Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Οι πρώτες εντυπώσεις του Ανδρέα Μέρελη από το νέο του AXIS Mercuri '09 (Ανανέωση)

Καλοπέταχτο Ανδρέα,
καλές προσγειώσεις
και πολλές επιτυχίες!!

Το Mercury είναι πολύ σοβαρό εργαλείο, όσο το πετάω τόσο το ερωτεύομαι. Ο λόγος του φοβερός, μπορεί και κρατιέται σε πτήση σε συνθήκες μηδαμινές, η στροφή του ακριβής και τα ακροπτέρυγα γεμάτα ενέργεια κατά την πτήση. Σε αναταράξεις νιώθεις την πτέρυγα να ψαλιδίζει, στην αρχή σε κάνει να ανησυχείς, αλλά τελικά δεν είναι τόσο τρομακτικό όσο μπορεί να το φανταστεί κάποιος όταν βλέπει την πτέρυγα σε πτήση
. Τα φρένα είναι άμεσα και με μικρή διαδρομή, (πράγμα που εγώ δεν το έχω συνηθίσει ακόμη) και η συμπεριφορά του στα θερμικά πάρα πολύ καλή, ειδικά στα ασθενή θερμικά είναι το κορυφαίο από αυτά που έχω πετάξει. Εγώ θα το χαρακτήριζα Flying Machine και νομίζω ότι έχω πολλά ακόμη να μάθω από αυτό.
πηγή: FLY&FUN / photo:vangelis 'drflight'

2 σχόλια:

  1. Αντρεα προσπαθησε να μην σφυριζεις οταν πετας περα απο τα πουλια ενοχλεις κ αυτους που προσπαθουν να πεταξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι τα γρήγορα.. Σφυρίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε το εδώ..!: