aερόστατου στο Λούξορ της Αιγύπτου..

Photo: Photo taken before balloon crash near Luxor, Egypt that killed 19 tourists - http://www.breakingnews.com @ChrisMichel

Δεκαεννέα τουρίστες έχασαν τη ζωή τους από έκρηξη που σημειώθηκε στο αερόστατο, στο οποίο επέβαιναν, την ώρα που πετούσε πάνω από το Λούξορ της Αιγύπτου, όπως ανακοίνωσαν οι αιγυπτιακές αρχές ασφαλείας.
Το αερόστατο πετούσε σε ύψος 300 μέτρων, όταν έπιασε φωτιά και εξερράγη και στη συνέχεια συνετρίβη σε λιβάδια δυτικά του Λούξορ, ανέφεραν αξιωματούχοι.
Οπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας που διαθέτει τα αερόστατα για πτήσεις επάνω από την τουριστική περιοχή, οι τουρίστες είναι διαφορετικών εθνοτήτων και ότι μεταξύ τους περιλαμβάνονται Γάλλοι, Βρετανοί και Ιάπωνες.
«Είκοσι άτομα επέβαιναν στο αερόστατο. Σημειώθηκε έκρηξη και σκοτώθηκαν 19 επιβάτες. Ενας τουρίστας και ο πιλότος επέζησαν», δήλωσε τηλεφωνικά ο εκπρόσωπος.
Το Λούξορ βρίσκεται στις όχθες του Νείλου, φιλοξενεί τα πιο ονομαστά μνημεία της φαραωνικής εποχής, και αποτελεί δημοφιλή τουριστικό προορισμό.
 http://www.ethnos.gr

Σημείωση Paragliding And Aviation:
Το βίντεο που ακολουθεί είναι από παλιότερο συμβάν στην ίδια περιοχή ... 

UPDATE: Τα βίντεο από το ατύχημα βρίσκονται εδώ για όποιον τα ψ'αχνει αλλάδεν αιθάνομαι καλά να τα ανεβάσω στην σελίδα..
Τραγικό πραγματικά...
http://www.liveleak.com/view?i=d42_1361904983

Hot airballoon crash in Luxor, Egypt on 2011-10-19

What should be the wonderful final of a magnificent holiday ends as a ballooncrash in the Nile and a hard confrontation with a boat


Nέος τρόπος για να βγάζουμε τις Παραπεντίστικες ''Γραβάτες''!

 Και βέβαια για τους μη μυημένους να πουμε ότι η ''γραβάτα'' στο παραπέντε είναι το μπέρδεμα του ακροπτερυγίου ανάμεσα στα σχοινάκια. Τόσο δύσκολο έως αδύνατο να το επαναφέρεις μερικές φορές με τις συνηθισμένες τεχνικές.. 

Task 4 of the 2013 Monarca Open in Valle de Bravo, MX. We had just started the task and were doing the obligatory out and return to Divisa. At some point I noticed Nick had a small crevatte that just wouldn't pop out. I watched him try pulling his outer A line, pumping the brake, nothing seemed to get it out. If it was me I would have wanted a buddy to try and grab it but I wasn't sure if Nick was down. I happened to end up right next to him and yelled at him, sure enough he was game.
We were not exactly high up and the air was a bit bumpy. Luckily we managed to coordinate our flying just long enough for me to grab his trailing edge and pull it up. His outermost brake cascade line snapped when I pulled it but the wing returned to it's original shape and he had one less worry for the race ahead.
Good fun. Nice job on the task too Nick! He pulled ahead of me at the end even though we were both racing to goal on full bar. He was higher which put him a bit out of the lake 'valley' winds. Higher usually wins!


Το είδαμε μέσω Σωτήρη Λιόντου!

Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

Και όμως οι Ανεμογεννήτριες μπορούν να μην καταστρέφουν το υπόλοιπο περιβάλλον!


The solar park is conceived as a green “promenade”, along which there alternate panoramic viewing points and entirely self-sufficient solar greenhouses. As with city farms, visitors to the park will be able to stop and buy the local produce grow in these greenhouses.
The asphalt will be substituted with a technological road surface of a kind already in use in the USA (“solar roadways”). The road surface itself will, therefore, collect energy as a part of a power-generating system composed of a dense grid of solar cells coated with a transparent ad highly resistant form of plastic.
The entire system is capable of producing around 40 million kWh per annum – enough energy to provide power for approximately 15.000 families.
Sourse:  http://www.newitalianblood.com

Paramotor tandem flights above Chalkidiki Greece - summer 2012

 Πετώντας Paramotor και Paratrike πάνω από την πανέμορφη Χαλκιδική
με την

Ορεινή διάσωση στην Ελλάδα: μια πονεμένη ιστορία


Ο οδηγός βουνού Χρήστος Λάμπρης ανοίγει το φάκελο της ορεινής διάσωσης με αφορμή το πρόσφατο ορειβατικό ατύχημα στην Τύμφη

Οδηγός βουνού με μεγάλη εμπειρία που ειδικεύεται εδώ και πολλά χρόνια στον τουρισμό βουνού, ο Χρήστος Λάμπρης καταθέτει τις απόψεις του για τη ζοφερή πραγματικότητα της ορεινής διάσωσης στη χώρα μας και ανοίγει διάλογο για το τι πρέπει να γίνει στο μέλλον.
Το πρόσφατο ορειβατικό ατύχημα στην Τύμφη,  αποτέλεσε την αφορμή, να αποκαλυφθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα η ζοφερή πραγματικότητα της ορεινής διάσωσης στη χώρα μας. Τρεις ορειβάτες έκαναν μια διάσχιση στην περιοχή. Κινούνταν σε μια κορυφογραμμή που από τη μια πλαγιά ήταν ομαλή και από την άλλη είχε γκρεμό. Ο ένας ορειβάτης αποφάσισε να πάει στην άκρη  του γκρεμού για να βγάλει μια φωτογραφία. Βρέθηκε όμως επάνω σε ένα ασταθές  φρύδι χιονιού, το οποίο υποχώρησε και έπεσε στο κενό. Οι άλλοι δυο ορειβάτες κάλεσαν την πολιτική προστασία η οποία με τη σειρά της κινητοποίησε τις ομάδες διάσωσης. Ήρθε ένα ελικόπτερο super puma φορτωμένο με δυο βάρκες ναυτοδιάσωσης και έξι δυνατούς άντρες ειδικευμένους στη ναυαγοσωστική! Μια ομάδα της ΕΜΑΚ ανέβηκε ως το ορειβατικό καταφύγιο και παρέμεινε εκεί αδυνατώντας να κάνει κάτι περισσότερο. Η δε πολυδιαφημισμένη Ελληνική Ομάδα Διάσωσης έφτασε ως το Πάπιγκο και επιχειρούσε από …. το καφενείο του χωριού. Την επόμενη ανέβηκαν δυο καλύτερα εκπαιδευμένες ομάδες της ΕΜΑΚ και ήρθαν άλλα δυο ελικόπτερα τα οποία βοήθησαν να βγάλουν … φωτογραφίες της ορθοπλαγιάς. Το σκηνικό αυτό συνεχίστηκε με κάποιους να λένε στην οικογένεια ότι θα τον βρουν την Άνοιξη. Η οικογένεια δεν αποδέχθηκε αυτό το ενδεχόμενο και έτσι κάλεσε μια ομάδα διάσωσης που εδρεύει στις Ελβετικές Άλπεις, οι οποίοι εντός 45 λεπτών ανέσυραν τον νεκρό.
Υπήρχαν και στο παρελθόν ατυχήματα σε Ελληνικά βουνά, ορειβατικά, αεροπορικά ή άλλα, και χρειάστηκε αρκετές φορές να δοκιμαστούν οι μηχανισμοί της ορεινής μας διάσωσης. Ακολουθούσαν ανακοινώσεις ή δελτία τύπου προς ενημέρωση του κοινού, με κοινό παρονομαστή το πόσο επιτυχημένη ήταν η επέμβαση της μιας ή της άλλης ομάδας, και είναι γεγονός ότι το μη ειδικό κοινό είχε δημιουργήσει την εντύπωση ότι στην Ελλάδα έχουμε ορεινή διάσωση και μάλιστα ότι έχει και επιτυχίες. Ωστόσο οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνώριζαν την σκληρή πραγματικότητα ανέκαθεν. Οι επεμβάσεις ήταν πάντα πολύ αργές, συχνά με καθυστέρηση ημερών. Ακόμη και η πιθανότητα να βρεθεί την Άνοιξη, ήταν απολύτως αποδεκτή. Όμως, μια επιχείρηση ορεινής διάσωσης για να έχει χαρακτήρα διάσωσης, θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός λίγων ωρών από τη στιγμή του ατυχήματος, διαφορετικά ολισθαίνει σε επιχείρηση περισυλλογής πτώματος.

Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

ΕΚΤΑΚΤΟ - ''Καταρίφθηκε'' μετά από πυροβολισμούς Ελικόπτερο στις Φυλακές Τρικάλων κατά τη διάρκεια απόπειρας απόδρασης!!!! Φωτο Ντοκουμέντο!

tricalavoice.gr

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Έριξαν το ελικόπτερο μέσα στο προαύλιο των φυλακών Τρικάλων μετά από πυροβολισμούς - ΦΩΤΟ Ντοκουμέντο 

 Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο Βλαστός προσπάθησε να αποδράσει με ελικόπτερο
Απόπειρα απόδρασης λίγο πριν τις 5 μ.μ. με ελικόπτερο, ανταλλαγή πυροβολισμών και κατάρριψη του ελικοπτέρου μέσα στο προαύλιο…
Οι φύλακες με το που αντελήφθησαν το περιστατικό σήμαναν συναγερμός (σ.σ. υπήρχε επιφυλακή τις τελευταίες μέρες μιας και είχαν φτάσει πληροφορίες για «χτύπημα» έπειτα από τα γεγονότα στον Κορυδαλλό). Άντρες της εξωτερικής φρουράς και αστυνομικοί έδειξαν αυτοθυσία, χτύπησαν το ελικόπτερο το οποίο έπεσε μέσα στο προαύλιο. Συνελήφθησαν σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του trikalavoice.gr τρια άτομα. Στο σημείο έχει σπεύσει όλη σχεδόν η αστυνομική δύναμη των Τρικάλων...
Η φωτό του trikalavoice.gr είναι από τη στιγμή που η ανταλλαγή πυρών είναι σε εξέλιξη, με το ελικόπτερο να διακρίνεται.

Πηγή:  http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/

---------------------

 Απόπειρα απόδρασης Βλαστού στα Τρίκαλα: Επεσαν πυροβολισμοί. Χτυπήθηκε το ελικόπτερο

Συναγερμός γύρω στις 17.45 στις φυλακές Τρικάλων όταν σε ελικόπτερο που επέβαιναν άγνωστοι, επιχείρησαν να βοηθήσουνε κρατούμενο να αποδράσει. Δείτε την ΦΩΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ.

http://www.sportrikala.gr
Όπως αποκαλύπτει το trikalanews.gr Το ελικόπτερο στην προσπάθειά του να σηκώσει το ειδικό ηλεκτροφόρο δίχτυ των φυλακών, έγινε αντιληπτό από τους φύλακες, οι οποίοι πυροβόλησαν προς το ελικόπτερο και αυτοί πυροβόλησαν κατά των φρουρών .

Το ελικόπτερο χτυπημένο έχει πέσει μέσα στο χώρο των φυλακών και οι επιβαίνοντες στο ελικόπτερο συνελήφθησαν και είναι καλά στην υγεία τους.

Αυτή τη στιγμή επικρατεί κινητικότητα και έχουν αποκλειστεί όλοι οι δρόμοι γύρω από τις φυλακές από ισχυρότατες αστυνομικές δυνάμεις.

Ενδεικτικό της κρισιμότητας της κατάστασης είναι ότι στο σημείο έχει σπεύσει και ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μιχαλάκης, ενώ η όλη αστυνομική επιχείρηση συντονίζεται από τον Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Τρικάλων Ταξίαρχο Γιώργο Σουγλιέρη.
trikalanews.gr
---------------------
Βίντεο από Νίκο Σαλέπη trikalaola.gr (μέσω Ηλία Ντούβλη)
 
Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες του ιστολογίου υπάρχουν τραυματίες, ο Π. Βλαστός και ο χειριστής του ελικοπέρου. Και βέβαια από ότι επιβεβαιώνεται από τις νεώτερες πληροφορίες το πλήρωμα του ελικοπτέρου, χειριστής και μηχανικός ήταν υπό την ομηρεία των δραστών.

  Και από το πάντα σωστά ενημερωμένο GreekHelicopters.gr:

Αεροπειρατεία ελικοπτέρου και αποτυχημένη απόπειρα απόδρασης του Π. Βλαστού απο τις φυλακές Τρικάλων

Mαγικό και Ιστορικό Παραπεντίστικο Βίντεο του Σταύρου Φώκου από το 1997!

Και είναι μαγικό από όλες τις απόψεις.., οι φυσιογνωμίες, τα αλεξίπτωτα και ο υπόλοιπος εξοπλισμός, οι απογειώσεις όπως ήταν τότε, οι τεχνικές απογείωσης και πτήσης.
 Κυρίως όμως δείτε τον εκπληκτικό Στέλιο Καραπούλιο να απογειώνεται με το τριθέσιο το οποίο ομολογώ ότι μόνο σε φωτογραφία είχα πάλι ξαναδεί εκείνη την εποχή!
Ευχαριστούμε και πολλά μπράβο στον Σταύρο Φώκο που το επιμελήθηκε και το  ανέβασε στο you tube και μιας και γράφει μέρος πρώτο, υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα δούμε και το δεύτερο μέρος!



Το Αεροδρόμιο Μάλεμε στην υπηρεσία του Αεραθλητισμού! Πετώντας με Paratrike στο Μάλεμε!

Από ό,τι μαθαίνουμε από τα Χανιά τις τελευταίες ημέρες και επίσημα πλέον το ιστορικό, από την Μάχη της Κρήτης, αεροδρόμιο του Μάλεμε που ανήκει στην Πολεμική Αεροπορία, άνοιξε για την εξυπηρέτηση του Αεραθλητισμού σαν χώρος απογείωσης - προσγείωσης της ελεύθερης και μηχανοκίνητης πτήσης και πιθανώς και αποθήκευσης εξοπλισμού.

Πρόκειται για ένα μεγάλο γεγονός που προάγει τον Αεραθλητισμό στην μεγαλόνησο και σε όλη την Ελλάδα γενικότερα και αποτελούσε πάγιο αίτημα των φορέων της περιοχής εδώ και πολλά χρόνια.
Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει και στον Γιώργο Κισσανάκη για την προσπάθεια και την ενέργεια  που έχει καταβάλει για την επίτευξη αυτού του σκοπού.
 Στ βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τον Γιώργο να πιλοτάρει το καινούργιο του Paratrike στο αεροδρόμιο του Μάλεμε πετώντας μαζί με τον Κώστα Πενταράκη.
Δείτε τους να κάνουν touch and go στον διάδρομο του ιστορικού αεροδρομίου και -μεταξύ άλλων - την μαγική εικόνα με τα παροπλισμένα μαχητικά όπως φαίνονται από ψηλά!



ΣΕΜΙΝΑΡΙO SIV-ACRO PARAGLIDING - ΟΧΡΙΔΑ 2013

Η Cumulus Paragliding σε συνεργασία με τον πιλότο της Sky, Tomas Lednik, διοργανώνει σεμινάριο εκτάκτων πτητικών συμβάντων SIV+Acro courses. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί από 1.5.- 4.5.2013 στην λίμνη Οχρίδα. Η τοποθεσία αυτή είναι γνωστή στους κύκλους του Π5 και θεωρείται από τα ιδανικότερα μέρη στα Βαλκάνια για τέτοιου είδους ασκήσεις.

Τα βασικά πλεονεκτήματα της τοποθεσίας:
• επικρατούσα διεύθυνση άνεμου με την δυνατότητα απόκτησης μεγάλου ύψους.
• γλυκό καθαρό νερό της λίμνης που δεν βλάπτει τον εξοπλισμό.
• Ο χώρος διαμονής με αίθουσα προβολών και διδασκαλίας βρίσκετε σε κοντινή απόσταση
από τον χώρο προσγείωσης.

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Με Φουσκωτό Μηχανοκίνητο Αετό πάνω από το Καστελόριζο!!! Εκπληκτικό Βίντεο!

Ένα εκπληκτικό βίντεο γυρισμένο πάνω και γύρω από το πανέμορφο ακριτικό Καστελόριζο (Μεγίστη) και το μικρό νησιώτικο σύμπλεγμα που βρίσκεται γύρω από αυτό.
Ένα ιπτάμενο και θαλασσινό μαζί ταξίδι μέχρι το νησάκι και το σπιτάκι που κατοικούσε η Κυρά της Ρώ. Πανέμορφες εικόνες από την εσχατιά μιας Ελλάδας που οι περισσότεροι ίσως αντικρύζουν ''ζωντανές'' για πρώτη φορά!

Αυτό το πανέμορφο βίντεο που θα δείτε παρακάτω και ο τρόπος που γυρίστηκε με το φουσκωτό μηχονοκίνητο αετό, μας έκανε να θυμηθούμε αυτή την ιστορική φωτογραφία που βλέπετε παραπάνω. Είναι από τη δεκαετία του 1920, τότε που τα Αγγλικά και Γαλλικά υδροπλάνα είχαν σαν μόνιμη βάση τους το φιλόξενο λιμάνι του Καστελόριζου, στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων και στα μισά του υδάτινου δρόμου για την μέση ανατολή.

Credits goes to:
Μπάμπης Κωνσταντάτος
Χειριστής: Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Uploader στις 22/1/2013: Νίκος Κολούμπας
Το βίντεο το εντοπίσαμε στο http://www.sportsmag.gr

Toncontín Aproximacion US Airways - Απίστευτη Προσγείωση!!!

 Εσείς τί λέτε.., θα τα καταφέρει να μην βγει από τον διάδρομο???
Με κάνει να αναρωτιέμαι αν ο ίδιος το πίστευε....


Ευχαριστούμε τον Λουκά Χριστόπουλο που μας το έστειλε!

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Γιώργος Μπίλλης - Το Πανέμορφο Βίντεο που Κέρδισε την Δεύτερη θέση στη Σουηδία!

Ένα πανέμορφο βίντεο μας έστειλε ο Γιώργος Μπίλλης από την μακρυνή Σουηδία. Κι επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια αφήνω να μιλήσει ο ίδιος..:

''Γεια σου Δρ,
Η σκληρή η ξενιτιά την πτήση δεν την σταματά. Από την χιονισμένη Σουηδία σου στέλνω ένα φιλμάκι που έφτιαξα για τον διαγωνισμό βίντεο της Σουηδικής Αιωροπτεριστικής Ομοσπονδίας (ήρθα δεύτερος). Αν θες ανεβασέ το. Το υλικό το τράβηξα σε δύο Σάββατα του Αυγούστου και συνολικά 5 πτήσεις.
Φιλικά,

Γιώργος Μπίλλης''

Γιώργο σε ευχαριστούμε θερμά και σου ευχόμαστε καλές πτήσεις και πάντα επιτυχίες εκεί στην ξενιτιά. Είμαι βέβαιος ότι πάρα πολλοί θα τον ζηλέψουν αυτόν τον απίστευτο ουρανό. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου να τον ξαναμοιραστούμε μαζί σου!

Flygbogsering Skånes Fagerhult - Hanggliding aerotow in Sweden  

 Aerotow in Skånes Fagerhult - August 2012


9.8 Meters of Paradise - Speed Flying at Makapuu on Oahu, Hawaii with a Bullet GT 9.8

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

Βίντεο «ντροπής» στο αεροδρόμιο Λευκωσίας!

Εκεί που κρεμούσαν οι καπετανέοι τ’ άρματα κρεμάν οι γύφτοι τα νταούλια..

«Βίντεο «ντροπής» στο αεροδρόμιο Λευκωσίας!»

Ερωτηματικά εγείρονται γύρω από βίντεο το οποίο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, μέσω της ιστοσελίδας YouTube, στο οποίο προβάλλονται διάφορα άτομα να χορεύουν επί αεροπλάνου των Κυπριακών Αερογραμμών, το οποίο βρίσκεται καθηλωμένο στο αεροδρόμιο Λευκωσίας από το 1974.
Συγκεκριμένα, σε βίντεο που αναρτήθηκε στις 18 τρέχοντος μηνός, ομάδα νεαρών προσώπων φέρεται να έχει «καταλάβει» το εν λόγω αεροπλάνο υπό την επίβλεψη αντρών του ΟΗΕ. Παρουσιάζεται αρχικά ένα πρόσωπο το οποίο επιδίδεται σε χορευτικές φιγούρες στην παρουσία αντρών της ειρηνευτικής δύναμης. Στη συνέχεια ομάδα χορευτών, μαζί με τη συμβολή των φερόμενων ΟΗΕδων, παρουσιάζονται να χορεύουν επί του αεροπλάνου.
Η ειρηνευτική δύναμη του ΟΗΕ στην Κύπρο πρέπει να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Υπήρξε τέτοιο περιστατικό στο αερόδρομιο Λευκωσίας;
2. Αν ναι, ποιος παραχώρησε την άδεια εισόδου;
3. Άντρες της δύναμης έλαβαν μέρος στο βίντεο;
Εκείνο που επίσης προβληματίζει είναι ότι το βίντεο φέρει την ένδειξη «Official» (Επίσημο) πράγμα που εντοπίζεται και σε άλλα βίντεο του ίδιου χρήστη που γυρίστηκαν σε άλλα μέρη του πλανήτη.

Σημείωση Paragliding And Aviation:
Σε αυτό το χώρο προσγειώθηκαν τα Νoratlas εκείνο το βράδυ στην θρυλική Αποστολή Νίκη. Δυστυχώς όχι χωρίς απώλειες. Σε αυτόν τον ίδιο χώρο δώθηκε μία μεγάλη άνιση μάχη από τα λιοντάρια, τους Έλληνες καταδρομείς του Ταγματάρχη Γ. Παπαμελετίου. Και ήταν η πρώτη Ελληνική Νίκη το '74 στην Κύπρο καθώς σε πείσμα των εισβολέων και των ''ΟΗΕδων'', το αεροδρόμιο κρατήθηκε Ελληνικό. Έστω κι αν μετά έγινε ''ουδέτερη ζώνη'' καθώς για να δημιουργηθεί αυτή παραχωρήθηκαν ελεύθερα Κυπριακά εδάφη.
Λίγη ντροπή και λίγος περισσότερος σεβασμός αξίζει σε αυτό τον χώρο.
Δείτε το βίντεο και αν θέλετε να μάθετε τι ακριβώς έγινε σε αυτό το χώρο διαβάστε εδώ : 
Λευκωσία : Η μάχη του αεροδρομίου από το Εν Κρυπτώ.  

ΥΓ. Το κατέβασαν από εκεί που είχε αναρτηθεί αρχικά και ξανανέβηκε εδώ: 
 Kαι όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Charilaos15:
Tο βίντεο είχε ανεβάσει ο χρήστης SuperCarVidsNow αλλά κατέβηκε χθες. Ευτυχώς που το εντόπισε το δίκτυο 'Εμπροσθοφύλακας' έγκαιρα. Το ανεβάζω για να δείτε το αισχρό βίντεο με σεληνιασμένους καραγκιόζηδες να χορεύουν πάνω σε καθηλωμένο αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών εντός του κατεχόμενου αεροδρομίου Λευκωσίας, προφανώς με την σύμφωνο γνώμη των δυνάμεων του Ο.Η.Ε. 
Αισχρό βίντεο στο κατεχόμενο αεροδρόμιο Λευκωσίας




Όταν η πτήση ''Μόνος'' γίνεται ''Διθέσια'' χωρίς να το θες...

Χωρίς άλλα λόγια.....

Tandem Westendorf

Tandem Westendorf from haexn on Vimeo.
Το είδαμε μέσω Γιώργου Σαρρή!

Με το Trike στο βενζινάδικο κι απογείωση από την Εθνική Οδό? Γιατί όχι!

 Δεν είναι στην Ελλάδα αλλά στη Ρωσία..
 έχω ακούσει όμως πολλές ιστορίες ότι έχει γίνει κι εδώ..!
Κι όπως λέει κι ο φίλος μας ο Παύλος... ''Πλάκα με κάνεις σε λέω...''

Meanwhile At The Russian Gas Station


Το είδαμε μέσω Παύλου Δημητριάδη!

Paragliding Giona - Kalidromo by Antonis k6 - Amazing vid!!

Πανέμορφες εικόνες στο βίντεο του Αντώνη πάνω από την Γκιώνα, το Καλίδρομο και την πανέμορφη καταπράσινη Φωκίδα.
Το βίντεο έχει ανέβει τώρα στο you tube αλλά είναι από την προηγούμενη άνοιξη - Μάιος 2012.


Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

Tα σπιτάκια στον Χελμό εξαφανίστηκαν από τα χιόνια! Απίστευτες φωτο!!!

Ξημέρωμα στο Χελμό...


Η κυρία F 15! Γυναίκα πιλότος μαχητικού και ακροβατικού σμήνους.

 Η Nicole Malachowski, είναι επικεφαλής της 333η μοίρας μαχητικών αεροσκαφών F 15E της USAF . Κι όχι μόνο αυτό. Υπήρξε και πιλότος-μέλος του διάσημου ακροβατικού σμήνους Thunderbird της Αμερικανικής ΠΑ.

Στην Αμερική μπορεί να είναι κάτι συνηθισμένο να πετούν μαχητικά αεροσκάφη γυναίκες.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


http://www.onalert.gr

How to Swoop a pool on a private island!


Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

Greek-Cypriot Mil Mi 35P ''Crocodile'' Αmazing Photo Shots!

Δείτε ένα μικρό φωτογραφικό αφιέρωμα με εντυπωσιακές φωτογραφίες από τα επιθετικά ελικόπτερα Mil Mi 35P ''Crocodile'' της 450 Μοίρας της Κυπριακής Εθνοφρουράς. 

Φεβρουάριος 1978 - Η Αεροπειρατεία στην Κύπρο και η αποτυχημένη προσπάθεια των Αιγυπτίων

*Άρθρο του Ανιχνευτή (http://tolmwnnika.blogspot.com)

Η αποτυχημένη προσπάθεια

Κάποτε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας της Κύπρου, τον Φεβρουάριο του '78 έγινε μεγάλη φάση! Αιγύπτιοι κομάντος κατέφθασαν το βράδυ της 18 Φεβρουαρίου με σκοπό να καταλάβουν ένα ...κυπριακό αεροσκάφος που είχε καταληφθεί από Παλαιστίνιους ένοπλους τρομοκράτες.

Οι Παλαιστίνιοι , το πρωί της ίδιας ημέρας είχαν σκοτώσει τον Αιγύπτιο διευθυντή της εφημερίδας Αλ Αχράμ της Αιγύπτου και είχαν συλλάβει αιχμαλώτους άλλους 11 Άραβες, που συνεδρίαζαν στο ξενοδοχείο Χίλτον, στα πλαίσια της συνόδου του "Κινήματος Αφροασιατικής Αλληλεγγύης". Ο Αιγύπτιος, που ήταν προσωπικός φίλος του προέδρου Σαντάτ της Αιγύπτου, ήταν ο γενικός γραμματέας του Κινήματος. 
Στη συνέχεια για να ξεφύγουν, απαίτησαν από τους Κυπρίους, αεροσκάφος.

Record flight:Michail Anastasiou & Thanos Giankou with Taurus to 6927 meters of altitude!



Πολλά συγχαρητήρια και από εμάς στον Μιχάλη Αναστασίου και στον Θάνο Γιάνκου που πριν από λίγες ημέρες κατάφεραν με μία εξαιρετική πτήση να ισοφαρίσουν σχεδόν το παγκόσμιο ρεκόρ ύψους με ανεμόπτερο. Πέταξαν με ένα Pipistrel Taurus μέχρι τα 6.927 μέτρα σε μία εξαιρετική πτήση, με το παγκόσμιο ρεκόρ να βρίσκεται στα 7,143 μέτρα ύψος.
Ολόκληρο το ιστορικό της εκπληκτικής αυτής πτήσης το περιγράφει ο Μιχάλης Αναστασίου στην σελίδα της Pipistrel όπως θα διαβάσετε παρακάτω.
Η ανεμοπορία στη χώρα μας έχει βγάλει τα μεγάλα φτερά. Οι πτήσεις επιδόσεων διαδέχονται η μία την άλλη, τα φυτώρια νέων ανεμοπόρων μεγαλώνουν και εξελίσσονται. Δεν είναι τυχαίο που η ανεμοπορική κοινότητα βρίσκεται με το βλέμμα στραμένο στον στόχο των 2.000 χιλιομέτρων (wave flight) εντός Ελλάδος.
Εμείς να ευχηθούμε στον Μιχάλη και στον Θάνο να πετύχουν όλους τους στόχους τους και να έχουν πάντα καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις!

*Aντιγράφουμε από την σελίδα της Pipistrel το εισαγωγικό σημείωμα:
 Record flight: Mike Anastasiou with Taurus to 6927 meters of altitude!
Our Greek distributor and both professional and sport pilot Michail Anastasiou did it again!

After the record-breaking flight with the Taurus on 13. February 2010, when he reached 6700m (http://www.pipistrel.si/news/taurus-altitude-record), this time he and his co-pilot Thanos came very close to the official world altitude record for two-seat UL aircraft (which is 7143m at the moment and belongs to Mr. Mauri).
The entire Pipistrel team congratulates both pilots with heartfelt wishes to take it over the world record the next time! Thank you and good luck!


Michail himself wrote a very nice article about the flight, so we let him tell you the story in his own words:



Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Μιχάλη Αναστασίου στα Αγγλικά απευθείας στην σελίδα της Pipistrel στο:

6,927 METERS ALTITUDE REACHED IN A PIPISTREL TAURUS

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Gliding - Vercors Vol à Voile. Το πιο όμορφο παράθυρο στον κόσμο...

Μια καθυστερημένη απάντηση από τον υποδιοικητή της 8ης ΕΜΑΚ Θεσσαλίας,για την διάσωση στο Λάπατο


Μιας και έχουμε ασχοληθεί διεξοδικά με το θέμα αναδημοσιεύουμε την παρακάτω ανάρτηση από το http://epirusgate.blogspot.gr:

Μια καθυστερημένη απάντηση από τον υποδιοικητή της 8ης ΕΜΑΚ Θεσσαλίας,για την διάσωση στο Λάπατο

Πολλά έχουμε ακούσει και διαβάσει αυτές τις ημέρες για αυτό θα παραθέσω τα γεγονότα ως έχουν και ας θιχτούν κάποιοι. Ενημερωτικά για το γεγονός έχουν συνταχτεί και υποβληθεί και αναφορές τόσο από συναδέλφους της 2ης ΕΜΑΚ όσο και της 8ης ΕΜΑΚ. Ο καθένας γράφει ότι του κατεβαίνει προσπαθώντας να το παίξει ειδικός και σωτήρας. Η επιχειρηση ξεκίνησε από το πρωι της Δευτέρας και ολοκληρώθηκε την Πέμπτη το μεσημέρι. Κλήθηκαν η 2η ΕΜΑΚ και η 8η ως ενίσχυση της 5ης ΕΜΑΚ καθότι διέθεταν ομάδα ορειβατικού σκι. Οι δύο ΕΜΑΚ ενώθηκαν την Τετάρτη το πρωί στο καταφύγιο. Μαζί με τον υπέυθυνο του καταφυγίου Ροκά Γιώργο και τον οδηγό του Βουνού Ιωάννη Σταθόπουλο σχεδιάστηκαν δύο πλάνα . Το ένα ήταν της προσσέγγισης με τα ορειβατικά σκι από σημείο που όσοι γνωρίζουν υπήρχε κίνδυνος χιονοστοιβάδας θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές των διασωστών και το δεύτερο πλάνο ήταν η επέμβαση μιας μικρής ομάδας ορειβατών - διασωστών με το Σούπερ Πούμα την επομένη. Διαβεβαιώνω ότι οι υπάλληλοι των δύο ΕΜΑΚ (2ης, 8ης) διέθεταν και την γνώση και την εμπειρία αλλά και όλα τα προσόντα που απαιτούνται για τέτοιες επιχειρήσεις και ήταν πανέτοιμοι για κάθε είδους επέμβασης. Σε αυτό το σημείο απευθύνομαι στον συντάκτη του άρθρου και του συνιστώ όταν αναλαμβάβει να ασχοληθεί με ένα τέτοιο θέμα καλά θα κάνει να πληροφορείται από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς περισσότερο δε από τον καθ ύλην αρμόδιο επίσημο φορεά , το Πυροσβεστικό Σώμα. Σχόλια τύπου οι ΕΜΑΚ αρκέστηκαν στο να παρακολουθούν από το καταφύγιο είναι τελείως ανεδαφικά και αγγίζουν τα όρια της συκοφαντικής δυσφήμησης και απαντώ αυτόν: Οι άνδρες της 2ης και 8ης ΕΜΑΚ με πλήρη εξοπλισμό γνωρίζανε και την περιοχή και ανεβήκανε στο καταφύγιο η μεν 2η το βράδυ της Τρίτης η μεν 8η το πρωί της Τετάρτης σε χρόνο 3 ώρες από το πάπιγκο.Είχαν άριστη συνεργασία με τον Ροκά Γιώργο και Ιωάννη Σταθόπουλο. Καθ'ολη την διάρκεια της παραμονής τους ερχόταν συνεχώς πληροφορίες για τα τυχόν σημεία που πιθανόν να βρίσκεται ο αγνοούμενος πολλές φορές δε η πληροφορία που μεταφερόταν μετά από λίγο αναιρούνταν. Το γεγονός αυτό και μόνο εμπόδιζε το σχεδιασμό της επιχείρησης γιατί την μια φορά ο αγνοούμενος βρισκόταν 40 μέτρα από το σημείο πτώσης την άλλη 80 και την άλλη 150 και ούτε καθεξής. Όποιος γνωρίζει από διασώσεις ξέρει ότι άλλη επιχείρηση στήνεις στα 40 μέτρα άλλη στα 80 άλλη στα 150 και βάλε. Οι πληροφορίες διαβιβάζονταν σε εμάς από αυτούς που πετάγανε με το ελικόπτερο και τους συγγενείς. Παρενέβεναν φυσικά και κάθε λογής άσχετοι περιπλέκοντας την κατάσταση. Εδώ θα αναφερθώ στον ύπουλο ρόλο την Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης οι οποίοι είχαν το θράσος να εοχλήσουν το βράδυ της Τετάρτης κα περί ώρα 01.30 συνάδελφο της 2ης ΕΜΑΚ διαβεβαιώνοντας τον ότι ο αγνοούμενος βρέθηκε και να ακυρώσουμε την επιχείρηση με το Σούπερ Πούμα γιατί θα επενέβαιναν αυτοί. Φυσικά και αγνοήθηκαν παντελώς από τον έχων την ευθύνη της επιχείρησης υπογράφοντα του σχολίου. Η εμπειρία των ΕΜΑΚ σε διασώσεις και μεγάλη είναι αλλά και αποτελεσματικότατη και επιμένω ότι κανείς άλλος φορέας δεν διαθέτει αυτήν την εμπειρία και εκπαίδευση σε συνεργασία πάντα με τους εκπαιδευτές μας της ΕΟΟΑ και οδηγούς βουνών από τους οποίους πάντα ζητάμε πληροφορίες και συνεργασία και μέχρι τώρα έχουμε άριστη συνεργασία στο πεδίο των επιχειρήσεων . αρα τίποτα από όσα αναφέρονται στο άρθρο δεν ισχύει και εγκαλώ τον αρθρογράφο να ανακαλέσει και να ζητήσει Συγνώμη . Εάν δεν το πράξει οι υπάλληλοι των ΕΜΑΚ θα κινηθούν δικαστικά εναντίον του προς αποκατάσταση της ηθικής τους και του κύρους του Π.Σ. Η επιχείρηση της Πέμπτης σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους ασφαλείας, τον εξοπλισμό και τα μετεωρολογικά δεδομένα. Η ομάδα επέμβασης στο Σούπερ Πούμα επιλέχτηκε κατόπιν αυστηρής αξιολόγησης και αποτελούντο από τον Υπεύθυνο του καταφυγίου Ροκά Γεώργιο, οδηγό Βουνού Ιωάννη Σταθόπουλο Υπάλληλο της 8ης ΕΜΑΚ Δρουμπούρα Πασχάλη και υπαλλήλους της 2ης ΕΜΑΚ Ζιάγκα Ιωάννη και Αντωνίου Κυριάκο ενώ απ΄την 5η ΕΜΑΚ συμετείχαν δυο υπάλληλοι. Η όλη επιχείρηση έπρεπε να εκτελεστεί εως τις 11.30 διότι τα μετεωρολογικά δεδομένα έδιναν ισχυρούς ανέμους και ασθενείς χιονοπτώσεις . Παράταυτα οι ομάδα παρέβλεψε τον καιρό και συνέχισε μέχρι να γίνει απαγορευτική η πτήση του ελικοπτέρου. Η ομάδα διέθετε το πείσμα και τις ικανότητες να παραμείνει στο σημείο ακόμη και αν χρειαστεί σε περίπτωση που εγκλωβίζονταν λόγω κακοκαιρίας επί μια εβδομάδα. Η ομάδα εντόπισε πιθανό σημείο πτώσης , τράβηξε φωτογραφία η οποία είναι στην διάθεση των οδηγών βουνού και της υπηρεσίας μας και αναγκάστκε λόγω απαγορευτικού για το ελικόπτερο να αποχωρήσει. Γνωρίζαμε ότι ο καιρός θα έφτιαχνε περί τις 15:00 αλλά το Σούπερ Πούμα απεχώρησε Εκείνη την ώρα επιχείρησαν οι Ελβετοί και βρήκαν το πτώμα. Σε συνάντηση των μελών τής ομάδας μας με τους Ελβετούς τους έδειξαν το σημείο που είχαν φωτογραφήσει και οι Ελβετοί τους διαβεβαίωσαν ότι τον βρήκαν σε αυτό το σημείο. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια γύρω από την όλη επιχε'ιρηση και οι άνδρες των ΕΜΑΚ δεν επιζητούν ούτε δημοσιότητα ούτε φανφαρισμούς ούτε χειροκροτήματα . Εξαρχής είχαν πλάνο,στόχο με γνώμονα την ασφάλεια των εμπλεκόμενων και με σεβασμό στον πόνο των συγγενών, δεν προσπάθησαν να εκμεταλευτούν προς όφελός τους τίποτα καιδιακρίθηκαν για τον επαγγελματισμό τους την ταπεινότητά τους και την πειθαρχεία.Θ ήταν παράβλεψη να μη ανγνωρίσουμε την προσπάθεια του χειριστή του ελικοπτέρου κυρίου Χήτου όλες τις ημέρες ο οποίος υπερέβαλε εαυτόν θέτοντας σε κίνδυνο την Ζωή του αλλά και την αμέριστη υποστήριξη από το 199 ΣΕΚΥΠΣ σε ότι ζητήσαμε καθώς επίσης και το μετεωρολογικό κέντρο ου ΑΤΑ. Επίσης να ευχαρισήσω προσωπικά όλους τους συγγενείς του αποθανόντα που βρισκόταν στο χώρο του καταφυγίου για την εμπιστοσύνη τους και την βοήθειά τους με το φωτογραφικό υλικό.
ΚΙΤΣΙΟΣ Ζ. ΛΑΜΠΡΟΣ
ΠΥΡΑΓΟΣ
ΑΝ. ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 8ΗΣ ΕΜΑΚ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ EPIRUSGATE
1-Αγαπητέ κ. Κίτσιο,για τον ρόλο της ομάδας διάσωσης έχουν γραφτεί σχόλια που συμπίπτουν με τις απόψεις σας,τα οποία και μάλλον αγνοείτε.
2-Το γεγονός πως οι άνδρες της ΕΜΑΚ δεν έχουν την εμπειρία για να πραγματοποιούν τέτοιου είδους διασώσεις,το γνωρίζουν όλοι όσοι ασχολούνται με αυτά τα σπορ και έχουν γραφτεί δεκάδες άρθρα,σχετικά με αυτό το θέμα.
3-Ο Γιάννης Σταθόπουλος,είναι ένας εξαιρετικός ορειβάτης,αλλά δεν είναι οδηγός βουνού,όπως εσφαλμένα αναφέρεται στην απάντηση σας.
4-Οι Έλληνες οδηγοί βουνού,παρότι προσφέρθηκαν να βοηθήσουν,δεν τους κάλεσαν  οι υπεύθυνοι να συνδράμουν στο έργο της διάσωσης.Τέλος,θα πρέπει να σημειωθεί,πως οι Έλληνες Οδηγοί Βουνού είναι αυτοί που εκπαιδεύουν και τους άνδρες της ΕΜΑΚ.
 http://epirusgate.blogspot.gr

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

cowboy airline pilot makes a scary takeoff


Stubai Cup: Annual paragliding event in Tirol, Austria

he Stubai Cup is an annual paragliding "Testival" in the heart of the Austrian Alps. Pilots from all over the world are able to experiece flying in the mountains of Tirol (Tyrol) Austria with many different paragliders. They are also able to meet VIP paraglider pilots such as Chrigel Maurer, Pal Takats, Mike König, Ewa Wisnierska, and many others.

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Liana's first tandem jumb! - Boυτιά στο κενό... απο τα 10000 πόδια..!!!! UPDATED

H Λιάνα στο πρώτο της άλμα tandem με τους Blue Rebels από τα 10000 πόδια!

UPDATE:Ευχαριστούμε την Λιάνα που μας έστειλε τη νεότερη έκδοση του βίντεο (στο προηγούμενο κοβόταν η μουσική) και τον Στράτο που το ανέβασε στο you tube!

DROP ZONE MONTANA,BULGARIA
TANDEM SKYDIVE
WWW.BLUEREBELS.GR

LETS GO SKYDIVE........ 

 

BREAKING THE AIR ( TRAILER ). A short documentary that is about people who lost their gravity.

A short documentary that is about people who lost their gravity.
A journey seen from the wings of Ramón Alonso, (ex. world champion in aerobatic flying)
Filmed from different angles, but without forgetting that beyond the technique you have the magic.
The combination of the music and the G-Force, will make sure that the set-up is vibrating, and just by coincidence breaking a new world record.

  BREAKING THE AIR ( TRAILER -ENG ) from XAVIER VELASCO DU SOLIER on Vimeo.

Βροχή Μετεωριτών και Εκρήξεις στα χαμηλά στρώματα της ατμόσφαιρας πάνω από τα Ουράλια! Δείτε το βίντεο!

Όπως μεταδίδουν τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία αναφέρθηκαν τραυματισμοί και σπασμένα  τζάμια!
Δείτε το βίντεο:

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Πτήση Υμηττός - Παραλία Γλυφάδας - Με Παραπέντε πάνω από την Αθήνα!

 Ενα βίντεο από τον Μιχάλη με πτήσεις του από τον Υμηττό έως την παραλία της Γλυφάδας.
 Η απίστευτη θέα της Αθήνας στο πιάτο, ο ταλαιπωρημένος Υμηττός, το παλιό και αγαπημένο για πολλούς αεροδρόμιο του Ελληνικού στο βάθος, το πέρασμα πάνω από την πόλη...
Δείτε τα σε ένα πανέμορφο βίντεο!

Gleitschirm Poison 3 from Michael on Vimeo.
Το είδαμε μέσω Dim στο www.sky.gr

Paragliding Psatha Greece 10 - 02 - 2013 by Nikos Sprayman!

Η ειδοποιός διαφορά των επιχειρήσεων Έρευνας Και Διάσωσης στο Πάπιγκο και στον Σελινούντα.

 Ελικόπτερο Super Puma (c) haf.gr
 Δύο μέτρα και δύο σταθμά φαίνεται ότι ακολουθούνται πλέον σε ότι αφορά τις εναέριες επιχειρήσεις  Έρευνας και Διάσωσης από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες.
 Πριν δεκαπέντε περίπου ημέρες όταν συνέβη το ατύχημα στο Πάπιγκο και χρειάστηκε να κινητοποιηθεί και πάλι ο μηχανισμός Έρευνας και Διάσωσης, προκλήθηκε σάλος στην περιοχή της Ηπείρου αλλά και στο διαδίκτυο όταν, σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού τύπου, ζητήθηκαν από την Περιφέρεια της Ηπείρου 30,000 ευρώ (και μάλιστα κάποιες πηγές αναφέρουν πως ζητήθηκαν προκαταβολικά) προκειμένου το ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας να συμετάσχει στις έρευνες.
Το θέμα μας απασχόλησε στο Paragliding And Aviation και το αναδείξαμε στο http://drflight.blogspot.gr/2013/01/30-updated.html 
Eλικόπτερο AB-205 (c) haf.gr
 Εν συντομία τα χρήματα αυτά αναλογούσαν πάντα σύμφωνα με τα δημοσιεύματα στο ημερήσιο κόστος της πτήσης μετάβασης του Super Puma από την Αθήνα στο Γιάννενα και επιστροφή. 
Δηλαδή για κάθε ημέρα που συμετείχε το Super Puma στην έρευνα για τον άτυχο ορειβάτη η Περιφέρεια της Ηπείρου έπρεπε να πληρώνει αυτό το ποσό (30,000 ευρώ) σύν ένα ποσό ακόμα μερικών χιλιάδων ευρώ για κάθε ώρα πτήσης του ελικοπτέρου στην περιοχή. Λέγεται ότι το τελικό ποσό ξεπέρασε τις 100,000 ευρώ. 
Το θέμα μάλιστα δεν περιορίστηκε εκεί αλλά πήγε και στη Βουλή με σχετική ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. κ Βασίλης Οικονόμου και είχε τίτλο:  Επί πληρωμή η έρευνα και διάσωση; 
Κι ερχόμαστε στο προχτεσινό περιστατικό με τους 6 Γερμανούς λάτρεις του καγιάκ, τρεις από τους οποίους αγνοούνταν, στον ποταμό Σελινούντα στην Αχαία, ευτυχώς με ευτυχή κατάληξη για τους αγνοούμενους αυτή τη φορά, μετά από μία εξαιρετικά μεγάλη κινητοποίηση, αφού διεσώθησαν από άνδρες της ΕΜΑΚ. Και τους αξίζουν συγχαρητήρια γι' αυτό.
 Κι εκεί συμμετείχε ελικόπτερο Έρευνας και Διάσωσης της Πολεμικής Αεροπορίας όπως μας ενημερώνει άλλωστε και το ίδιο το site της Π.Α. (ΕΔΩ) όπου αναγράφει την καθημερινή κοινωνική προσφορά της Π.Α. που κάθε άλλο παρά μικρή και ευκαταφρόνητη είναι.
Αυτή τη φορά χρησιμοποιήθηκε ένα από τα μικρότερα ελικόπτερα του τύπου Agusta Bell - 205 το οποίο πέταξε για 1,6 ώρες στην περιοχή προσπαθώντας να εντοπίσει τους αγνούμενους.
Και το ερώτημα είναι, σε τί ακριβώς διαφέρουν αυτά τα δύο περιστατικά? 
Ζητήθηκαν από  τις αρμόδιες υπηρεσίες χρήματα για την πτήση του ελικοπτέρου από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος? (σε αντιστοιχία με ό,τι έγινε στα Γιάννενα προφανώς).
Ή ο λογαριασμός θα πάει στην Γερμανική πρεσβεία που όπως γράφτηκε σε τοπικά μέσα και ήταν φυσικό, ενδιαφέρθηκε έντονα για την τύχη των αγνοούμενων Γερμανών πολιτών?
Ή τον λογαριασμό σε αυτή την περίπτωση θα τον πληρώσει η ίδια η Π.Α.?
Σε περιπτώσεις που η ανθρώπινη ζωή κρέμεται από μία μικρή κλωστή μπορούν να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά? 
----------------------------
Πηγή: Paragliding And Aviation



Τα υδροπλάνα… επιστρέφουν στην Ελλάδα!

Στο Υδατοδρόμιο της μαρίνας της Πάτρας
…Μέχρι που να τα ξαναδιώξουμε, θα συμπληρώναμε στο τίτλο γιατί για το συγκεκριμένο θέμα, που έχουμε γράψει πολλά από τα μέσα της δεκαετίας του 2000, χρειάζεται μια βρεγμένη σανίδα για πολλούς,  μα πάρα πολλούς!
Τέλος πάντων, όπως φαίνεται το υπουργείο Ανάπτυξης με ειδικό σχέδιο νόμου (αφαιρέθηκε από άλλο που περιεχόταν) θα δημιουργήσει  το πλαίσιο για την δημιουργία υδροδρομίων (άντε να δούμε εάν θα είναι επί της θητείας της τρέχουσας πολιτικής ηγεσίας του ή θα περάσει η σκυτάλη στους επόμενους, όπως έχει γίνει αμέτρητες μέχρι στιγμής φορές).
Ελπίζεται ότι έτσι θα συμπληρωθεί το καθεστώς «φιλικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος» για την επάνοδο των υδροπλάνων στην αεροπορική αγορά.
Έτσι θα περιμένουμε να ολοκληρωθεί το πλαίσιο πριν επανέλθουμε. Να υπενθυμίσουμε όμως ότι η πρώτη επένδυση του είδους από την  AirSeaLines ξεκίνησε το 2004 και έληξε άδοξα το 2009, όταν οι ομογενείς που την έκαναν, βαρέθηκαν να εμπαίζονται από την αναποφασιστικότητα και τις παλινωδίες του ελληνικού δημοσίου. Φυσικά, υπό αυτό το πρίσμα εξατμίστηκε και το ενδιαφέρον που υπήρχε και  από άλλες εταιρίες.
Όσοι γνωρίζουν το θέμα μιλούν μια οργανωμένη επίθεση πολλαπλών συμφερόντων κατά της προσπάθειας που σε συνδυασμό με την ελληνική γραφειοκρατία  έκανε το περιβάλλον επιχειρήσεων υδροπλάνων ασφυκτικό και τελικά αδύνατο.
Τα παραδείγματα των προσκομμάτων που μπήκαν στην προσπάθεια είναι πολλά, αλλά θα μείνουμε προς το παρόν σε ένα, που ίσως ήταν και το μεγαλύτερο.  Για να υπάρξει ελπίδα σε αυτό τον ευαίσθητο τομέα των αερομεταφορών, το υδροδρόμιο στο λεκανοπέδιο Αττικής θα έπρεπε να είναι τοποθετημένο κάπου κεντρικά, με την καλύτερη επιλογή το «Φαληρικό Δέλτα».  Η προσπάθεια πολεμήθηκε λυσσαλέα από διάφορους φορείς, «ενδιαφερόμενος» και παρατρεχάμενους (ακόμη και το ΠΝ, αν θυμόμαστε καλά ήταν αντίθετο λόγω της γειτνίασης με το «πάρκο» του). Προτάθηκε στη συνέχεια το Λαύριο, όπου όσοι έχουν μνήμη θα θυμούνται τους ακτοπλόους που αρνιούνται πεισματικά να μεταφερθούν στο εκεί λιμάνι.  
Και εκεί πολεμήθηκε η πρόταση, πρωτοστατούντων «ομάδων κατοίκων που φοβόντουσαν την όχληση και την μόλυνση».  Έπεσαν και κάτι οικολόγοι στους τόπους προορισμού (Ιωάννινα, Λίμνη Πλαστήρα) που ξεσηκώθηκαν για την προστασία των στις «Natura» και τελικά τα υδροπλάνα έφυγαν.
Για να δούμε τώρα που λέμε ότι ξαναγυρίζουν, εάν τα μυαλά άλλαξαν.
http://ptisidiastima.wordpress.com/ 

Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

ASK 21 Short flight - by Dimitris Christopoulos

16 Years Old! - High-quality free fly training at Skydive Dubai!

Mike Swanson & Mohammed Al Huraiz

Mike Swanson & Mohammed Al Huraiz from Skydive Dubai on Vimeo.

Σαν τα κουνούπια πέφτουν τα ελικόπτερα Cobra στα Top Gear όλου του κόσμου!



UPDATE: Όπως μας ενημερώνουν οι φίλοι μας από το Aniationlive πρόκειται για το ίδιο περσινό περιστατικό. Το ψάξαμε πιο πολύ και μάλλον έχετε δίκιο παιδιά, απλώς είναι καινούργιες σκηνές από το περσινό ατύχημα. Έγινε στην έρημο της Αριζόνα το περιστατικό αλλά γυριζόταν για λογαριασμό του Top Gear - Korea. Μας μπέρδεψε τελικά κι εμάς ότι το συγκεκριμένο βίντεο δημοσιεύτηκε από το Top Gear στο Υou Tube μόλις προχθες 13 Φεβρουαρίου 2013.. Πολλές ευχαριστίες!!!! 

Αρχική Ανάρτηση:
Περιδιαβαίνοντας χθες το διαδίκτυο πέσαμε αρκετές φορές πάνω στην είδηση ότι έπεσε το ελικόπτερο Cobra που έκανε ''κόντρες'' στα γυρίσματα του ΤOP GEAR.
Παλιά είδηση σκεφτήκαμε που την αναμασάνε τώρα πάλι, αλλά... αφού την είδαμε και την ξαναείδαμε μπροστά μας είπαμε να ρίξουμε μια ματιά και.. ω του θαύματος!
 Και δεύτερο Cobra έπεσε κατα τη διάρκεια των γυρισμάτων του TOP GEAR. Στη Νότιο Κορέα αυτή τη φορά, ενώ την προηγούμενη ήταν στις ΗΠΑ.
  • Και τις δύο φορές έπεσε on camera!
  • Και τις δύο φορές ο χειριστής δεν έπαθε τίποτα!
Τα ελικόπτερα αυτά είναι πολιτικού νηολογίου και έχουν αγοραστεί πιθανότατα από τα παροπλισθέντα, κάτι που συνηθίζεται στην Αμερική.
Δείτε εδώ το βίντεο με την πρόσφατη πτώση και στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την παλιότερη ανάρτησή μας με την προηγούμενη:

Helicopter Crash Caught On Camera - Top Gear Korea - Top Gear



 Και η περυσινή μας ανάρτηση:

Viper VS Cobra! - και η συντριβή κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του Top Gear USA!

Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Ουρανοκατέβατοι σε Απάτητο Χιόνι! Αmazing Paragliding Video by Sotiris Liontos & Photos by Ioannis Zois!

Από τις περιγραφές των φίλων μας από τα Γιάννενα το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν επικό από πλευράς χειμωνιάτικων πτήσεων στην περιοχή της Ηπείρου.

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε είναι του Ιωάννη Ζώη!
 και το βίντεο είναι του Σωτήρη Λιόντου!
Update:
Από τον Γιάννη πήραμε το παρακάτω μήνυμα και το προσθέτουμε εδώ: 
Θα ηθελα να πω το εξης.Πεταξε εκτος του γνωστου Λιοντου, ο υπεροχος Νίκος Τσίκας,ο Αkis Flymania και ο Βασίλης Κασκοράς!

Aπολαύστε τα! 







Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΜΠΡΑΒΟ στον χειριστή του F-16 Block 52+

Οι πολύ κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή του Ανατολικού Αιγαίου, επιφύλαξαν μια δυσάρεστη έκπληξη στο ζεύγος μαχητικών F-16 Block 52+ που είχε απογειωθεί από την 115 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ), προσπαθώντας να εξακριβώσει την ταυτότητα του αργοκίνητου ίχνους που είχε προηγουμένως εντοπιστεί από το εθνικό σύστημα αεράμυνας προχθές τη νύχτα λίγο πριν τα μεσάνυχτα (θα αναφερθούμε στο θέμα σύντομα…).
Ένα από τα μαχητικά κατά τη διάρκεια της νυκτερινής έρευνας κτυπήθηκε ξαφνικά από κεραυνό, με αποτέλεσμα να σημάνει αμέσως συναγερμός στο συντονιστικό κέντρο έρευνας και διάσωσης! Ελικόπτερο Super Puma τέθηκε σε επιφυλακή αναμένοντας εντολή για να προβεί σε διάσωση χειριστή, που ενδεχομένως θα είχε εγκαταλείψει το λαβωμένο μαχητικό. Μεσολάβησαν μερικά βασανιστικά και αγωνιώδη λεπτά κι ενώ οι διασώστες βρίσκονταν εντός του ελικοπτέρου, πριν από την αρνητική απάντηση του χειριστού του κεραυνόπληκτου μαχητικού.

Ο χειριστής – …. ένας από τους «ένστολους» που πληρώνουν τις εγκληματικές πολιτικές δεκαετιών, δηλαδή την κοροϊδία – όχι μόνο δεν έχασε την ψυχραιμία του, αλλά ενεργώντας ως πραγματικός έμπειρος ιπτάμενος, αποφάσισε να επιχειρήσει να προσγειώσει το μαχητικό και να διασώσει για την Πολεμική Αεροπορία και την Ελλάδα, το πολύτιμο επιχειρησιακά, αξίας 40 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ, αεροσκάφος.
Δεν γνωρίζουμε το μέγεθος της βλάβης που προέκυψε, ούτε εάν το ΓΕΑ σκοπεύει να απονείμει ευαρέσκεια στον αξιωματικό της που κατάφερε και προσγείωσε το μαχητικό, το οποίο σύντομα θα βρίσκεται ξανά στον ουρανό του Αιγαίου στα χέρια κάποιου ιπτάμενου της Αεροπορίας προστατεύοντας την ακεραιότητα της πατρίδας.
Εκείνο όμως που αποδείχτηκε περίτρανα – με αποδέκτες όλους εκείνους που βυσσοδομούν με κάθε ευκαιρία κατά των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων – είναι ότι κάποιοι που παίζουν τη ζωή τους κορόνα γράμματα στον αέρα επί 24ώρου βάσεως, χωρίς αργίες και αποχές (σ.σ. αφορά χειριστές των μαχητικών, πληρώματα και διασώστες των Super Puma και φυσικά πολλούς από τις μάχιμες ειδικότητες πάνω στις οποίες στηρίζεται η έγκαιρη ειδοποίησης και η ασφαλής πτήση των προηγούμενων), αναγκάζονται κάτω από την πίεση των συνθηκών να λαμβάνουν από δύσκολες έως και επικίνδυνες για τη ζωή τους αποφάσεις, προκειμένου να μην χαθεί το πανάκριβο αεροσκάφος που τους εμπιστεύθηκε η πατρίδα.
Ένα μεγάλο μπράβο, μαζί με ένα ακόμη πιο μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ από όλους εμάς που απολαμβάνουμε τις ειδήσεις googlάροντας (ακόμη ένας νεολογισμός…) στον υπολογιστή μας, προς τον Επώνυμο και μαζί Ανώνυμο χειριστή της Πολεμικής Αεροπορίας της 115 Πτέρυγας Μάχης για την επιτυχή προσγείωση του λαβωμένου μαχητικού.
Ίσως κάποιοι να σχολιάσουν «ε, και; Αφού έχει ξανασυμβεί…». Σε αυτούς τους ανειλικρινείς λοιπόν σχολιαστές μιας μόνιμα στρεβλωμένης πραγματικότητας, θα απαντήσουμε ότι η διαφορά μεταξύ ατυχήματος και δυστυχήματος είναι τόσο προκλητικά και συνάμα απελπιστικά μικρή, ώστε να αποκτά ουσία και περιεχόμενο η ευχή την οποία δίδουμε σε όλους ανεξαιρέτως τους Ίκαρους της Πολεμικής Αεροπορίας με την φράση: «ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ»…
http://www.defence-point.gr/

Anything for Height - a short Sol Paragliders Supersonic compilation.

Anything for Height from Herminio Cordido on Vimeo.
Το είδαμε μέσω Γιώτας Ραπάνου!

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Αερο-Ρυμούλκυση 9 Ανεμοπτέρων ταυτόγχρονα!!! - 9 Gliders Αero-Tow Video!!!

1.6.2006,letisko Sliac, Letecky sportovy klub Zvolen v spolupraci s firmou Aeroslovakia s.r.o. na zaver leteckych dni SAF 2006 prekonal svetovy rekord v pocte vlecenych vetronou. Motorove lietadlo Z-137t utiahlo spolu 9 vetronov typu L-13 Blanik sucastne.

Ευχαριστούμε θερμά τον καλό μας φίλο και ανεμοπόρο Θάνο Γιάνκου που μας το έστειλε!


Εκπληκτική Προσγείωση Ανεμοπτέρου με Πλάγιο Άνεμο!


Το είδαμε μέσω Ιάκωβου Τίγκα!

Paragliding S.I.V. - Lugano Lake (Switzerland)


Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Mayday - Yakovlev Yak-50, Engine out forced landing video

Post major maintenance/life extension at Yak UK Ltd a YAK 50 loses oil pressure over the Lake District at 1250ft. Engine runs until dry before seizing, gearbox u/s and windmilling prop at 3100ft followed by glide, wheels up as per ops (no flaps on the 50) into a rough field with an upslope of 12-14 degrees at 500ft amsl.
First impact to full stop 47 metres, first belly impact approx 35 metres.
Aircraft did not go through a wall, starboard aileron did contact with a fence post.
Wind reported at Carlisle less than 5kts - windmills visible not turning and shutdown. Ground soft. When the engine seized it caused the reduction gearbox to disintegrate hence a windmillling prop and engine shut down with mags off and fuel cut. On inspection the cylinders completely solid, engine core since scrapped. Aircraft repaired and will be airworthy. US 'Strong' parachute worn.