Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΜΠΡΑΒΟ στον χειριστή του F-16 Block 52+

Οι πολύ κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή του Ανατολικού Αιγαίου, επιφύλαξαν μια δυσάρεστη έκπληξη στο ζεύγος μαχητικών F-16 Block 52+ που είχε απογειωθεί από την 115 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ), προσπαθώντας να εξακριβώσει την ταυτότητα του αργοκίνητου ίχνους που είχε προηγουμένως εντοπιστεί από το εθνικό σύστημα αεράμυνας προχθές τη νύχτα λίγο πριν τα μεσάνυχτα (θα αναφερθούμε στο θέμα σύντομα…).
Ένα από τα μαχητικά κατά τη διάρκεια της νυκτερινής έρευνας κτυπήθηκε ξαφνικά από κεραυνό, με αποτέλεσμα να σημάνει αμέσως συναγερμός στο συντονιστικό κέντρο έρευνας και διάσωσης! Ελικόπτερο Super Puma τέθηκε σε επιφυλακή αναμένοντας εντολή για να προβεί σε διάσωση χειριστή, που ενδεχομένως θα είχε εγκαταλείψει το λαβωμένο μαχητικό. Μεσολάβησαν μερικά βασανιστικά και αγωνιώδη λεπτά κι ενώ οι διασώστες βρίσκονταν εντός του ελικοπτέρου, πριν από την αρνητική απάντηση του χειριστού του κεραυνόπληκτου μαχητικού.

Ο χειριστής – …. ένας από τους «ένστολους» που πληρώνουν τις εγκληματικές πολιτικές δεκαετιών, δηλαδή την κοροϊδία – όχι μόνο δεν έχασε την ψυχραιμία του, αλλά ενεργώντας ως πραγματικός έμπειρος ιπτάμενος, αποφάσισε να επιχειρήσει να προσγειώσει το μαχητικό και να διασώσει για την Πολεμική Αεροπορία και την Ελλάδα, το πολύτιμο επιχειρησιακά, αξίας 40 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ, αεροσκάφος.
Δεν γνωρίζουμε το μέγεθος της βλάβης που προέκυψε, ούτε εάν το ΓΕΑ σκοπεύει να απονείμει ευαρέσκεια στον αξιωματικό της που κατάφερε και προσγείωσε το μαχητικό, το οποίο σύντομα θα βρίσκεται ξανά στον ουρανό του Αιγαίου στα χέρια κάποιου ιπτάμενου της Αεροπορίας προστατεύοντας την ακεραιότητα της πατρίδας.
Εκείνο όμως που αποδείχτηκε περίτρανα – με αποδέκτες όλους εκείνους που βυσσοδομούν με κάθε ευκαιρία κατά των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων – είναι ότι κάποιοι που παίζουν τη ζωή τους κορόνα γράμματα στον αέρα επί 24ώρου βάσεως, χωρίς αργίες και αποχές (σ.σ. αφορά χειριστές των μαχητικών, πληρώματα και διασώστες των Super Puma και φυσικά πολλούς από τις μάχιμες ειδικότητες πάνω στις οποίες στηρίζεται η έγκαιρη ειδοποίησης και η ασφαλής πτήση των προηγούμενων), αναγκάζονται κάτω από την πίεση των συνθηκών να λαμβάνουν από δύσκολες έως και επικίνδυνες για τη ζωή τους αποφάσεις, προκειμένου να μην χαθεί το πανάκριβο αεροσκάφος που τους εμπιστεύθηκε η πατρίδα.
Ένα μεγάλο μπράβο, μαζί με ένα ακόμη πιο μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ από όλους εμάς που απολαμβάνουμε τις ειδήσεις googlάροντας (ακόμη ένας νεολογισμός…) στον υπολογιστή μας, προς τον Επώνυμο και μαζί Ανώνυμο χειριστή της Πολεμικής Αεροπορίας της 115 Πτέρυγας Μάχης για την επιτυχή προσγείωση του λαβωμένου μαχητικού.
Ίσως κάποιοι να σχολιάσουν «ε, και; Αφού έχει ξανασυμβεί…». Σε αυτούς τους ανειλικρινείς λοιπόν σχολιαστές μιας μόνιμα στρεβλωμένης πραγματικότητας, θα απαντήσουμε ότι η διαφορά μεταξύ ατυχήματος και δυστυχήματος είναι τόσο προκλητικά και συνάμα απελπιστικά μικρή, ώστε να αποκτά ουσία και περιεχόμενο η ευχή την οποία δίδουμε σε όλους ανεξαιρέτως τους Ίκαρους της Πολεμικής Αεροπορίας με την φράση: «ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ»…
http://www.defence-point.gr/

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/2/13 13:57

    σίγουρα είναι από κεραυνό η είναι κάτι άλλο, γιατί έχει δείξει η ιστορία άλλα πράγματα σε τέτοιες συναντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/2/13 11:00

    τί είναι αυτά ρε παιδιά ;
    μπράβο που δεν έχασε την ψυχραιμία του ο πολεμιστής αεροπόρος ;
    τί είναι ο επαγγελματίας χειριστής ; κοριτσάκι ;

    και ποιό είναι το συμβάν ; κεραυνός σε αεροπλάνο ; πάτε καλά ; ξέρετε πόσα αεροπλάνα σε όλον τον κόσμο χτυπήθηκαν την ίδια μέρα από κεραυνό μέσα σε καταιγίδες ;

    τελικά έπαθε το αεροπλάνο κάποια ζημιά ; έμαθε κανείς ;

    και που κολλάει στο συμβάν, η διαφορά ατυχήματος από δυστύχημα ; που βεβαίως και δεν είναι αυτή που γράφει το δημοσίευμα !
    μήπως ο συντάκτης νομίζει ότι γράφει για 13χρονα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. * Στις 13-05-2010, κατά την διάρκεια ενόργανης προσέγγισης στο Α/Δ ALBACETE της Ισπανίας στα πλαίσια άσκησης του TLP το αφος F-16D Block 50 S/N 084 στην πίσω θέση του οποίου ίπταντο ο Δκτής του TLP Col. (SAF) Ignatiuo Bengoechea Marti και ενω βρισκόταν εντός νεφών χτυπήθηκε απο κεραυνό. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η απώλεια της MAIN GEN, FCC, FCR, INS, HUD, ADI και ρωγμές στο RADOME του αφους. Διατηρώντας την ψυχραιμία του ο Σγός (Ι) Μιχελής Γεώργιος και με την χρήση του Βοηθητικού Τεχνητού Ορίζοντα εξήλθε των νεφών. Εν συνεχεία εκτέλεσε τις προβλεπόμενες διαδικασίες του Check List και προσγειώθηκε ασφαλώς στο Α/Δ ALBACETE.

    Το υπόλοιπο : http://www.aviationlive.org/2013/02/m-k-f-16-block-52.html#ixzz2KxuiY4si

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε το εδώ..!: