Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Λίγες χθεσινές φωτογραφίες από το ''παιχνίδι'' του Σαββάτου 24/3 στον Ομπλό - Πάτρα! UPDATED


 Προσθέτω και μερικές πανέμορφες φωτο που μου έστειλε ο καλός φίλος Δημήτρης Χριστόπουλος ''Διακοφτέος'' από τα Top Landings το Σάββατο στον Ομπλό. Είχα σχεδόν ξεχάσει πόσο όμορφο Αλεξίπτωτο έχω.... Τον ευχαριστώ θερμά κι από εδώ!!!

-------------
Η Γιώτα με το καινούργιο της πανέμορφο Aspen 4 της Gradient στο γκαζόν της απογείωσης του Ομπλού!
Κι από εδώ καλοπέταχτο Γιώτα μου!!!!

Δεν έβγαλα και πολλές φωτογραφίες, να με συμπαθάτε...
Ήμουν πολύ στερημένος από πτήσεις και έδωσα προτεραιότητα στα εσώψυχά μου. 
Αυτά έβγαλα!


Και τελευταίος ο φιλαράκος που συνεχώς καίει τα πουρνάρια εκεί απέναντι και φτιάχνει καλιεργήσιμα χωράφια!

Αυτό ήταν δεν έχει άλλες, είπα να παίξω λίγο με το top landing να ξεσκουριάσω, δεν έκανα πολλά, έξι μόνο έκανα... μόνο λίγο ξεσκούριασα... και αν δεν φεύγαμε για το καφέ και τις σουβλακόπιτες εκεί θα ήμουν ακόμα. Δεν έλεγε και τίποτα... αλλά για τους παντρεμένους ήταν μία πανέμορφη ημέρα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: