Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Νέος Πτητικό Σύστημα Ελέγχου για το Παραπέντε!

Νέα πτητικά συστήματα.. δεν ξέρω... μάλλον περίεργα θα έλεγα ότι αισθάνομαι που τον βλέπω αυτόν τον κύριο να πετάει έτσι... μου λείπουν τα φρένα από τα χέρια, μου λείπει η άνεση που εγώ έχω συνηθίσει να ξαπλώνω στο κάθισμά μου αλλά βέβαια όλα αυτά μπορεί να είναι απλώς συνήθεια ή ψευδαίσθηση.
 Νομίζω ότι με μια πρώτη ματιά μπορώ να βρω μερικά υπέρ, όπως το ότι η μπάρα αυτή στρίβει την πτέρυγα εντελώς συμμετρικά και δεν αφήνει καθόλου περιθώρια για υπερδιορθώσεις, αν έχεις κάποιο κλείσιμο και με την έννοια αυτή σε προστατεύει, καθώς έτσι έχουν γίνει τα περισσότερα ατυχήματα.  Πάντως η στροφή δείχνει να είναι καλή - κλειστή.

Από την άλλη και η απόλυτη αίσθηση που έχεις με τα φρένα στα χέρια, -με την απόληξή τους στην πτέρυγα να μετατρέπεται σε προέκταση των μυών και της αίσθησης του χεριού-, εδώ ΔΕΝ νομίζω ότι μπορεί να υπάρχει, ενώ και η άμεση επέμβαση κάποιες φορές ακόμα και ''πνίγοντας'' την πτέρυγα -για να αποφύγουμε κάτι πολύ χειρότερο- σίγουρα χρειάζεται..

Δείτε το και πείτε μας τη γνώμη σας

Το βίντεο μας το έστειλε η καλή μας φίλη Λιάνα Τζιλίνη την οποία και ευχαριστούμε θερμά.

Pilotage de Cage - 2013-03-21 / Pyrene - Hautacam - deco "La falaise" / début Printemps 2013 from Remi Cottard on Vimeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: